Resûlullah yatıyordu, Kâbe’nin Hatîm kısmında, Bekler iken uyku ile uyanıklık arasında. Belirdi gökten getirilen Burak yanı başında. Cibril de yanındaydı Resûlullah’ın miracında.
Mescid-i Harâm’dan getirildi Mescid-i Aksâ’ya. Buradan uruc etti Peygamberimiz semâvata. Bekliyordu tüm melekler, Nûr-u Hüda’yı semada. Selamlaştı Adem’le dünya semâsı kapısında.
Cibril ile birlikte çıktı bir bir tüm semâlara, Ulaştılar iri meyveli Sidretül-Müntehâ’ya. Rastladı burda Nebi, dört tane büyük ırmaklara. Cibril dedi, yalnız gideceksin bundan sonrasına.
İsra ve Miracına yalnızca devam etti Nebi, Döndüğünde verdi ümmetine güzel hediyeyi. Kul şirk koşmaz ise, bağışlanacaktır işlediği, Diğer günahların hepsi, ki Rabbimizin vaadi.
Rabbimiz beş vakit namazı bu gece farz emretti. Yine hediyeydi Bakara’nın son iki ayeti. Affedecektir yaratan salihse kulun niyeti. Her zaman İhlas ve samimi yapalım ibadeti.
Rızalullah’ı kazanmaksa müminlerin emeli. Böyle büyük bir nimeti iyi değerlendirmeli, Bu mübarek günün gecesini bolca ibadetli, Gündüzünü de bütün kullar oruçlu geçirmeli,
H.D.S.
Tüm dostların kandillerini yürekten kutluyorum. Bu gecenin Feyz ve Bereketinden nasiplenenlerden olabilmemiz duasıyla....
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
MİRAÇ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
MİRAÇ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.