Yüreğim ateşten gömlek Aşktan sevdadan kalmadı eser Unuttum/unutturdun herşeyi Mazinin yaprakları kapandı bir bir Yepyeni sayfa açtım Elveda diyorum Sana!
Neydik, ne olduk fani dünya da Hiç aklıma gelmezdi bir gün, Hicran kapımızı çalacak Kavlimiz vuslata ermekti her an Yüreğimden her şeyi alıp götürdün Geriye resimler ve anılar kaldı..!
Mutlu musun, ne haldesin..? Bilmiyorum Yaşananların hatrına isterim ki mutlu ol Çünkü ben gökyüzü kadar mutlu, şenim Artık göğsüm sıkış mıyor, Terkedecek mi ? Diyen korkularım kalmadı..!
Sağnak yağmurlar yağıyor üzerime Yıkılırsın diyen bakışlarının altında Artık ezilmiyor, hayata güvenle bakıyorum Biliyor musun? Senden bu kalp gitti gideli Hayata pembe gözlüklerle bakmıyorum Gerçekleri daha çıplak gözle görüyorum
"Aşıklar Ölmez" deseler de ölürmüş aşıklar Tıpkı içimde senin öldüğün gibi gülüm Gökyüzünü ayaklarına sermiştim Her an adına şarkılar, şiirler yazdım Gül yüzün solmasın diye dualar ettim Kadir Kıymet bilmedin, bilemedin be cananım!
Bir gün varsan beş gün yoktun Hercai gönlün yakıp kavurmuştu yüreğimi Bu kalp seni unutur mu? Ateşten gömlek yüreğim iyileşir mi? Bilmem, bilemem..! Lakin bu kalp senden gitti gideli Özgürlüğü doyasıya içine çekiyor eski sevdam!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ESKİ SEVDAM şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ESKİ SEVDAM şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Tebrikler arkadaşım,
sevgilerimle..