(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ikizler şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ikizler şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
İkiz insanlar ne şanslı değil mi? Her gün yürürken bit ikiz kardeş görüyorum, baştan anlamamıştım ikiz olduklarını sonra yüzlerine bakınca anladım aralarındaki benzerliği ve farkı. İkiz olmalarına rağmen bit tanesi özeldi, daha önceden tanıdığım biri gibi. Ya geçmişimden ya geleceğimdem bildiğim…her varlığın enerjisi farklı işte aynı görünse bile duvarımıza çarpıp yansıması . Ben her gördüğümde önce hırpalıyor sonra iyileştiriyor ruhumu mesela yansımaları . Belki de aradığın bu dur ikizler de, kimbilir ?
Bu şiir bugün tesadüfen görüp güldüğüm bir yazıyı hatırlattı Diyor ki; Amerikalılar erkeklerin aynı anda iki kadını sevebileceğini keşfettiler Biri de cevaben; Ooo bizim Türk erkekleri bunu keşfedeli çok oldu:)
Ama kelimeleri en güzel dansettireni de biz keşfettik şiirleri ve yazılarıyla Onlar bu olaya Fransız kaldılar.
Selamlar