Yürekte Hatırladıkça patlayan Bir hicrandı Yaşanan yıllar Hayatımın miladı gibi ayırdığım Senli ve sensiz yıllar Her gidişinle Dalından düşen yaprak misali Düştü gönül ağacından umutlar Giderken Kalbimden söktüğün umutlar Dönüşlerinde pusulan mı olacaktı da Her seferinde Her birini ektin yollara? Yoksa,yeşersinler diye mi Dağıldı her biri farklı uçlara?
Giderken bin bir sitemle gittin Hesap sorarak terk ettin Benim kanayan yüreğim varken Elindeki çiziğin hesabını Bana mı soruyorsun yar? Nedensiz sitemlerinin nedeni Suçunu örtmek mi? Yoksa,henüz doğmamış bir aşkı Maziye gömmek mi?
Biliyor musun? Aslında, Sen benim çözemediğim Tek bilinmeyenli denklemimdin Ne gitmelerine Anlam verebildim,zamansız Ne de dönmelerine Akıl erdirebildim,hesapsız Okyanus kıyısına vuran Gel-git dalgalarının bile bir manası varken Yaptıklarına anlam veremedim Doğmamış bir aşkı yaşarken İşte bu bilinmezliğin ortasında Her gidişinden sonra Ne bıraktın ardında Yıkık dökük kalpten başka? Ve her gidişin Yeni terk edişlere gebeyken Senin elvedalarına karşı Benim vedalarımın esamesi Okunur muydu kara kaplı kitapta? Habersiz miydin elvedalarının Aslında O kitabın sonu olduğundan Yoksa, Hiçbir şey anlamıyor muydun okuduğundan?
Şimdi git, Hadi git yine Bu defa sitem etmiyorum sana Gittiğin için Edemem de Ama kalman için Önünde diz çökmem de Git Hadi git yine Ben nasılsa Nasılsa Bıraktığın yerde Bekleyeceğim seni senelerce…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
GİT!!! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
GİT!!! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Biliyor musun? Aslında, Sen benim çözemediğim Tek bilinmeyenli denklemimdin Ne gitmelerine Anlam verebildim,zamansız Ne de dönmelerine Akıl erdirebildim,hesapsız Okyanus kıyısına vuran Gel-git dalgalarının bile bir manası varken Yaptıklarına anlam veremedim ......................................... Şiirini ayırdığım için evela özür dilerim, bu dizeler benim için çok şey ifade ettiği için ayırdım ama şiirin tümüyle harika yüreğine sağlık şiir yürekli dost...Kalemin daim olsun, kutlarım ...
Şimdi git, Hadi git yine Bu defa sitem etmiyorum sana Gittiğin için Edemem de Ama kalman için Önünde diz çökmem de Git Hadi git yine Ben nasılsa Nasılsa Bıraktığın yerde Bekleyeceğim seni senelerce… ............................................. oldukça özgün ve içsel kutlarım yürek sevdasını şiiri başarılar sayfana
Ne gitmelerine Anlam verebildim,zamansız Ne de dönmelerine Akıl erdirebildim,hesapsız
Sözcükleri yerli yerinde ve kusursuz kullanmışsınız.Anlatımınız çok etkileyiciydi.Beni en çok etkileyen şiirlerden birtanesi diyebilirim.Yüreğinize sağlık.Allah'a emanet olun.
Çok farklı şiirilere imza atmışsın .Hepsi mükemmel .duyguları sular gibi akan çok az şair var .Gerçekten okumaya doyamadım .Allahım bana da böyle yazmayı nasip etsin .Amin amin amin..................
yalancı aşk ismiyle zaten koca bir yalandır...değer mi bilinmez... değsede değmesede kalem konuşunca kesilmiyor..yalancı olmayanlarla Allah karşılaştırsın şairi..
