(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
*** şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
*** şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
K albimde aşkından yanan bir ateş, Ü zerime sensiz, doğar her güneş, B iliyorum sensin, sensin bana eş, R esmin cüzdanımda, anlarsın belki, A şkımdan ölmüşüm,anlatamamki. ============================== Kübranıza kavuşmanız mutlu olmanız dileklerimle. Mükammel bir çağrıydı inşallah duyar . Tebrikler...
AŞKINDAN ÖLMEYİ BEKLEME DERİM BEN DE....MEZAR TAŞIN MI DİLE GELECEK DE ANLATACAK ONA... Herşey bir yana,sevmek en güzel duygu... Her hissin üzerindeki his....
K albimde aşkından yanan bir ateş, Ü zerime sensiz, doğar her güneş, B iliyorum sensin, sensin bana eş, R esmin cüzdanımda, anlarsın belki, A şkımdan ölmüşüm,anlatamamki...
KÜBRA insaf artık,kardeşimizin sesini duy,duydunsa da gel...seni aramızda görmek istiyoruz...Tebrikliyorum
K albimde aşkından yanan bir ateş, Ü zerime sensiz, doğar her güneş, B iliyorum sensin, sensin bana eş, R esmin cüzdanımda, anlarsın belki, A şkımdan ölmüşüm,anlatamamki.
Harikaydi dostum , daha nasil anlatilir ki, anlamistir o bu sevgiyi, seven askini bir bakisiyla bile hissettirir. Sen de cok cok güzel anlatmissin. Ona edebiyat defteri ne misafir olup siirlerini okumasini söyle mesela, bunu okuyupta yine de anlamazsa, SENI SEVIYORUM de. Cok klasik oldu ama ne yaparsin bazilari illede bunu duymak ister yoksa ne yapsan anlamamis gibi yapar. Yüregine saglik dostum. Ask in daim olsun...
İnşallah en kısa zamanda içini dökersin yüreğinin sahibine ve acılırsın, herşey gönlünce olur ve çok mutlu olursunuz sevgili şair dost kutlarım, kalemin hiç susmasın...
K albimde aşkından yanan bir ateş, Ü zerime sensiz, doğar her güneş, B iliyorum sensin, sensin bana eş, R esmin cüzdanımda, anlarsın belki, A şkımdan ölmüşüm,anlatamamki.
K albimde aşkından yanan bir ateş, Ü zerime sensiz, doğar her güneş, B iliyorum sensin, sensin bana eş, R esmin cüzdanımda, anlarsın belki, A şkımdan ölmüşüm,anlatamamki.
ask ask ne guzelsey sevgılı ise bakın insana neler yaptırıyor acısıyla tatlısıyla hayat gecıyor.sevdanın atesı dusunce yureklere yurekler acık gözler kor oluyor. kutlarım efendım sevgınız daim olsun .anlatamadıklarınız dıllenmesı dılegıyle efendım iyi geceler. elazıya selamlar.....
ben diğer arkadaşlar gibi yorum yapmayacağim şiirine...aslında yazdıklarınız şiirin kahramanı ile kalemin kalplerde birleşmesidirki....bunu zaten hissetmiştir kahraman......yüreğinize sağlık...
K albimde aşkından yanan bir ateş, Ü zerime sensiz, doğar her güneş, B iliyorum sensin, sensin bana eş, R esmin cüzdanımda, anlarsın belki, A şkımdan ölmüşüm,anlatamamki.
şiirlerde yazmak aşkı elbette çok güzel ama bence konuşmak daha etkili olur sevdiğinle mutlu olman dileğimle...
Duygularımı anlatamıyorum sana Hislerimi açıklayamıyorum İçimden geçenleri, gelecekten isteklerimi, Sensizlikten, seni kaybetmekten korkumu Anlatamıyorum sana... Gösteremiyorum sana sevgimi Sensizken döktüğüm gözyaşlarımı Bu gözyaşlarının her bitanesinin Benim için değerini Anlatamıyorum sana...
Kutlarım yüreğine sağlık Seven anlar dost anlarr seviyorsa bir bakışından anlar sevenlerin yüreğinde mutlulugun olsun dileklerimle mutlu kal
K albimde aşkından yanan bir ateş, Ü zerime sensiz, doğar her güneş, B iliyorum sensin, sensin bana eş, R esmin cüzdanımda, anlarsın belki, A şkımdan ölmüşüm,anlatamamki.
Sevdayı dil değil gzölerin haykırmasıdır önemli olan ve umarım gözlerinize baktığında da anlar KÜBRA. çok özel bir şiir idi. Kutluıyorum kaleminizi ve saygılar yüreğinize. Artık sevdiğinizi anlatın gizlemeyin bence
walla ne diyelim kiii askın büyük sölemesi senin için biraz güç:)) kalem dostum sana sadece cesaretini toplamak sevdiğnin de senin sesini duyması lazım hersey dilediğin gibi olsun gönlünsevgiden hiç uzak olmasın