(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
müttefik şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
müttefik şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Ne kötü bir son, katili kendi kişiliğini oturtmak ve şeytanın artık kendi parçası olduğunu ispat etmek için öldürmüş hayranı olduğu için değil bildiğim kadarı ile.
Çok çok sevmek de sevilmek de bi noktayı aşınca tehlikeli elbette . Allah korusun böylesi sevi den düşmanımı bile🙏Feci yani…
Çok güzel...şairin bu şiirleri siteyle sınırlı kalmamalı, halka da ulaşmalı..Bence kitap olma zamanları gelmiş de geçmiş bile...Şiirden birazcık anlıyorsam iyi bir PR ile listeleri zorlar bu kitap. Kaleminiz daimi, iş yükünüz az. şiirleriniz çokca olsun..
HERFE tarafından 2/27/2022 12:42:33 PM zamanında düzenlenmiştir.
Kitap ehli mi deniyor, kitaplı mı deniyor bilmem ama kitabınız basılı olmalı, elden ele dolaşmalı...Raflarda yerini almalı. İltifat değil...Bir gün apansız gidersek geriye bir adımız kalmalı değil mi deyip kitap konusunda gaz vereyim...Siteler çöküyor, zamanla en olma özelliklerini yitiriyor.. Ama bir kitap yıllar sonra çöplükteki inciye dönüşüyor, onu bulup değerini bilen birine ulaşıyorsa ölümsüzleşebiliyor...Kaldı ki sizin tarzınız belki başka ülkelerde vardır akım olarak ama iyi bir okur olarak farklı bulduğum bir tarz...Denemek isterim aslında bu şekilde yazmayı ama sizin tarz olur o şiir, benim olmaz...:)