hadi de bana gidişiyle yoksullaşan yüreğimin sığındığı ölü şehir canlanacak mı sahi… yeniden şenlenecek mi gözlerimin küf tutan yeşili baharı yitirdiğim ellerim kıvranırken koynum da yine yeniden derecek mi gelincikleri al al gamzelerimden
hadi söyle rüzgara ömrüm gibi dolaşmış saçlarımın her teline kırılan canımın her zerresine meltem olup el atsın incitmeden usulca…mümkün mü ?
hadi de bana olmadı olamadı diye sırtımdan vurduğu gururumu ardın da enkaz bırakıp şehri viran ederken kirpiklerime ektiğim şiirlerim…sızıma şahit battıkça yüreğime kırdığı kalemin ucu gelecek bir sesin umuduyla gülsün diye / gülebilsin diye imgelerim maviye boyadı rengini nafile bekleyişlerde…
hadi söyle denize gözlerimin yağmurbulutlarını toplayıp tuzunda sağalttıkça sızısını nehir olup ona karıştığını çarptığı her dalgada gözlerinin derinliğinde kaybolduğumu
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Hadi de O’na…Unutma emi !… şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Hadi de O’na…Unutma emi !… şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Sevgili İlayda...aldatan aldanır....buyüzden kaleminle konuşman,denizle paylaşman.yaşayanı n yüceliğindendir...acizane bir şiirimde'İhanetinle sırrını kaybettin sevginin,...sevgi böyle bir şey...ona vurulacak enbüyük darbe ...kabullenebilinirmi..genede sevgin bol olsun kıymet bilene... .
hadi söyle denize gözlerimin yağmur bulutlarını toplayıp tuzunda sağalttıkça sızısını nehir olup ona karıştığını çarptığı her dalgada gözlerinin derinliğinde kaybolduğumu
sırtımdan vurduğu gururumu ardın da enkaz bırakıp şehri viran ederken kirpiklerime ektiğim şiirlerim…sızıma şahit ---- Kalemin dert görmesin e mi!Saygılarımla...