Bedbah geçen bu hayatta Herkes gibi günahlarım var benim Hatırlamak bir yana dursun Anmak bile istemediğim! Sol yanımı ziyadesiyle acıtan Yüreğimi lime lime eden Boynumu bükük bırakan Sevapları mı günahlarım mı büyük? Derseniz bilmiyorum Hangisi ağır basar Heybem neyle dolar taşar, Bilinmez Yükü ağır ne varsa heybeme koydum Şimdilerde günahtan çok Sevap işlemeye çalışsam da Ne kadar başarılı olurum bilmiyorum! Düşünmek bile istemiyorum Uykusuz geçen geceler de Günahlarım gelir aklıma da Sinemi vurur yaralar derinden beni! Günahlarla bezenmiş bir dünya da Mümkün mü günahsız temiz kalmak? Sorarım size ey ahali! Benim temiz kalmam mümkün olmadı Ya sizin..? Kendinize bir sorun Sorun ki Vazgeçelim günah işlemekten Vazgeçelim ki tertemiz bir dünyaya " MERHABA" diyelim!!!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
GÜNAHLAR şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
GÜNAHLAR şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Güzeldi dizeler, eserin tamamı güzeldi Bizde okuduk ve kutladık yürekten, yalansız vede riyasız Gönlün abat olsun, tüm şiirlerin benzersiz olsun Sonsuzluğun sahibine emanet olasın, sağlıcakla kalasın
hangimiz biliyoruz ki sevap yada günah muhasebesini üstadem...hepimizde kırılmalar sarılmalar sayılmayacak kadar çok...ahiret biraz daha kolay çünkü Allah'ın affı bol lakin insanlar çok gaddar, afları yok denecek kadar az. Rabbim cümlemize kolaylıklar ihsan eylesin. güzel bir şiir okudum. tebrikler ve de saygılar sunuyorum...
İşin özü insan olmakta sanırım.
Bu anlamda güzel bir şiir,
gönülden tebrikler arkadaşım
sevgimle..