(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Otuz Ağustos şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Otuz Ağustos şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bir asker düşmüşse bayrağı elde, Ağlamak gereksiz, dualar dilde, Her düşen şehidi bir vatan bilip, Bayrakla donansın yurtta her belde. Muammer Akman vatan,millet ve bayrak kokan güzel şiirinizi kutlarım değerli dostum...saygımla...
Bir asker düşmüşse bayrağı elde, Ağlamak gereksiz, dualar dilde, Her düşen şehidi bir vatan bilip, Bayrakla donansın yurtta her belde. Muammer Akman ..................................... KUTLARIM ONURLU ŞEREFLİ ÜLKE VATAN SEVGİSİNE DAİR ŞİİRİ
Hocam nereyi nereye bağlamışınız ya. Bronz bir tablo geldi gözlerimin önüne fakat nedense kalbi hala sıcak, duyuluyor nabzı. Şehitlerle diğerlerini de nazikçe kendi alemlerine oturtmak da güzel bir duygu. Ve hamaset olmadan, neler olabilir, gördüm.
30 Ağustos; Türk Milletinin tarihinde dönüm noktası sayılacak savaşların kazanıldığı şanlı zaferin bayramıdır.
Türk milleti ve Ordumuz; 30 Ağustos Zaferi'yle her karışı şehit kanlarıyla sulanmış bin yıllık vatanımızı parçalamak isteyenlere hak ettikleri cevabı en iyi şekilde vermişlerdir. Başkomutan Atatürk liderliğinde 30 Ağustos 1922'de kazanılan bu zafer, Anadolu'nun ebedi Türk yurdu olmasını sağlamıştır.
Yeni Türk Devleti'nin kuruluşunu müjdeleyen 30 Ağustos Zaferi, Türk Milleti'nin gücüne inanması durumunda önünde hiçbir engelin duramayacağının da simgesidir.
Milletimizin ebediyen bağımsızlığını sürdürmesi için, bu toprakları kanlarıyla sulayan vatan evlatlarına layık olmanın inancı ve gayreti ile milletimizin 30 Ağustos Zafer Bayramını en içten dileklerimle kutluyor, şehitlerimizi rahmetle anıyorum.
sayfana gelmişken beş altı şiirini daha okudum hece yazdığını görüncede sevindim.daha önce okumamış olmayı kayıp diye düşünüyorum.... şehitlerimiz her zaman kalbimizde olucak tebrikler...saygılar
VATANSEVER YÜREĞİNİZİ VE VATAN AŞKINI KONU ALAN ŞİİRİNİ Zİ KUTLUYOR UM..ME HMETÇİĞİN YANIND A BAYRAKLA YÜRÜ MEK N E K İ ONUNLA ÖLÜME Bİ LE GÖZÜMÜ KIRPMADAN G İDERİM ÜSTAT....T EBRİK LER VE SAYGILAR
güzel bir şiir
tebrik ederim