Yürek sevmelere, geç kalsa bile Yaradan sev derse, yaslı kalbine Sevdalı sözleri, söylet diline Severek kul ol, yüce rabbine Söndürme yangını, katlanacaksan Sev volkan misali, yan yanacaksan.
Dert etme dua et, sil göz yaşını Kederlere düşme, eğme başını Hüzünlere dalıp, bükme kaşını Severken sevildin, aldın yaşını Söndürme yangını, katlanacaksan Sev volkan misali, yan yanacaksan.
Sevenin ruhuna, hasretlik acı Var olan her kalbin, sevgi ilacı Sevince yaparım, başımın tacı Sevgisiz yüreğe, olmam kiracı Söndürme yangını, katlanacaksan Sev volkan misali, yan yanacaksan.
Saçıma taç yap, papatyalar tak Sevene olmasın, yakınlar ırak Sevilip sevmeyi, kalbine bırak Dupduru olmalı, su gibi ak pak Söndürme yangını, katlanacaksan Sev volkan misali, yan yanacaksan.
Sevdiğim demiştin, kalp titremişti Ölümüne sevdim, can söyletmişti Ruh eşim demeyi, ezberletmişti Bana sevilmeyi, kim öğretmişti Söndürme yangını, katlanacaksan Sev volkan misali, yan yanacaksan.
Çıkarsızdır sevgim, bitimsiz bilsen Karayel olurdum, poyraz’dan esen Bekliyorum desem, çıkıp’da gelsen Koşarak gelirdim, çıkda gel desen Söndürme yangını, katlanacaksan Sev volkan misali, yan yanacaksan.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SEV VOLKAN MİSALİ! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SEV VOLKAN MİSALİ! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bu güzel eserimizi alkışlayıp takdirlerimi arz ederim.. Şiiriniz herzaman olduğı gibi leziz.. Böylesine saf duygularla hitap etmen muhteşem bir güzellikte kardeşim emeğine gönlüne sağlıklar olsun selamlarımla.
Şiiriniz herzaman olduğı gibi leziz..
Böylesine saf duygularla hitap etmen muhteşem bir güzellikte kardeşim emeğine gönlüne sağlıklar olsun selamlarımla.