Bu Vatan uğruna can verdik can aldık Vatan’ımıza uzanan elleri kırarız Gene dünyaya gelsek aynı şeyi yaparız Vatan için yaşar, Vatan için ölürüz Vatan sevdası, hiçbir sevdaya benzemez Vatansız Bir Millet Köleliğe Boyun Eğer..!!!
İki evladım var ikisi de bu Vatan uğruna Canları feda olsun Biz Askere evlatlarımızı "Ölmek var, dönmek yok" diye yollarız Bu yüzdendir Sarıkamış da onca çocuk Donarak Bu Vatan Uğruna Can Verdi..!!!!
Asırlardır düşmanı yerle yeksan eyler Her daim bozguna uğratırız! Bu Vatan uğruna can verir can alırız..! Yurdumun her köşesi Cennet Ömür dediğin nedir ki ? Önce Vatan, Önce Vatan!!!
Doğudan batıya, kuzeyden güneye Dönülmez bekçileriyiz canım Vatan’ın Bu Vatan kolay Vatan olmadı biline Toprağı sıksan şüheda fışkıracak şüheda Toprakla buluşur gönüllerde ki iman Her Karış Toprağı Kanla Sulandı Biline!!
Vatan sevgisi daha çocukken içimize işler Vatana uzatırsa hain eller Yedi düvelden hesap sorulur Vatan aşkı, Vatan sevgisi ruha kazınır Ruha kazandıkça Vatan aşkı Uğruna Canlar Kurban Verilir...!!!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
VATAN AŞKI şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
VATAN AŞKI şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.