Bu sabah sensiz uyandım Gül cemalin geldi aklıma Sensiz nefes almak çok zor Tatmadığım duygular yumağı Canlanıyor her nefes alışında Meğer nefesimmişsin habersiz Kaç zaman geçmiş haberim yok Uykularımı süslüyor Nefesin Canıma can katmış varlığın İki çocuk verdin Bana İkisi de birbirinden pırlanta Çok sonra farkettim varlığın Bana ne çok nimetmiş canım Seninle var olmuş özgürlüğü tatmışım Masmavi gökyüzünün kıymetini Varlığın aşılamış ruhuma Kuşlar kadar hafif ve özgürüm Gülüşüne can verdiğim yar Ne çok sevmişim Seni Haykırmak istiyorum gökyüzüne, yeryüzüne Seviyorum! Seviyorum Taparcasına! Şahidim olsun kurtlar, böcekler, yıldızlar Şimdiler de ayağımda prangalar İstesem de gelemem Sana Çok özledim cantanem çok özledim! Bilesin... Hasret kemendi boynuma geçti Yokluğun yüreğime kazındı Rüyalarda buluşuruz Seninle Yine rüyama gel desem gelir misin? Cantanem! Evliliğim boyunca bilemedim kıymetini Binlerce kez özür dilesem boş, nafile Biliyorum Yine de binlerce kez özür dilerim cantanem! Hicranı yakıştırdım bu aşka Vuslatı haram kıldım Yaşarken öldürmüşüm kendimi Çok sonra farkettim cehennemi Pişmanım alın yazım pişmanım!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
PİŞMANIM ALIN YAZIM PİŞMANIM şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
PİŞMANIM ALIN YAZIM PİŞMANIM şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Emeğine yüreğine sağlık
_____________________________Selamlar