(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
...... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
...... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Ey !! Ayaklarımda yaramaz bir serçe misali kanat çırpan ayrılık kıyılarıma vurup çığlıklar atan akşam Gücünü bende sınayan tanrı Düş düşlerimden Tutunmak zor şiire
Gel gör ki Kum kusuyorum Yusuf Sis duvağını kaldırıp Güz görümlüğünü taktığımdan beri yüzüme..
Ayrılıklarımızı ve acılarımızı paylaşabildiğimiz tek tutanağımızdır şiir ve biz onlara anlatıp onlar ile dertleşiriz. Tutunmanın ne kadar zor olduğunu bilmemize rağmen yinede tek dalımızdır şiirler bizim.
Özel bir şiri ve özel bir anlatım. Kutluyor ve sevgiler yüreğinize
artık güzdür bir yanı şiirin..sıcak olmuş ne çıkar..hep üşümüyor muyuz dünya soğukluğundan..şiir içimiz ısıtan tek oluş..ve bu şiirin sahibi..yazı güze çevirdi artık..takvimler aksini söylese de..güzdür evet içimizi sarı deliliklere salan..ve bu güz görümlüğü çok yakışmış kış gelinine..
Ayaklarımda yaramaz bir serçe misali kanat çırpan ayrılık
kıyılarıma vurup çığlıklar atan akşam
Gücünü bende sınayan tanrı
Düş düşlerimden
Tutunmak zor şiire
Gel gör ki
Kum kusuyorum Yusuf
Sis duvağını kaldırıp
Güz görümlüğünü taktığımdan beri yüzüme..
Ayrılıklarımızı ve acılarımızı paylaşabildiğimiz tek tutanağımızdır şiir ve biz onlara anlatıp onlar ile dertleşiriz. Tutunmanın ne kadar zor olduğunu bilmemize rağmen yinede tek dalımızdır şiirler bizim.
Özel bir şiri ve özel bir anlatım. Kutluyor ve sevgiler yüreğinize