Onlar yüzünden akmıyormuş gibi kanlar, Ders vermek isterler asıl barbar olanlar. Kanla sulanmış Afrika, Ortadoğular, Hala patlatıyor bombaları barbarlar.
Bakmaz vampir gibi döküp emdiği kana! Barbar yaftası kor mazlumu koruyana. Üç maymun oynarlar ölen Müslümanlara, Vicdanlar fora mazlum olunca Ukrayna.
Büyük şeytan Müslüman için hep tuğsavaş. İstemem olmasın ne kavga ne de savaş. Kayboldu Filistin ortadan, yavaş yavaş. Filistinli kadınlar oldular karavaş.
Aslında yok biri birinizden farkınız. Kiminiz kızıl derili katilisiniz, Kiminiz ise vahşi Rus ayısısınız. Can alıp kan akıtmakla döner çarkınız.
Zalime arka çıkıp mazlumu ezenler, Teröristle her daim kol kola gezenler, Cetvelle devletçikler sınırı çizenler, Güya kuracaklar yeni yeni düzenler.
Sömürüyor Afrika’yı zalim Fransızlar. Yahudileri yakmışlar göbel Almanlar. Siyah derilileri insan saymıyorlar, İnsan hakları kuralları yazıyorlar.
Mazlumun din, dil, ırkı hiç fark etmez bizde! Zulme rıza asla olamaz kalbimizde. Keşke mazlum ayrımı yapmasanız siz de, Dünyada kardeşçe yaşasak hepimiz de.
Ama siz kan akıtmadan duramazsınız. Müslüman ağlamazsa uyuyamazsınız. Ne diyeyim ki bence sizde haklısınız. Müslüman bir olsa siz kuduramazsınız.
Patlamasın bombalar ölmesin insanlar! Candır Ukraynalı mavi göz sarışınlar, Siyah ten, kara gözlü olanlar da, canlar. Onlar da İnsandır anlayın batılılar.
Keşmir, Burma, Uygur Türk’ü ve dahi Tibet, Bu zulümler sürmeyecektir ilelebet. Zalim cezasını görecek bir gün elbet. Eğer hayırsa niyet hayr olur akıbet.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SAVAŞLAR şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SAVAŞLAR şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Mazlumun din, dil, ırkı hiç fark etmez bizde! Zulme rıza asla olamaz kalbimizde. Keşke mazlum ayrımı yapmasanız siz de, Dünyada kardeşçe yaşasak hepimiz de.
Dünyada iki tür insan vardır ezenler ezilenler ezenler şeytanı temsil Ederler adalet üzere olanlar Hakkı temsil ederler işin aslı budur keşke herkes bunu anlasa anlamak isteseler emeğinize sağlık tebrik ederim Saygılar selamlar
Sayfama gelerek onurlandırdığın için teşekkürler üstadım. Evet ne yazıkkı ezilenler çoğunluk, ezenler ise bir avuç zalim, kan emici vampirler. Ve böyleleri oldukça da dünyanın huzuru hep bozulacaktır. İyilerin çoğalması, kötülerin yok olması temennisiyle... Saygılar..
Güzel şiirinizi beğenerek okudum tebrik ederim.
Sağlıcakla kal,
Hoşça kal,
Şiirle kal...