(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
şiir silinmiştir şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
şiir silinmiştir şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
her neyse gün doğuyor zaten az sonra yenileceksiniz parlayan güneşle dün olacaksınız
Ölü sevdalar mezarlığı her yanımız. her yanımızda bir yalnızlık kırığı. sevdalarımızla acılarımız yarışıyor yüreğimizde.Hep yaralarımız dünlerde dünlerden kanıyor bugünlerimize!
Koşulsuz ve olduğu gibi gelmeyi, koşulsuz ve olduğu gibi beklemeyi, sevmeyi, istemeyi unutmuş insanlığımıza sevdanın kutsallığını anımsatıyor bu şiir anımsattığınız için çok teşekkür ederim Bütününde çok güzel bir şiirdi .. Tebrik ederim kaleminizi...
Taylan KOÇ tarafından 9/1/2008 8:13:08 PM zamanında düzenlenmiştir.
"Koşulsuz ve olduğu gibi gelmeyi, koşulsuz ve olduğu gibi beklemeyi, sevmeyi, istemeyi " becerilseydik bunu hatta keşke berebilsek belki yüreğimizdeki mezarlıkları gül bahçelerine çevirebilirdik. yorumunuz için teşekkürler.
gün doğuyor zaten
az sonra yenileceksiniz
parlayan güneşle
dün olacaksınız
Ölü sevdalar mezarlığı her yanımız. her yanımızda bir yalnızlık kırığı. sevdalarımızla acılarımız yarışıyor yüreğimizde.Hep yaralarımız dünlerde dünlerden kanıyor bugünlerimize!
Koşulsuz ve olduğu gibi gelmeyi, koşulsuz ve olduğu gibi beklemeyi, sevmeyi, istemeyi unutmuş insanlığımıza sevdanın kutsallığını anımsatıyor bu şiir anımsattığınız için çok teşekkür ederim
Bütününde çok güzel bir şiirdi ..
Tebrik ederim kaleminizi...
Taylan KOÇ tarafından 9/1/2008 8:13:08 PM zamanında düzenlenmiştir.