Kimi zaman bir çocuğun gözlerinde, Kimi zaman bir kuşun kanadında, Kimi zaman bir insanoğlunun yüreğinde, Güneşli günleri özlüyorum! Kalbim yerinden çıkarcasına! Biliyorum, Ansızın güneşdoğacak Yeryüzü, gökyüzü aydınlanacak Dansedecek bütün evren! Çok uzak değil Güneşli günler, Kalmasın nasırlaşmış yürekler Sevgiyle atsın tüm yürekler Sımsıcak gülüşler yer etsin hafızalar da Haydi canlar, sevgiyle fora olsun tüm yürekler! Yaşıyorsan, nefes alıyorsan vakit çok geç değil, Kuşlar kadar hür olsun ruhun, Bırak yüreğin gidebildiği kadar gitsin uzaklara Engin denizlerin güzelliği ruhuna işlesin! Yakamozların eşliğinde dans et coşkuyla! Bugün, yarın, öbürgün ellerinden kayıp gidecek belki, Kim bilir be canlar kimbilir... Yüreklerden gelen gülücükleri konuşsun, Yüreklere Damgasını Vursun, Güneşli Günler!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
GÜNEŞLİ GÜNLER şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
GÜNEŞLİ GÜNLER şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Dilerim özlenen güneşli günler çabuk gelir..
Gönülden tebrikler arkadaşım,
selam ve sevgimle..