(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
KALEMİMLE BEN şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
KALEMİMLE BEN şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bir kalem ve ilham dolu yürek bir araya gelince her şey için yeterli hocam. Siz yazın biz de okuyalım o kalemin duygularını. Çok güzel. Selam ve saygılarımı sunuyorum.
Okumaktan mutluluk duyduğum kaleminizden ihlâs dolu harika duygularla yazılmış muhteşem güzellikteki yürek sesinizi gönülden kutluyorum tebrikler üstâdım. Kalemine ve yüreğine sağlık diliyorum. Bu harika eser GÜNÜMÜN ŞİİRİ'DİR. O/NURLU HECELER isimli yakın zamanda yayınlanan şiir kitabınızı aldım, daha nicelerini nasip etmesini Cenab-ı Hak'tan niyaz ediyorum. Bu aralar şiirlerinizi okuduğum halde yorum yazamadığım için kusuruma bakmazsınız inşallah. Sonsuz selam ve dua ile. Allah'a emanet olun.
Hoşgeldiniz Şükrü Hocam Şahsen fazla yorum yazmaya vakit bulamadığımdan, yorum yazmayanlara en ufak bir sitemim olamaz.
Bilakis, herkesin en değerli sermayesi olan kıymetli vakti çok daha verimli kullanabilenlere saygı duyar, takdir ederim.
Kitabıma gelince; Basımı gerçekleşen her iki kitabın tamamını hayalini kurduğum gibi, kitap talebinde bulunan Türkiyenin dörtbir yanından gelen istekler doğrultusunda okul kütüphanelerine, öğrencilere hediye etmek nasip oldu çok şükür.
Şiirleri ticari amaç gütmeden kitaplaştırıyorum. Aslında satışına müsade etmemiştim. Berlin'de yaşadığım ve ilgilenemediğim için yurt dışından dahi sipariş yapılabiliyor. Almayı arzu ettiğinizi bilseydim Türkiye'ye geldiğimde ikinci baskısı daha güzel hazırlanmış kitaplardan gönderebilirdim. Bir miktar bana ulaşmıştı.
Ruh ve nefis sanki iki ordu gibidir. Zira ikisi sürekli savaş halindedirler. Bunlardan hangisi ne kadar alırsa orası onun olur. Bazen biri diğerini tamamen yener, tüm bölgelerini işgal eder, hatta diğerini esir alır.
Şiirde belirtildiği gibi nefsini yenenlerden olabilmek ne güzel. Nefsini yenenlere selam olsun.
Hakikatte insan sürekli bir savaştadır, da, çoğu kez ve çok kişi farkında değildir.
Dizelerimizin, varmayı arzu ettiğimiz hedefin nişan taşı hükmünde olduğunu söylemezsek, şişen nefsimize Yoksul dostum gibi bir Molla Kasım iğne batırmaya kalkar da, canımız yanar. :)
bir tefekkürden arda kalanlar dediğim ve ibretle ve de imrenle okuduğum usta işi müstesna bir hece şiiri okumanın hazzına vardım. tebrikler ve saygılar sunuyorum...
Değerli kardeşim Bütün şiirleriniz güne gelecek şiir benim nazarımda Ben sizin Siirlerinizi derin bir hayranlıkla okuyorum vede büyük gıpta ile Selam ve saygılarımla