Sevdanla girdin ya kalbime Misler gibi koktun sevginle Çektim kokunu içime Kalbim oldu gülistan Rengarenk çiçekler açan.
Gözlerime ilk baktığında Sevda denizini gördüm Göz bebeğinde Yüzdük el ele Ağladığımız bilinmesin diye İstedim boğulmak denizinde.
Sen elimi tuttuğunda varya Dallar yeşerdi, çiçekler açtı Gülümsün dediğin o anda Yeniden geldim dünyaya Kış ayları gibi değildi İlkbahar’dı sanki İnan ki mevsim değişti El ele olduğumuz her yerde.
Hüzün damladı ellerimize Hazan esti yüreğimize Bakamadık yüz yüze Üzüldük ikimizde Kapıldık seline Çağladı gözlerden akan dere Bent koyamadık akan sellere.
Ruhumu sevgine adadığımda Sevgim taştı, oldu bir şelale Büyüdü denizler yüreğimde Sevdam okyanusa döndü.
Kendimi gözlerine hapsettim Cezamı müebbet verir’misin Bana ait sevgini hissettim Af çıkmasını istemiyorum Kalayım mahşere dek yüreğinde.
Ayağımızdan prangayı atamadık Vuslat dileyen dua ve niyetlerle Mahkum olduk biz ikimiz Hasret yüklü yüreklerle Mecburi gitmelere Hüzün düştü kalbim’den kalemime...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SENİ SEVDİM İYİKİ'M! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SENİ SEVDİM İYİKİ'M! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
İyiki'm demişse yürek daha ne olsun ,dört mevsim olur her renk ,her renkle dokunur sevdiğinin yüzüne, sıcağında soğutur,soğunda ısıtır her mevsimi iyki'm demişse yürek , yüreginize kaleminize hüzün hiç uğramasın kutluyorum yazan kalemi
yüreginize kaleminize hüzün hiç uğramasın
kutluyorum yazan kalemi