(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
........ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
........ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Hay ağzınıza,yüreğinize,kaleminize sağlık.B en gerçekten öldüm!İnanmıyacaksınız ama gerçekten öldüm ve bedenimi yukardan seyrettim! Şaşırdım.O aşağıda elektrik çarpmış ,elektrik panosuna paralel duran mı ben,yoksa gökyüzünde salınan mı? Uzun uzun gülkurusu renkte bir labirentte uçtum.Bir kapıya geldim.Üzerinde CENAB-I ALLAH C.C. yazıyordu.Celle Celalühü dediğimi hatırlıyorum.Elektrik çarptığında elektrik panosuna paralel havada askıda duruyordum.Celle Celalühü dediğim anda,pat diye yere düştüm.Yerde biraz baygın,biraz şaşkın ne olduğunu anlamaya çalıştım.Ayağa kalktığımda,içimden şükretmek geldi ve de öyle yaptım. Of nasıl bir şiirdi bu böyle!Her okuduğumda; (siz hiç öldünüz mü? gamzenizden öldürüldünüz mü? /siz hiç öldünüz mü? ölümü gülle örttünüz mü?/ :)) Az kalmıştı,ama içeri almadılar... Saygılarımla...
Gerçek anlamda ölmeden bu hayatı yaşarken binlerce kez ölüyoruz.İnsanlık ayıbı bombaların patladığı masum bebelerin ,günahsız insanların öldüğü bu Dünyada hangi yürek dayanabilir diri diri ölmezki.Yüreğinize sağlık.
:((((((