Her sabah uykudan uyanınca Önce hamd ederim, Allah’ıma Nefes alıp verdikten sonra Sensin ilk düşen aklıma Herdem v a r s ı n ruhumda Kimi düşünerek insan uyursa Uyanır derler, sabaha onunla.
Bakarım sağıma birde soluma Elim arar seni dokunamasada Kalsa’da ellerim hep boşlukta Yüreğim seninle dolu am’ma Söyle; Yoksun niçin yanımda.
Öylece bakar kalırım duvarlara Gözlerimi dikerim oda tavanına Seni bana sormaya da korkarım Özledik’çe acıma lokma banarım Yokluğunun ateşinde yanarım.
Yine bugün, aynı şeyleri yaptım Cama çıktım gökyüzüne baktım Kokunu alabilmekti maksadım Rüzgarı kucakladım kokladım Seni bende kalbimde yokladım.
S u s t u m; Ağlayamadım "Sen rüzgarda, ben yaprak" Sevdaya hasretin şarkısı... Estiğinde hasretin rüzgarları Mırılıdanır dilim o’an o’ şarkıyı Düşerse bir damla gökten elime Sayarım düştü sevdamdan diye Sürerim kalbimin üzerine.
Uçuşan kuşları Tek tek taradım Belki dedim, belki’de Kanadına asmıştır selamını Gönderde sussun ey’sevgili Şu gönlümün hasret dili Şehirler uzak olsada Göğümüz aynı değil mi Göğünde yağmur var mı? şimdi.
Ağlıyor bak mavi göğün bulutları Akıtıyor şehrime göz yaşlarını Bardaktan boşalıyor misali Hasret sevdalılara ağladı Göğümüzün yağmurları Yokluğunun acısı Yüreğimi kor oldu dağladı Kanıma karıştı acım beni aştı.
Ama; Ben mil çektim gözlerime Sen saydım taş bastım kalbime Silüetin var; Göz bebeklerim de Sana K -I -Y -A -M -A -Z -D -I -M Ağlamadım’ki, düşme yerlere Bende kal ömrümce diye...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
AĞLADI BİZE BULUTLAR! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
AĞLADI BİZE BULUTLAR! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Emeğine yüreğine sağlık
_________________________________Selamlar