Bir gemi yanaşırdı iskeleye Dokunsan yağmurlar yağar Saçaklar dövülürdü göğsünde Efil efil sevda fısıltılarında şarkılar Ben suskun Ben deli Aklım oynardı yerinden
Bakışlarında ebemkuşağı Altından süzülürdüm gün batımına Adını ezberlemekle meşgul Zaman hüznünü kırardı kendi sayfasında Ah o ben müşkül Ah o ben meçhul Koşardım içimdeki boşluğa ..
Düş’e ve gülüş’e Sustuğum yerdeyim Hani diyorum ki bir gelsen yeniden Başlasa Nisanda u’yanışlar.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
U'YANIŞ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
U'YANIŞ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Çok güzel.. Omur beklemekle geçiyor işte.. Yürek bir kere sevdim hep onu arıyor.. Yürekten kutluyorum yüreğinize kaleminize duygulariniza sağlık Sevgilerimle mutlu geceler diliyorum 👏✍️🧿🌹♥️🌺
Böylesine hüzün kokan şiirler okumamalıyım. Şuramda bir sızı oluşuyor. O sızı gözbebeklerime dokunuyor ve ben bi müddet kendime gelemiyorum. İsterim ki böyle şiirler yazayım. Sonra düşünüyorum, ben bu kadar hassas bir kalbim olsa, taşıyamam. Allah dağına göre kar veriyormuş demek ki. Tebrik, takdir ve saygılarımla sayın şair im. Sağlıcakla kalınız, vesselam...
Hayırlı akşamlar değerli şairem güzel yürekli dost, Yüreğinize emeğinize ellerinize sağlık, U'YANIŞ Adlı eserinizi beğeni ile okudum ilhamın daim kalemin kavi olsun, Nice güzel eserlerde görüşmek ümidi ile esenlikler dilerim
Bitmeyen sevdanın şiiri misali akıp gidiyor dizeler... Gül kokununa hasretim... Herşeyin ilk başladığı yerde... Susarak bekliyorum... Nisanda yağan ılık yağmurların... Toprağa kavuşması gibi... Emeğinize yüreğinize kaleminize sağlık üstadem Güzel ve manidar bir şiir Tebrik ederim...Bir kusurum var ise Af ola...Saygılarımla...