(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Katliamın bombalı sesi şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Katliamın bombalı sesi şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Katliam kelimesi bugün icat olmadı. Yıllardır tv karşısın da latte kahvelerinizi höpürdeterek siyah kara gözlü çocukların ölümünü sinema izler gibi izlediler. Filistinli çocukların kollarını taşla ezen İsrail askerlerini alkışlayanlar bugün mavi gözlü sarı saçlı çocuklar içn katliam var diye bağırıyorlar. Evet lkatliam var doğru ölen Avrupalı olunca katliam olur ölen müslüman olunca şeytan diller suskun gören gözler kör olu. Bu daha başlangıç Allah ın gazabı şeytanın riacıların zalmlerin üzerine olsun. Masum gayrımüslümde olsa budistte olsa ateistte olsa mazlumdur orda İslam bir tezatlık yaşamaz çünki hak dindir. Oysa avrüpa ve avanesi en büyük hokkabazdır.
Hazreti Musa'nın asası mı Denizi yaran bir yetim mı sarayları yıkan tabii ki her şey Hazreti Allah'ın güç ve kuvveti ile olan bir daha yaratır asa-yı tutan Artık dünyada haklı değil suçlu güçlü olan kazanıyor daha acısı savaşların şekli değişti çocuk yaşlı kadın ayırt etmeden katlı edebiliyorlar acımasızca vicdansızca Kalemine toz değmesin