Bizimkisi bir gönül hikayesi Yoktur eşi benzeri bu diyarda Kerem ile Aslı, Ferhat ile Şirin aşkı Değmez aşkımıza biline Biz onmazları olur yaptık Kara kışlar bahar olurdu Her sabah gülen gözlerle uyanınca!
Seher vakti aşk kapımızı çaldı Tenlerimiz birleşti mi ayrılık nedir bilmez? Sabahlara kadar çılgınca sevişirdik Hicran nedir bilmedi bu aşk Vuslatın derin hazzın da birleşti gönüllerimiz Yanaklarımız da gülünce güller açtı Her sabah alnımız yerleşti buse..!
İklimler aşkımızla şekillendi dile geldi Yuvasız kuşlar aşkımıza tanık oldukça Yürekleri pır pır uçuştu an be an Her bir gönülde sevgi tomurcukları Şaha kalktı..! Bizimkisi bir sevda ateşi Yüreklerde can oldu, sevda oldu...! Yüreklere akıp dilden dile dolaştı..!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SEVDA ATEŞİ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SEVDA ATEŞİ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Merhaba değerli kalem Güzeldi şiir, her zaman ki tat ve deminde Biz de okuyor ve kutluyoruz yürekten, yalansız ve riyasız ALLAH'A EMANET OLASIN, SAĞLICAKLA KALASIN Bu yoruma 1 cevap yazılmış.
Yüreğine emeğine sağlık
__________________________________Selamlar