Bir vefasıza gönül verdim Yıllarımı acımadan çaldı benden Çalınan yıllarımın hesabı Kaldı mahşere..! Halbu ki Onu fütursuzca bekler iken Gözlerim yollarda kalır, yolunu gözlerdi Şimdiler de o kara gözlerime acıyorum..!
Hayır yokmuş gelişinde Bilemedim sandım ki ulu çınar Gölgesinde gölgelenecek Yaz günü gibi gönlüm serinleyecek Meğer aldanmışım bir kalp hırzısına Yazımı kara kışa çevirip Gönlümde ne varsa çalıp da gitti
Sandım ki Benden başka bir çiçeğe meyletmez Koklamaz başka bir çiçek Ama nafileymiş onca sevgim Her gün başka bir çiçek koklamış da Ruhum duymamış, yangınlarda kalmışım Yanar da kaybolan duygularıma yanarım..!
Her iki lafından biri "Seni Seviyorum" du.. Meğer koca bir yalana gebe bırakıp Gönlüme yalancı baharları ekip de gitmiş Kapısını gerçek baharlar çaldı mı? Bilmem bilemem amma Yar diye koynuma alıp sabahladığım Gönlüne kötü tohumları serpip de gitmiş..!
Kalbimin karlı dağı, ulu çınarıydı Kalbimi söküp, kor ateşlere atıp da gitti Gönül bağım eriyip kül oldu Bilirim ki Dünya, etme bulma dünyası Tek dileğim ektiğini biçsin iki cihan da Yüreği kara dikenlere düşsün de gitsin!
Bilseydi eğer, "Sevda dilde değil yürekte yaşar" Yolunu, yoluma adar, Gönlünü avucuma bırakır, Olmazları olur yapar, Bir lafıma ömrümü heba eder Ebediyen gönlüne, gönlümü hapseder de giderdi..!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
KALP HIRSIZI şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
KALP HIRSIZI şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Hayır yokmuş gelişinde Bilemedim sandım ki ulu çınar Gölgesinde gölgelenecek Yaz günü gibi gönlüm serinleyecek Meğer aldanmışım bir kalp hırzısına Yazımı kara kışa çevirip Gönlümde ne varsa çalıp da gitti Tebrik ederim Yüreğine kalemine emeğine sağlık
Merhaba PINAR hanım Güzel bir şiir okuduğumuz Kutladım yazdıran yüreği, yazan kalemi ve ortaya konulan eseri Gönlün huzurla dolsun, tüm şiirlerin şaheser vede benzersiz olsun Sevgiyle kal, şiirle kal vede hoşça kal