(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Gece ve Ben şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Gece ve Ben şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
dolaşıyoruz sokaklarda sen ve ben anlaşılmaz bir matem sarıyor içimi yıldızlar kayarken
içime sığmıyor yüreğim bir bilsen nasıl da kahpe oluyor acısı şu hüzünlerin
söyle sevdiğim nerede ellerin
Gece ve yalnızlık hep geceleri yaşanır belkide el ayak çekildiğinde kalbimizin sesini daha çok dinler oluruz ve düşer hüzün dolu içsellikler kalemimize ve yazar yazarız haykırırcasına kalemimiz ses, sesimiz mısra olur dökülür beyaz sayfalara...Ve o güzel sayfanızdan harika bir şiir okudum bende gönül dostu harika bir yürek yakışıydı kutlarım sevgilermle...
"dolaşıyoruz sokaklarda sen ve ben anlaşılmaz bir matem sarıyor içimi yıldızlar kayarken
içime sığmıyor yüreğim bir bilsen nasıl da kahpe oluyor acısı şu hüzünlerin
söyle sevdiğim nerede ellerin "
Bir sıcak ele neler vermezdim ki:) Evet çok sıcak ve hoş dizelerdi çok beğenerek okudum, geceler dizelerin dökülmesine amade kalır engin kalemlere her zaman.Yürekten kutladım Güzel yürekli şair dostumu
Sevgi,inişi çıkışı olmayan dümdüz bir ovadır.Bir kere gerçekten sevmeye gör bu duygununda sende var olduğunu inanıyorum arkadaşım..kalemin daim olsun..Neval Kültür Merkezin den sevgilerle..Gülay
Bastığın her taş kıymete biner,sevdiğin geçmiştir üzerinden, kayan her yıldız anlam taşır; dileklerini indirmiştir gökten yere her damla yağmur gözyaşını içinde taşır; boşuna düşmemiştir yere ve uçup gitmiştir yerden göklere ne yapsan ne etsen vazgeçemezsin sevdiğini elleri, sarmıştır seni gecelerde ve sarmıştır hüzün bin kere ! Kutlarım bak neler söyletiverdi şiirin 'SPONTANE ! Demekki yürekten yazmışsın az ve öz fakat ağlamış göz !TEBRİKLER GÜLDANE HANIM !
Şaban Aktaş tarafından 8/11/2008 5:06:37 PM zamanında düzenlenmiştir.
Ey el, Şimdi ellerin gidiyor Anlamsız bir vedaya hazırlanıyor gözlerin Ardından öylece bakıyorum Suskun… Yorgun… Elim/dilim zehir zemberek, Bir (bed)duaya hazırlanıyor
Bir sınır telinin ardına düşüyor Adını taşıyan mavi uçurtmam
böyle bir şiirdi bir el(in) benden gidişi burdaki şiirde harika kısa ifadelerle geniş zamana yayılan bir hikaye çok güzell..tebriklrimle...
Ne çok ararız gecenin bir vakti sevdalının elleri diye adlandırdığımız sıcaklığını değiil mi nefes alışını bazen bağırmasını tebrikler can kutluyorum...
Bir uzatsa tutacağım elelrini ve bırakmayacağım bir ömür ama saklamış ardına takmış kolalrına demirden kelepçe uzatamıyor ya da izin verilmiyor uzatmasına. Kala kalıyor öylece elelrim bir boşlukta.
Çok özel bir şiidi. Kutluyorum kaleminizi ve sevgiler yüreğinize
dolaşıyoruz sokaklarda sen ve ben anlaşılmaz bir matem sarıyor içimi yıldızlar kayarken
içime sığmıyor yüreğim bir bilsen nasıl da kahpe oluyor acısı şu hüzünlerin
söyle sevdiğim nerede ellerin
gece acıların ve de yalnızlıkların arttığı zamanlardır...bütün yaralar bu zaman diliminde depreşir... çok güzel şiirdi...yürekten kutlarım....selam ve sevgiyle...
Geceler çirkinlikleri saklar duyguları parlatır.Ay ışığı gibi yıldız gibi.Şiirnin sade ve akıcılığı yanında yaşanmışlığı da var.veya bir özlem. tebrik ederim. sevgilerle.
Kara tablolar çizme Şairim, kov kara bulutları aradan, yüreğini serin tut, hüzünlerdir dengeleyen insanı, duyguları bile olgunlaştırır, kontrol ederiz de hüzünleri hep özgür bırakır ve şımartırız biz!!! O da gelir gam teline basar, karartır özlemi, bazen! Hoş bir şiirdi Dost. Gönlüne sağlık. dostçakal. Müjdat Eraslan.
oyle bir sey
yuregine saglik