Sen, evet yine sen.. Sen ey deli poyraz gecelere tutsak Gölgelerle oynaşan şahbaz Aklımın karanlığını devşirdin Darma dağın ettin beni Yıldızlar ağladı gözlerimde Süzüldü rengin kızıllığında Yetmez mi, yetmedi mi Yetmeyecek mi zulmün? Hem bana, hem canınadır kastın bilirim Aslında yumruklayarak bağrımı Yakarsın kendi canını Kanatırsın... Güz yağmurları gibi ellerini O can oku deler en sert en taştan kalbini de Belli etmezsin sızını. /Ama ben bir Anneyim bilirim/ Bilirim bir çocuğun kanayan yerini. Duyar şu sağır olasıca kulaklarım Duyar gecenin en derinlerinden gelen iniltileri Duyarda Sesine ses veremez sesim... / Ben memesiz bir anneyim Uzanan çaresiz ürkek ellerini Tutup teselli etmek isterim İsterim de Yanar sinem al korlar içinde Kıyamam seni saramam ateşlere Lâkin bilirim, duyarım tutarım kahrını Tutarım da yarama tuz basarım Yaşların sızar yanağımdan Sağından,solundan,uzağından Ama en çok yakınından geçerim Geçerim de Amansızdır bu yollar geçit vermez Ulaşamam hasretlerine.. Koparıp göklerden Turnaları Salarım üzerine ey çocuk! Duy beni! .. benim seni duyduğum gibi Bitir artık işkenceyi Gün ağır ağır erimektedir Yıldızlar...yıldızlar küstü gecelere Güneş ya doğar ya da doğmaz bir daha Uzan Turnalara uzan da Ulaş huzura... / Sêlam olsun sana Sana selam olsun çocuk Sêlam olsun Aydınlığımın karanlığına Ki ben memesiz bir anneyim! ...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Turnalar Sana Yağar şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Turnalar Sana Yağar şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Amansızdır bu yollar geçit vermez Ulaşamam hasretlerine.. Koparıp göklerden Turnaları Salarım üzerine ey çocuk! Duy beni! .. benim seni duyduğum gibi Bitir artık işkenceyi Gün ağır ağır erimektedir Yıldızlar...yıldızlar küstü gecelere Güneş ya doğar ya da doğmaz bir daha Uzan Turnalara uzan da Ulaş huzura... / Sêlam olsun sana Sana selam olsun çocuk Sêlam olsun Aydınlığımın karanlığına Ki ben memesiz bir anneyim! ...
Anne yüreğinden çok güzel dizeler damlamış haz verdi şiiriniz şairem tebrik ediyorum, yüreğinize sağlık...
şiir çooooook hoş ama sondaki fotograftan çok etkilendim açıkçası şiirin dizelerini beynime kazımamı sağladı dönüp dönüp tekrar bakmak zorunda kaldım tebrikler saygılarımı sunarım...
Ama ben bir Anneyim bilirim/ Bilirim bir çocuğun kanayan yerini. Duyar şu sağır olasıca kulaklarım Duyar gecenin en derinlerinden gelen iniltileri Duyarda ===== Bir Anne yüreği ile yazılmış çok güzel bir şiirdi . Tebrikler Şairem .