Doğan bebeğin ağlaması baba’nın gözyaşlarıyla ıslanır, hüzünlü bakışlar altında anne bağrına basar yavrusunu içlerindeki yangından çıkan dumanla kararır istanbul
isyanın kime sorma neden sakat doğar bebekler... * * * * Başka bir zaman
Kadının af olmaz günahının düşünceleriyle uyanır istanbul
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
KADER şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
KADER şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Anne rahmine düşerken bile eşit düşmüyor ve dünyaya merhaba dediğimiz de eşit değiliz. Ve sonrasında eşitlik isteriz.
Kimimiz altın beşiklerde salalrken bebeklerini, kimimiz karanlık odalarda doğurur atarız bir kenara, kimimiz gülen gözler ile bakar iken düğnyaya, kimimiz ağlarız kaderimize.
Öylesine karmalık ki yaşam, bizmi karmakarışık yapıyoruz yoksa kendisimi karmaşık onu bile düşünemeyiz. Çizilen yolumuza yazılan kaderimize boyun eğip ağalarız her gece.
Çok özel bir konu ve sorgulanması gereken sorular. Cevap aramaya çalıştığımı karmaşıklık.
Bebeğin ağlama sesiyle uyanır İstanbul ******************* günümüzün kangren olmuş hastalığı... biraz duyarsızlığımız ve eskiye göre yitirdiğimiz duygularımız... öyle biçimlenmişki kaleminizden... eyvallah şair... sevgi,ler saygılarım sizinle olsun..
Hiçbiri kader değil elbette bunların, Cehaletin Ataletin(Eylemsizlik), Rehavetin (tatlı uyku) adı olmuş kader bizim gibi ülkelerde Kaderini kendisi belirleyecek bilinçli bir halk aydınlar nerde?
Doğan bebeğin ağlaması baba’nın gözyaşlarıyla ıslanır, hüzünlü bakışlar altında anne bağrına basar yavrusunu içlerindeki yangından çıkan dumanla kararır istanbul
yüreğine sağlık.. şiiri sakladım.. bu gece benimdir.. kusura bakma şair..
" adam ağlar " ama şiir gülüyor güzelden ve kaliteden yana...dokunuyor bir güzel ruha ve cana...teşekkürler böyle değerli bir insana...sevgi ve saygımla...
yüreğinize sağlık...
sevgiler;)