Şimdi git, Hadi git yine Bu defa sitem etmiyorum sana Gittiğin için Edemem de Ama kalman için Önünde diz çökmem de Git Hadi git yine Ben nasılsa Nasılsa Bıraktığın yerde Bekleyeceğim seni senelerce…
Şimdi git, Hadi git yine Bu defa sitem etmiyorum sana Gittiğin için Edemem de Ama kalman için Önünde diz çökmem de Git Hadi git yine Ben nasılsa Nasılsa Bıraktığın yerde Bekleyeceğim seni senelerce…
Şimdi git, Hadi git yine Bu defa sitem etmiyorum sana Gittiğin için Edemem de Ama kalman için Önünde diz çökmem de Git Hadi git yine Ben nasılsa Nasılsa Bıraktığın yerde Bekleyeceğim seni senelerce…
zaten hepimiz beklemezmiyiz.. yüreğinize sağlık.. selam ve saygılarımla..
Şimdi git, Hadi git yine Bu defa sitem etmiyorum sana Gittiğin için Edemem de Ama kalman için Önünde diz çökmem de Git
Hadi git yine Ben nasılsa Nasılsa Bıraktığın yerde Bekleyeceğim seni senelerce… ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Gittin! Sevdamın yokluğuna alışabilirdim belki? Ya o suskunluğun, o en büyük silahındı sanki Suskunluğunla vurdun da gittin... Asıl acı olan, canımı acıtan unutulmaktı... Sende aynen öyle yaptın! Unuttun Unutuldum Ve Gittin!!!
Gittin!!! Ve Ben bittim!!!
Bu da benim '' Gittin '' şiirimden bir bölümdü dost gitmelerin ne acı olduğunu bilenlerdenim yüreğinde ki acıların yok olması dileğiyle sevgiler...
Şimdi git, Hadi git yine Bu defa sitem etmiyorum sana Gittiğin için Edemem de Ama kalman için Önünde diz çökmem de Git Hadi git yine Ben nasılsa Nasılsa Bıraktığın yerde Bekleyeceğim seni senelerce…
Dost kalem...suan arabes takiliyorum...disarda yagmur..alkol yasak oruca hazirlaniyorum..yoksa bu siirle neyse..muthesemdi dost..cok kez susup diyemediklerimi siirinde buldum..ben sustum sen konustun dogrusu..saygilar..
Ya, güzel şiir yazıyorsunuz tamam da, her şiire ; ''çok güzel '' diye yorum atmak zorunda mısınız dost şair. Her şiirin altında ''çok güzel'' anlamında yorumlarınız var. Gerçekten hepsi çok mu güzel?
Sevgili dostum;burda beğenmediğim ve yanlış bulduğum yönler de var. Biraz daha dolaşırsanız onları da bulursunuz. Hem de sitenin çok tanınmış şairlerine karşı yazdığım eleştiriler bile var. Sağlıcakla kalın...
ve hala sitem ettim demeyeceksin yada diyemeceksin sevgilinin o gül yüzüne bakıp sitemlerin sanaydı sana diyemezsin aşkına ama biz biliriz şairi ve anlarız gönül derdini biliriz sitemdi sitemindi sitemsizliğin..
Mehmetim Çok güzel yazmışsın sen zaten hep güzel yazarsın al birini vur ötekine Ustalarda beğenmiş zaten bize söz kalmadı.Mehmetim terk etmeler kötüdür.Ama ben beklemeyeceğim çünkü yoruldum.Kalemine gönlüne yüreğine sağlık Yiğidim...
Şimdi git, Hadi git yine Bu defa sitem etmiyorum sana Gittiğin için Edemem de Ama kalman için Önünde diz çökmem de Git Hadi git yine Ben nasılsa Nasılsa Bıraktığın yerde Bekleyeceğim seni senelerce…
Svmek çok özel bir duygudur ve o duygu yakalandığında bir öümür sürmesi için her şey yapılır. Git/me denek çok zor olmamalı sevenler için.
Özel bir şiir ve özel bir anlatım. Kaleminizi kutluyorum ama yüreğinizdeki hüzünlerin dağılmasını dileyerek. Saygılar yrüeğinize
Şimdi git, Hadi git yiye Bu defa sitem etmiyorum sana Gittiğin için Edemem de Ama kalman için Önünde diz çökmem de Git Hadi git yine Ben nasılsa Bıraktığın yerde Bekleyeceğim senelerce…
çok güzeldi şiiriniz. yüreğinize ve kaleminize sağlık. tebrikler size ve bu muhteşem şiire. selamlar.