(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
*** şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
*** şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
E artık söylesen de,haykırsan da....Artık o da duysa...bilse...Kim bilir ne kadar sevinecek... Bu aşk bu sadakat sonsuza dek sürmeli çok hoş dizeler,yüreğini ortaya koymuş öyle de mütevazi.... Umarım bu mübarek ay bitmeden açarsın içini....Bayram hediyesi edersin bize bu sevinci....Tebrikledim
Halisane duygularla beslenen bir sevgi.....kübra....ona nekadar şanslı olduğunu söylemek istdrdilm...siz ,söyleyemedikleriniz i kkaleminizle çoktan ifşa etmişsiniz zaten...yüreğinize sağlık ...
İstersen sev beni istersen öldür, Ne olur sevdiğim birazcık dinle. Sevdan yüreğimde açan bir güldür, Sen benim kalbimde,kalbim seninle.
Az kaldı sevdiğim konuşacağım, Seni sevdiğimi haykıracağım, Seni yüreğimde yaşayacağım, Sen benim kalbimde,kalbim seninle.
Sever misin seni sevdiğim kadar, Yaşar mısın gülüm benle birlikte. Seveceğim seni sonsuza kadar, Sen benim kalbimde,kalbim seninle.
Sevgisini dile getirmekle kalmayan adeta haykıran bir yürek sesi gördüm ben, dilerim duygularınız karşılıksız kalmaz aynı sevgi seliyle akmaya devam eder... Harikaydı dost sevgini yüreklice haykırmaktan çekinmeyen güzel bir dile getirişti... Tebrikler saygımla.
Sevgiliye yazılan bir yürek feryadı okudum gönül sayfanızdan kavuşmanız dileği ile herşey gönlünce olsun sevgili dost, kalemin daim olsun tüm mutluluklar kapında nöbet tutsun..
Davut güzel insan ne bu sevgi ne bağlılık ? Kübra herseyi görmeli!!!! senin de ona söylemeni dört gözle bekliyorum :)) yine cok güzel bir siirdi ...duygu yüklü....sevgiyle kal....
küçük_abla tarafından 9/1/2008 12:30:27 PM zamanında düzenlenmiştir.
Bizde merakla bekliyoruz söylediginde ne cevap alacaksiniz ve ondan sonraki siirler nasil olacak? Böyle bir yüregin kiymetini bilmeyecekse sevgine degmez zaten. Kutlarim ask dolu yüregi...
Selam ve saygılarımla...
Davut BİLİCİ/ELAZIĞ
[email protected]