(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
tekne şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
tekne şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
🤣Dün gece rüyamda büyük devasa bir tekne gördüm. Kırmızı lacivert boyalıydı. Hemen Ege'de ki arkadaşı aradım. Rüyama ilgili orda durumlar nasıl diye. Oysa demek ben bu akşam burda Tekne şiiri okuyacakmışım. Her zamanki gibi yine hoş, esprili gülümseten mısralardı.
A. Slm. Bendende size Slmlar. Büyük geçmiş olsun. Evet burdan da hissedilmiş. Ben duymadım. Yatmadan evvel dualarımı yapıyorum belki ondandır. Korkunun ecele faydası da yok. Evet o Allah göstermesin debrem anında nereye sığınalacağı nerde durulacağı, helede yere eğilip başını tutma, kendimi kapana sıkışmış gibi hissederim, Allah korkutmasın komşularınızda çokmu bağırarak konuşuyor duydunuz yoksa duvarlar, tavan kağıt gibi ince demek vede korku insana mantıklı düşündürmüyorki can korkusuyla balkondan atlamayı düşünerek canını tehlikeye atmayı düşünüyor.
geçen buralarda deprem oldu sabah 4 sularıydı gece yatmadan evvel aklımdan durduk yere geçti üst kattaki komşular deprem anında birbirleri ile tartışıyorlardı konu şu; ölür müyüz ölmez miyiz biri kolonların altına saklanalım diyor diğeri balkondan atlayalım