(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Yaşamak şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Yaşamak şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Ben bir en elit seviyedeki yayınevinden reddedilmiş, iyi sayılır fakat tarzı benim hoşuma gitmeyen yayınevinin övgülerine rağmen reddetmiş ve 3. deneme ise 200'ün üzerindeki şiirle kitap çıkartsam da iş malum ticari.
Ortada bir sözleşme oluyor ve üstüne sizden para alıyorlar sizin yılların emeğine.
Hayalim gerçekleşmiş olsa da ben pişman gibiyim kendimi bir kitap çıkartmak sürecinden deneyimlemiş birisidir olaraktan.
Çünkü öncesiyle sonrasıyla çok yıpratıcı, kapağı, önsözü, seçilecek şiirler derken bir de yayıncının verdiği sana alenen balonluk hava.
Ben hep amatörüm dedim, basitim dedikçe daha da çok güzel şeyler söylendi. Şimdi ise başka yayıncılar peşindeyim ama elit seviyede.
Bunu bu işten geçen olarak çektiklerimi görmen için açıkladım.
Yoksa sen de iyisin benim ki kadar ki kesin!
O yüzden takılma.
Ben çocukluk hedefim olmasa o değerli, ruhu paranın alamayacağı mısraları niye yayınlayayım ki?
Yayınevinin tek hedefi biz aileyiz gibi başlarda diyerek senin üzerinden para kazanmak.
Niyetlerini zaten ki biliyordum ve şimdi de resti çekmiş durumdayım.
Fazlaca sayfanı işgal ettim ama inan kitap işi göründüğü gibi değil, değeri, piyasada pirim yapan, çok okunan edebiyat değeri hiç yazarlar da varken sen, ben ne yapalım?
Bu güzel sözleri bende sizin için çok rahat kullanabilirim ki ilk şiirinizi okuduğumda işte bu dedim ve bir kaç tane daha okudum ve ara ara okumaya devam edeceğim vakit buldukça...
kitap işi çok masraflı kaldı ki her konuda olduğu gibi yayın dünyasında da torpil geçerli illa sözü geçen yakının olacak kaldı ki internet siteleri de böyle... "kiminin iki yüzü var kimileri yüzsüz", sözüm meclisten dışarı...
dinlemek, gözlemlemek ve çokça düşünmek, hayata empatik yaklaşmak, anlamaya çalışmak, anladığımı yazmak, benim için bir yaşam biçimi oldu diyebilirim...
takdiriniz için çok teşekkür ederim selam ve muhabbetle
Böylesi bir yerde şiirlerin derinlikleriyle iç içe olmayı hiç bir kitap değiştiremez ve o mutluluğu veremez.
Senin gibi etkin şiir yaratımcısını okumaksa mümkün değil anlatmak.
Abartmıyorum!
Tekniğiyle tarzıyla tam kitaplık eserler.
Yeni şiirlerin için de çok aradır vermemelisin şair.
Mutlu akşamlar güzel şiir dolu anlar yaşamanı dilerim.
Hoşçakal 🙋