(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
. şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Farklı olduğunu hissettirdim her zaman sana, ............................................farklı olduğuna inandın yıllarca.. Ben yüreğimi sundum, ..................sense bulutların üzerinde gezindin durdun.. Bir gün geldi; Sen farklıydın, kendini tanıyamaz oldun.. İşte o an, ..............sen doğdun, ............................ben sevgimle soldum..
sevilen, yürekte görüldüğü gibidir...ve siz, onu nasıl görürseniz onu yansıtırsınız ...ve sevilen...güllerin içinde sunulan kendine öyle hayran olur ki yüreğinin yerinde güller olduğunu düşünmeden o gülün kokusunu var sanıp kendinde...hayran kalır sevilendeki kendine...ne zaman ki sevilen o kokuyla bütünleşip gül olur, sevdiğinin gözündeki gül, boynunu büker... saygılar..
Şiirinizle ne kadar ilişkili bilemem ama nedense aklıma bir filozofun"aynı nehirde iki kere yıkanılmaz" sözü geldi.Nasıl oldu bilmiyorum."sevgiyle ve sevdiklerinizle kalınız."
çok güzel, Bir gün geldi; Sen farklıydın, kendini tanıyamaz oldun.. İşte o an, ..............sen doğdun, ............................ben sevgimle soldum.. solmayın hocam yeni bir demde yeni bir ben olun tebrikler sevgiler
eğer yüreğimizdeki sevgiyi hissettirebiliyorsak ne mutlu bize,hımm sonucunda seven yürek zaten hep solan taraf oluyor..Ama olsun aşkın sevdanın elinde solmaya değer..
şiiriniz elınızde buyumuş bır genç kızın buyuyup sizden uzaklasmasını hıssettırdı bana.. sizde o nun gibi kocaman olmuşunuz.. tebrikler haddim olmayarak..
ikinci bölüm;
şimdi de o siizn farkınızı farketsin
tebrikler,
dumanımla...