(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
tatuaj şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
tatuaj şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
"Merminin vücutta izlediği yol" ile bir akrep zehrinin damarlarda izlediği yol aynı mıdır? Ya da aşkın kalbin kıvrımlarıyla beynin kıvrımları arasında dolaşırken izlediği yol akrep zehrine mı kurşun seyrine mi çıkmaz sokaktır? Ve yine bir ya da; "İlla bir yol gerekir mi insanın sevdiceğine gitmesi için? Frekansları ya da dalgalarından biliyorum misal ben bana geleni ve asla gitmeyeceğini. Ha tabi Yüzünü de bi görebilsem tadından yenmezdi :) " Çok iyi bir şiirdi. Saygı, sevgi ve en çok şiir bayım.
Jir gnsk tarafından 10/29/2022 4:17:09 PM zamanında düzenlenmiştir.
Ya o müzik kutusunun içindeki kız da sizin söylediğiniz bir türküye aşıksa. Onu sizden yine sizinle, size açılmayı bekleyen bir kutuya hapsetmis olmanız... Yazık değil mi gözlerinize, kulaklarınıza ve kalbinize. Kızı kutudan çıkarıp ğöğün altında birlikte dans edebilirsiniz bence :)
Mermiyi görüyorsam izleyeceği yolu düşünmem ben tersine çeviririm değersiz kılarak gündemdeki konuyu.Yarıyor işe dünyanın en zeki iş adamları/ kadınları ile çalıştığıma göre ve özelde de onlardan farksız zihniyette bir eş le 18 yıllık evli olduğuma göre Fransız kardeş…
Sonra da üstüne bir Rumba dinliyorum dans ederek vallahi ne dert ne tasa…😁
Selamlar
YediYıldız tarafından 10/4/2022 3:23:39 PM zamanında düzenlenmiştir.
okun yaydan çıktığı an'ı ağır çekimde izlemek evrenin ilk saniyesi gibi bütün hikaye geniş zaman kipine bürünmesi gözlerinde film şeridi vs
pasta yapmasını bilmem ama bu aralar kilden bişeyler yapmaya çalışıyorum cidden bak hatta ilk prototipini bu gün yaptım eğri büğrü kargacık burgacık bi fincan ilk göz ağrım saklayacam :)
Nezaman uğrasam sayfaya yüzüm hiç boş dönmüyor sayfadan hep bir tebesüm hepmi bir tebessüm ilhamınız her dayım yanınizda olsun güzel dizelerdi kutlarım
Ve yine bir ya da; "İlla bir yol gerekir mi insanın sevdiceğine gitmesi için? Frekansları ya da dalgalarından biliyorum misal ben bana geleni ve asla gitmeyeceğini. Ha tabi Yüzünü de bi görebilsem tadından yenmezdi :) "
Çok iyi bir şiirdi.
Saygı, sevgi ve en çok şiir bayım.
Jir gnsk tarafından 10/29/2022 4:17:09 PM zamanında düzenlenmiştir.