Özgür kaldığında yüreğin bir gün Kanat çırpar helecanla mutluluğa Sığamaz olursun koca gök yüzüne Kanatların değer heybetli dağlara Esintiye karşı süzülüp giderken Bilirsin: Aslında aldığın bu güç Kanatlarının büyüklüğünden değil!
İnce belli narin gelinciklerin Rüzgarla salınışını izlerken Pıt,pıt eder boyun damarların Nefesin daralır,titrersin: Bilirsin Bu titreme üşümekten değil!
Dalıp, dalıp gider gözlerin Hisler ırmağının kıyısında Tutunup bir söğüt yaprağına Akıp gitmek istersin o yere Kirpiklerin ıslanır içlenirsin Bilirsin: Bu hüzünden değil!
Gözlerine girer ayın gülen yüzü Hayallerin dolar renk cümbüşü Ruhuna akarken yıldızların titrek Huzur dolu pırıl pırıl kıpırdanışı Bilirsin: Bilirsin de tarif edemezsin İçini dolduran Yaşanası duyguyu
Suyun geçtiği yere can verişi gibi Toprağın içinde saklayışı gibi Ağacın köklerini derine salışı gibi Yol bulur hayata rağmen gönüle Engel tanımaz akar yinede derinden Tutarsan yaşama sevincinin elinden
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
İçten gelir bilirsin şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
İçten gelir bilirsin şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Muhteşem!..Yaşama sevinci ne güzel tarif edilmiş şiirsel olarak..Ustad hep yürekten ve yüreklice yazıyorsunuz.Şiirlerinizi okumak büyük biz zevk..Sağlıcakla..Saygıyla..
Beğeniyle okudum
_____________________________________Selamlar