Ben alev diyorum, sense kül Ben gül diyorum, sense zül Ben virgül diyorum, sense ünlem Alnımdaki yazım, künyem; Etme! Aşk, Bize bahşedilen en büyük ödül… N’olur artık bir tebessüm et Az biraz gül…
…
Tarihçe
Benim tüm sevdiklerim, Canıma candı Uçsuz bucaksız deniz, Yemyeşil bir ormandı Kimisi koyak, kimisi handı Her biri farklı izler çizdiler, Yüzümdeki kırışıklıklara O çizgiler ki Tarihidir aşklarımın Ve ömrümün... Hoş geldiler, sefa gittiler...
…
Gri
Benimle yüzleşiyor artık aynalar Yüzümdeki çiziklerde Yıllardan çok Yasların izleri var Daha evvel Hiç fark etmemiştim, bu kadar Kumral saçlarıma oranla İki kat fazlalaşmış, beyazlar
…
Ömür
Bulutlar yarasıdır kâinatın Şimşek şimşek hançerlenip Oluk oluk kanayan… Hem; Onu, bunu boş ver sen! Otur da derdine yan… Bak; Tükendi zaman…
…
Halt
Al beni ey aşk, Asimile et, Alt et! Bu kırılganlığı, Bedelsiz güzelliğinle sağalt… Çoğalt beni ey iksir; Bütün çirkinlikleri; Salt, sevi ile daralt…
…
Ölüm
Yakamoz parıltıları denize dalıyor Dalgalar kıyıyı dövüyor Denizin hıncı daha da coşuyor Gözlerin göğe asılı yıldız Derinden beni süzüyor…
Öldüm; Sessizliğinden öldüm…
Öldüm; Yalnızlığımdan öldüm!
Öldüm; Sensizliğimden öldüm…
Çoktan değil, Daha, az evvel…
…
Gözyaşı
Dilimin diyemedikleri var Dikkat eyle çözülmesin yar Fırtınayla yola çıktı sağanaklar Ha yağdı ha yağar…
…
Mevsimsiz
Duyduklarımı duyurabilmek, Düşlerimi sana açabilmek için İçinde bulunduğun mevsimin, Renklerini solumak isterdim; Fakat görüyorum ki İklimler, İliklerini terk edeli, Çok yıllar olmuş... …
DÜŞMEZKALE
Dans pisti değil er meydanı bu, Ölümüne cenktir ha! Söndüremez yangını ne yağmur, ne de su Yanılmışım doğrusu, Anlarsın sanıyordum Katıksız aşktır bu…
…
Boşuna
En kötüsü de ne biliyor musun? Boşu boşuna umut etmek Ve beklemek!
…
Aşk Doğurgandır
Ya... Susarsın… Gıkın çıkmaz! Sonra Tekrar susasın… Dilin kurur aşktan! Ve yeniden başlamak istersin hayata, Ta en baştan!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Çemberimde Dönen Dünya şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Çemberimde Dönen Dünya şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.