(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Gözyaşım şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Gözyaşım şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
ağladığım duyulmuyor ay düşerken odama akıyor gözyaşım yavaş yavaş avuçlarıma yüreğine sağlık böyledir işte bazen yürek sızıntısı avuçlarında bir iki damla yaş gibi ...kutlarım saygılar ...cabir..
resmi olmayan acı duygularımı koyuyorum gözyaşı kabına kurtulmak için onlardan bırakıyorum denize yavaşça
Göz yaşlarımız karışır ise denize ağladığımız belli olmaz mı sanırısınız. Yok olan tüm değerlerimize aoğalan ddoğa gibi onlarda ağlıyor inanınız. Göz yaşı da tuzludur ama acı ile ktığında zehir olup karışır denizlere, tuzlu sular onu bile ayırt eder bilir misiniz.
Çok özel bir şiir idi. Sorguladım ve yeniden sorulara cevaplar aradım. Bulabilir miyim bilmiyorum. Kutluyorum kaleminizi ve sevgiler yüreğinize
Kokladığın gülü sakladım odama. Bir de giderken hüzünlü bakışlarını... Sen kokan her şeyi sakladım; Ve gözyaşlarını yağmurlara ısmarladım, Her damlada geri gel diye bana.
tebrik ederim .güzel bir şiir.gözyaşlarına hüzün değmesin ,mutluluktan gülsün ömür boyu.
ağladığım duyulmuyor ay düşerken odama akıyor gözyaşım yavaş yavaş avuçlarıma
biriktiriyorum gözyaşlarımı kumbaramda kimse görmeden damla damla
resmi olmayan acı duygularımı koyuyorum gözyaşı kabına kurtulmak için onlardan bırakıyorum denize yavaşça ...................................... İÇSEL DUYGULARDA SUSKU İLE YAZILAN DERİN İNGELERİN ŞİİRİNİ KUTLARIM YAŞAMIN RENKLERİNİ İNİŞ ÇIKIŞLARINI YANSITAN KALEME SELAM OLSUN
Göz yaşlarıdır bazen yüreğin tercumanı söylenmemiş tüm sözler damla damla akıp gider çoğu zaman karışırsa denize bir istiridye içinde inci olur sevgin her damlada mutlaka sevgi gizlidir
"ağladığım duyulmuyor ay düşerken odama akıyor gözyaşım yavaş yavaş avuçlarıma
biriktiriyorum gözyaşlarımı kumbaramda kimse görmeden damla damla
resmi olmayan acı duygularımı koyuyorum gözyaşı kabına kurtulmak için onlardan bırakıyorum denize yavaşça"
Her şiirde biraz gözyaşı vardır ve gözyaşlarına bende ortak olalım ve kutladım yürekten... Bana söz bırakmamışlar değerli şair dostlarım ve beğenerek okudum
Değerli arkadaşım bak şiirin nasıl başlıyor: ağladığım duyulmuyor ay düşerken odama akıyor gözyaşlarım yavaş yavaş avuçlarıma
şimdi ne demeli.. şiiri açımlayarak yorumlamayı uygun bulmadığını biliyorum ancak şiirlerinde bize gösterdiğin alışıldık olmayan birşeyler var: _şiirin bir imgeleme yığını olmadığını _şiirin sadece işitilen-duyulan-okunan olmadığını _şiir türüne göre imge,sembol,alegori vs'nin gelişi güzel dizilemeyeceği _ve,böylece şiirin aynı zamanda görünen olduğu,bu yönüyle estetik ilgisinin olduğunu _(çoğunlukla) sanıldığı gibi,şiirin ipinin kopuk olmadığı.. _estetiğin de belli bir aidiyetinin olduğunu _şiirin sadece dolaylı değil, aynı zamanda dolaysız anlatım da olduğu.. _(...........................................) bunları kısa kısa belirttim.ancak şiiriniz her yönüyle didaktiktir daha önce belirtmiştim,tarzınız 21.yy şiir tekniğine uygundur diye bundaki kastım postmodernizmin edebi deformasyonu dışında bir yer... burda yapılan metin disiplinini bozma(sinema,roman,resimde vb yapıldığı gibi) olayına karşın şiiriniz zaman-mekan uyumluluğuyla birlikte çakı gibi derli toludur.. şiiriniz bir beste kadar ritmiktirde.ritim artık "klasik" anlamda tonlamalar ve kafiyelerle....il şiiri , şiirselliğinin anlamsallığı ve çağrımlarının dizilişiylede ilgilidir duruşu çok hoş bir şiir.okurken bir natırmort durgunluğu yanında,gizemli bir tarhta rüya kelebeklerin uçuşuşları... DÜŞSEL EMEĞİNE SAĞLIK ARKADAŞIM,İŞTE AYNAN...
