Her ruh, yeniden düzenleme ihtiyacı duyan bir melodidir. stephane mallarme
tahsinözmen
tahsinözmen

Bir Güvercin Ağlıyor Rüyalarımda Ben Barış Oluyorum

Yorum

Bir Güvercin Ağlıyor Rüyalarımda Ben Barış Oluyorum

( 22 kişi )

15

Yorum

15

Beğeni

4,6

Puan

3084

Okunma

Okuduğunuz şiir 2.2.2013 tarihinde günün şiiri olarak seçilmiştir.
Bir Güvercin Ağlıyor Rüyalarımda Ben Barış Oluyorum

Bir Güvercin Ağlıyor Rüyalarımda Ben Barış Oluyorum

rüyalarımda…;
tekrar tekrar kır bana
sarmışlar dört bir yanımdan...
kılıçlar çekilmiş
rüyalarımda…;
beni cellât tekmesimlığın nabzı
kâh oğlu sızı oluyorum
.
kırılınca kanayan nar şa çocuklar
homur homur metal vuruyor
vurdukça öksüzler
Dünya’daki tüm çınar yaprağına
mahur olup…çisil çisil y,
gökteki tüm yıldızları ko...çocuk toprağına
.
güya…;
"Dünya temi olmaksızın"
beni kaldır
ecelinden önce kaçocuklara
kefen diye
.
o çocukların kâh yarım kalmış düşü
kâh yitirdiği gülüşü
avucu kırık bilye,
çocuk gelmiyor diye gözyaşıyım

//…biz…;
ölüm
zalimlerinkinde hep mazl ölüyor- biraz geç anladık
.
yine de rüyalarımda…;
yaşakılanlara inat…
Kaf Dağı’nın
ve bir um…
hep meyve verece dökmeyen…//

1991

tahsin özmen, bez bebekler de üşür, çatım&baskı yay, ank, 2006




* "Bizlere bu kâbusları yaşatanlar bilmelidirler ki yıdızlara kadar sıçramıştır akıttıkları kan. "

Döktükleri göz nuru ile bu acı FARKINDALIĞA katkı sağlayan tüm değerli şair ve şaire dostlara ve seçki kuruluna selam olsun.

Yaşasın Barış…!

Paylaş:
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir. Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Şiiri Değerlendirin
 

Topluluk Puanları (22)

5.0

91% (20)

1.0

9% (2)

Bir güvercin ağlıyor rüyalarımda ben barış oluyorum Şiirine Yorum Yap
Okuduğunuz Bir güvercin ağlıyor rüyalarımda ben barış oluyorum şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Bir Güvercin Ağlıyor Rüyalarımda Ben Barış Oluyorum şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.

Üyelik Girişi Yap Üye Ol
Yorumlar
Kalimera.
Kalimera., @kalimera-
3.2.2013 23:58:08
5 puan verdi
"beni kaldırım taşı sanıyorlar"

sansınlar

kaldırım taşları ölmez ki...

...ne güzeldi.
Tercanlı24
Tercanlı24, @tercanli24
3.2.2013 22:03:40
5 puan verdi
kalemine ve yüreğine sağlık güzel bir çalışma kutlarım emeği selamlar ......
Mehmet Nalbant
Mehmet Nalbant, @mehmetnalbant
3.2.2013 21:33:35
Şiir çok güzel yürekten tebrik ederim. yorum sayısının az olması sanırım şiirin çok geç vakit sayfaya asılması ile ilgili.zira 02 şubat itibariyle hiç yorum yoktu.saygılar...
asude_vuslat
asude_vuslat, @asude-vuslat
3.2.2013 19:58:33
5 puan verdi
ne güzel :


çocuklara uçurtmayım
çocuk gelmiyor diye ağlayan lunaparkta…atlı karıncayım
kırık mavi
kırık mavi, @kirikmavi
3.2.2013 19:33:31
iki kişi 1 puan vermiş

keşke bu şiiri neden kötü bulduklarını yazsalardı da bizde faydalansaydık...

tebrik ederim şair.
Zeynep Süberk
Zeynep Süberk, @zeynepsuberk
3.2.2013 19:02:48
Keşke yalnız rüyada kalsa...

Tüm zamanın gerçekleri, önce kâbus, sonra şiir olmuş.
Güzel olmuş.
Tebrikler.
maverayailkyolcu
maverayailkyolcu, @maverayailkyolcu
3.2.2013 14:10:30
kötü şiir yoktur,hissiyatı ve duygusu olan..
yürekten dökülen her şiir güzeldir...
az yorum,az beğeni,az övgü alan şiir bence daha güzeldir,,
malumu aliniz...tv proğramlarında bile...
sansayonel ve vurdulu kırdılı magazinsel görselller daha ilgi çekmiyor mu...
belgesel..bilgi ve kültür ağırlıklı yapımlar sıralamaya bile girmiyor..
naparsın...
yüreğinden dökülen şiirine saygı duydum..
vardır seçki kurulunun bildiği...
ben beğendim..okudum aldım alacağımı...

maverayailkyolcu tarafından 2/3/2013 2:11:30 PM zamanında düzenlenmiştir.

maverayailkyolcu tarafından 2/3/2013 2:11:53 PM zamanında düzenlenmiştir.
Yusuf Eymen
Yusuf Eymen, @yusufeymen
3.2.2013 13:53:15
şiirin duygusunu sahipleniyor ve umudumu ekliyorum..

şiirsellik mi..kimin umrunda!

tebrikler.
YİĞİT ENDER KOÇ
YİĞİT ENDER KOÇ , @yigitenderkoc
3.2.2013 08:32:16
5 puan verdi
YIL 2013, AMMA DEĞİŞEN BİRŞEY YOK İŞTE. KAFA AYNI KAFA, ZİHNİYET AYNI ZİHNİYET. EMARELERDEN ANLAŞILDIĞI KADARI İLE DE, BU DURUM SÜRÜP GİDECEK ZAHİR. DÜNYANIN MUTAD YERLERİNDE, KIYAMETE DEĞİN SÜRÜP GİDECEK MAZLUM AĞLAMALARI...
GÜZEL İNSANLAR, DÜNYA DENGESİNDE SÖZ SAHİBİ OLANA KADAR...
nene hatun
nene hatun, @nenehatun
3.2.2013 01:10:02
5 puan verdi
Tebrik ediyorum

saygımla.
Muharrem Nalçacı
Muharrem Nalçacı, @muharremnalcaci
3.2.2013 00:38:17
Seçkiyi kutlarım

Teprik ve saygımla şair
YAZGI24
YAZGI24, @yazgi24
3.2.2013 00:21:50
içime sinen şiir...
*rüzgarın çığlığı
*rüzgarın çığlığı, @ruzgarincigligi
3.2.2013 00:21:07
5 puan verdi
Noktalamalar gözü yorsa da güzel bir anlatım...kutladım şiiri ve şairini...
M. CÂN GÜNDEDE
M. CÂN GÜNDEDE, @m-cngundede
3.2.2013 00:07:09
5 puan verdi
Hayret! hiç kimse yorum yazmamış?
Şimdi güne geldi ya, yorumları gör sen ... Şiir için değil kendilerini göstermek için...
Üzüldüm...

Kutlarım şiirini değerli arkadaşım...


Esen kalınız...




M. CÂN GÜNDEDE tarafından 2/3/2013 12:12:45 AM zamanında düzenlenmiştir.
Mahir Ulaş
Mahir Ulaş, @mahirulas
3.2.2013 00:05:01
5 puan verdi
kaleminize sağlık,
güne gelen şiiri ve şairi kutluyoru..
saygılar
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL