gönül arar erbabını ehli gelsin alsın beni usulüyle şer babına taşa, tuşa çalsın beni . kurşun gibi sır serseri yükü ağır diyet ister celladındır yargı yeri berat etmek ayet ister . cesareti şer mahremin sevdiğin görmeye şaşkın sebil eyledi keremin hamurdadır maya taşkın . tam yerinde tadım tuzum var da ölür, aşk-ı temcit sarraflara altın hazzım göğe döndü rengim çivit . adem tende aşık canda kabuk kırar hezeyanı ’Allah ile’ hem de zanda talan eder haceganı . sarfolmaya para gibi, cesedimin dibi delik. sızılayan yara gibi, su verilmiş sandım çelik. . yaza yaza bitmez bu yol çamurlara bata çıka sözlerimi dinle bi yol sabreyleyen abat çıka
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
MENZİL şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
MENZİL şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Erbab, yani ba kapısının eri... Ehil olan gelsin buyursun, usulünce şer kapısına vursun bakalım. Hani Neşet Ertaş emmimin bir türküsü var ya, "dedim sende buldum ben bu cevheri, dedi yok yok bir mihenge sürmeli..." İşte o mihenk de şer babı oluyor.
Dostum üstadım, harika bir şiir okuttunuz bize. Elleriniz yüreğiniz dert görmesin. Yeni tarihlilerden bekliyoruz artık.
Çok güzel bir şiir ellerinize yüreğinize emeklerinize sağlık hocam tebrikler canı gönülden kutlarım sizi ve bu güzel şiirinizi kaleminiz kavi mürekkebi bitimsiz ilhamınız daim ve sonsuz her şey gönlünüzce olsun sağlıkla kalın iyi geceler diler sonsuz saygılar sunarım...
ehli gelsin alsın beni
usulüyle şer babına
taşa, tuşa çalsın beni
Erbab, yani ba kapısının eri... Ehil olan gelsin buyursun, usulünce şer kapısına vursun bakalım. Hani Neşet Ertaş emmimin bir türküsü var ya, "dedim sende buldum ben bu cevheri, dedi yok yok bir mihenge sürmeli..." İşte o mihenk de şer babı oluyor.
Dostum üstadım, harika bir şiir okuttunuz bize. Elleriniz yüreğiniz dert görmesin. Yeni tarihlilerden bekliyoruz artık.
Saygı ve muhabbetlerimle.