karışır gider dimi gözyası denize nede olsa ikiside tuzlu bastıkça yaraya acıtıyor.en iyisi biriktirme ağlamaya baslayınca koyver gitsin boşluga . çok güzel ve içtendi şiir ama yinede sende hüzün okumayalım, senin gibi deli dolu neşeli şiirler, oldu mu can.
biriktiriyorum gözyaşlarımı kumbaramda kimse görmeden damla damla
resmi olmayan acı duygularımı koyuyorum gözyaşı kabına kurtulmak için onlardan bırakıyorum denize yavaşça ************* AĞLAMALAR MUTLULUKLA İLGİLİ OLSUN HEP. HÜZÜNLÜ ŞİİRE GÖZYAŞI DAMLACIKLARI GÜZEL BİR KURGU VE ANLATIM DİLİ KUTLUYORUM SAYGILARIMLA ŞİİR VE SEVGİYLE KALIN.
Ne büyük kanıt ve tanıktır .........Acılarımıza, hüzünlerimize Ve çaresizliğimize. Ta bedenden, içten içe akıtığımız Duygularımızın kanıtıdır Şifresi yüreğimizdeki Gözyaşı dolu kumbaramız Ancak şiirlerle bırakıldı. Ama her seferinde yeniden yeniden doldu.
Şifresi gözlerimmiş yüreğimin! Çözüldü.
Çok güzel ve etkileyciydi. Tebrik eder, selamlar, saygılar sunarım.
Güldane hanim, ne gariptir ki aglamakta gülmek gibi bir duygu oldugu halde, aglamak gülmekten hep fazla olmustur. Nedir fazlasi ? Akan yasmidir ? belki o da var ama en büyük farki güldügümüz seyleri cok kolay unuturuz, güler geceriz kahkahaylada olsa birkac dakika sonra hatirlamayiz neye güldük. Ama aglamalarimiz hep en büyük acilarimiza olmustur ve ömür boyu unutulmaz, dediginiz gibi kumbaramizda birikir durur, Allah aglatmasin bu güzel yüregi, sevgilerimle...
biriktiriyorum gözyaşlarımı kumbaramda kimse görmeden damla damla *********************** sahi biriktirmiş olsaK gözyaşlarımızı damla damla dolan o tas kumbara dolarmıydı... ne zengin olurduk ama....
bazen düşünüyorum da benim kumbaramın dibi delikmiş aşırmışlar birileri göz yaşlarımı...
eyvallah dost... kendi adıma beni sorgulattiği şeyler açısından güzeldi... kendimi dinledim biraz... sevgiler saygılar uzaktaki dost...
Deniz günahlarından arınmıştır mutlaka o antik gözyaşı şişesi sayesinde...Ağlama sevdam diye bir şarkı tutturup, ağlayayım mı ben de biraz, ağlamadan şiir yazılmıyor...Sevgiler saygılar, selamlar gül tanesi...Çiy düşmüş güllere dönme sakın...
Şaban Aktaş tarafından 8/29/2008 5:01:41 AM zamanında düzenlenmiştir.
Evet Saban, son kitada senin de dedigin gibi o göz yasi sisesinden bahsediyorum, aslinda bir kac hikayesi var ama simdi yazmaya uygun degilim cunku misafirlikteyim su an :)) zatan bu klavye turkce karekter degil ve zorla yaziyorum :)) sevilerimle Saban ..........
işte böylesi kısa ama ; imgesi, kurgusu, ritmi ve anlamı derin sağlam şiirlerde duygu o kadartavan yapıyor ki bir an avuçlarınızı uzatıyorsunuz şiirin göğsune o inciler daha fazla akmayıp dize olmasın diye... sanki... şiiruzayınca büyüsü bozulacakmış gbi bir kıskançlık içinde kalıyor insan... O kadar yerinde finale ulaşmış kı...
tebriklerimle yüreğinize sağlık
umutadam tarafından 8/29/2008 2:20:27 AM zamanında düzenlenmiştir.
İnsanoğlunun zaaflarından biri ağlamak.Hele hele de bayanların zaaflarından biri.Herkes ağlarda bir türlü ağladığını belli etmek istemez.Oysa bilmez ki insan her gözyaşı damlasıyla yüreğinde gamın bir kısmı dirhem dirhem yıkanır.Hele hele biz erkekler.'Erkek adam ağlar mı?' Neden ağlamasın yahu erkeğin duyguları yok mu?İnna sabirin.Efendim güzel anlatmışsınız bu duyguyu.Çok teşekkürler.Kaleminiz baki kala...
ay düşerken odama
akıyor gözyaşım
yavaş yavaş
avuçlarıma yüreğine sağlık böyledir işte bazen yürek sızıntısı avuçlarında bir iki damla yaş gibi ...kutlarım saygılar ...cabir..