Arkanda bırakıp gittin Beni Sol yanım boynu bükük kaldı Gül cemalim sararıp soldu İflah olmam artık Her an seni sayıklar dururum Necisin diye halimi sormadın gitti Sevmiştim seni gönülden Kan çanağı gözlerimden gözyaşları Yüreğime akar da gene de susarım Suskunluğumdur, akıp giden gözyaşlarımdır Sana olan kara sevdam Gökyüzünde ki yıldızlara baktıkça Mazide ki gözlerinde beliren ışıltı gelir Geceler boyu aklıma Ah çekerim derinden derinden Aşktan, sevdadan bahsedip oyaladın beni Gönlümü, ruhumu derinden yaraladın Ďüşünüyorum da seni sevmekten Başka ne günah işledim bulamadım..!! Tek günahım Seni deliler gibi sevmekti Yolunu gözledim durdum Her gelişinde gönlüm düğün bayram etti Şimdi yoksun Sanma ki mutlu olurum Ah alan mutlu olur mu ey sevdiğim ? Bulabilir misin seni benden çok seveni? Sorarım sana sorarım karlı dağım Gönlümü yakıp gittin Ah etmesem de kalmaz ahım bilirim Bilirim de susar, suskunluğumu bozmam Dürüst olsaydın yakardım tüm benliğimi Kaderim der boyun eğerdim Senden gelen tüm cefaya..!!!! Biliyor musun? Sen gittin gideli yüreğim nasır tuttu Sevgiye, sevdaya inancım kalmadı Geride ruhsuz bir eser bıraktın Mutlumusun söyle mutlumusun ey sevdiğim? Beni soracak olursan Ben mutlu değilim Lakin Sen mutluysan Hoşçakal hoşçakal akıp giden gözyaşlarım, Hoşçakal Beni yakıp kavuran sevdiğim hoşçakal!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
HOŞÇAKAL SEVDİĞİM HOŞÇAKAL şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
HOŞÇAKAL SEVDİĞİM HOŞÇAKAL şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Ellerinize yüreğinize emeğinize sağlık güzel bir şiir tebrik eder kutlarım bu güzel şiirinize ve sizi kaleminiz kavi ilhamınız bol her şey gönlünüzce olsun sağlıkla kalın iyi akşamlar diler sonsuz saygılar sunarım...