İnsanlık için yazsan sevgi saygıya dair Haksızlık bozuk düzen Vatan Millet ve sair Hiç boşuna uğraşma tüketme yüreğini Eğer aşkı yazmazsan okunmuyor be şair
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
AH BE ŞAİR.. şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
AH BE ŞAİR.. şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
İnsanlık için yazsan sevgi saygıya dair Haksızlık bozuk düzen Vatan Millet ve sair Hiç boşuna uğraşma tüketme yüreğini Eğer aşkı yazmazsan okunmuyor be şair
Haklısınız aşk başka lakin insanlık,sevgi,saygı,vatan ,millet vesair ler de hayatımızın en önemli olmazsa olmazları .Onları da yazmak lazım .Okuyanlar var yüreğiniz sevgiye ve ümide açık olsun saygıyla...
Kısa ama dolu dolu, çok anlamlı bir şiir... Keşke adam gibi aşklar olsa, yazılsa da okusak...Var tabi ki, erdemli sevdaları yadeden şiirler de yazılıyor ama; öylesine naylon şeyler de aşk diye şiirlere dolduruluyor ve şiir diye sunulup öylesine övgü ve taraftar buluyor ki... Maalesef çok insanlarımız da entel-dantel görünebilmek için böyle şeyleri hoşgörebiliyor göstermelik de olsa... Tabi ki sosyal ve toplumsal içerikli veya insanca güzelliklere dair şiirlerde çok ve okunuyor... Ama şiir adına böyle entel görünme çabasındakilerin sesi çok çıkıyor nedense... Her neyse, kutluyorum değerli dostum... selam ve muhabbetlerimle...
Sevgili dostlar... Kendim için değildir bu dörtlük...Sadece sitemiz için de değildir...Bu genel bir yara....Şiirin başlığı ''Aşk'' ya da ''Seni seviyorum'' olsun..İsterseniz saçmalayın.....Bir bakın ne kadar tıklanıyor..
Tam aksi..Halk için..İnsanlık için bir şiir yazın....Mükemmel olsa bile bir de onun tıklanma sayısına bakın..
Nice şiirler görüyorum...İçeriği ve tekniği mükemmel...Ama çok az tıklanmış...Yazık oluyor..
Şiir bir anlamıyla yoğunlaşmış cinselliktir. Bu anlamda cinsel sorunlarını ruhsal doyum noktasına getirememiş bir toplumun en önemli can sıkıntısı aşk olarak tezahür ediyor.Bu sorunlarını aşmış olan şairler yok değil mi, elbette var hayli de çok..Biz okumuyorsak suçu kendimizde aramalıyız.Bu sitede yazılanlar ve buradaki insanların ilgisi açısından değerlendirme yaparsak söylediklerinde tümüyle haklısın.Tebrik ederim saygılar.
Şaban Aktaş tarafından 8/24/2008 1:08:58 PM zamanında düzenlenmiştir.
gülümsettin beni.bak bende okudum...dert etme kardeşlik herşey yerinde güzel..aşk da kavgada... içinden ne geliyorsa onu yaz.yeterki yaz daaa...(ben karadenizliyim) selametle kal.kalemin ışıldasın..
şiiir duygu yoğunluğu olan eserler. Sitede ve diğer alanlarda bireyselleşme akımının son noktada kişileri etkilediği açıktı ama siz iokumaya çalışan epey insanın da olduğu açık sağlıcakla kalınız
Sevgili kardeşim ben bir şiiri okuduğumda içimde sorular oluşuyor ve sonunda da hafif tebessüm ediyorsam anlıyorum ki bu şiir Çetiner Kardeşimin mutfağında hazırlanmıştır
Şiir Einstein bulmacası gibiydi bütün ayakları birbirine mantıksal bağlarla bağlanmış en son dizeyi güzel ve zengin kılan iki ayrı anlamıydı
1- Gerçekten sosyolojik-ekonomik ve siyasal yaşama dair şiirler okunmuyor sıkıcı geliyor. Bu yüzden aşk şiirleri reyting yapıyor. (ve hatta biraz skandal olursa)
2- Aşk şiirleri okuyoruz ama aşk kavramının içini boş bırakıyoruz gerçek yaşamda gerçekten sevme erdemine sahip insanlar nasıl bu kadar kanlı bıçaklı olabiliyor
sonuç: aslında sevgide sınıfta kalıyoruz ve sevmeyi bimediğimiz için salt yaşamsal şiirler bizi sıkıyor ve bu yüzden işimize gelmiyor realite şiirleri. Çünkü kendi yüzümüzü de görüyoruz o aynada
sevgilerimle kardeşim bir kıta ama dolu dolu Yaşayan bir Anadolu tahlili gibi
sevgimle
kardanadam tarafından 8/24/2008 12:33:24 PM zamanında düzenlenmiştir.