(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
...... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
...... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Aylar var ki dalgın durur gözlerim. Sözleri yutmuş da, suskundur dilim.
Neden, ne zamandır, unuttun beni. Oysa, ne kadar çok, sevmiştim seni.
Vuslat günlerini,ben sayıyorken Hicran fermanını, neden yazdın sen.
Celladı oldun sen, bu sevdamızın. Yalanmış hep sevgin, sen yalancısın.
Çok güzel bir şiirdi değerli Yıldız hanım... Onbirli heceyle beyitler halinde yazılmış, duygusal yoğunluğu bir hayli yüksek, güzel anlatımıyla çok güzel bir şiirdi.. Yürekten kutlarım.. Saygılarımla...
Yalancıysa , unutmaya çalış.Anısı kalsın yüreğinde. O da bir gün nasılsa tükenir. Zor ama yalancıdan uzak dur şiir dostum.Seven yüreğine saygı göster. Sevgi ve saygı ile...
Sevgiyi göstereceksin sözlerin yetmez sevgi gözlerinde olacak sözlerin yetmez sevgi her şeydir kalbe hapsedilmez. Sevgi tıpkı bir güle benzer rastgele tutarsan dikenleri batar yapragını açarsan duyguları kaçar Tutmasını bilirsen o gül sana tapar Sevmek seni seviyorum demek değil Seni seviyorum derken titremektir
Kutlarım yüreğine sağlık yalansız sevğilerin yüreğinde olması dileklerimle mutlu kal
Aylar var ki dalgın durur gözlerim. Sözleri yutmuş da, suskundur dilim.
Neden, ne zamandır, unuttun beni. Oysa, ne kadar çok, sevmiştim seni.
Vuslat günlerini,ben sayıyorken Hicran fermanını, neden yazdın sen.
Celladı oldun sen, bu sevdamızın. Yalanmış hep sevgin, sen yalancısın.
İdam mahkumunun, son arzusu bu. Onu da çok gördün, insafın yok mu?
Yalanmış meğer ki, bütün sözlerin. Çıkmıyor aklımdan, güzel gözlerin.
Unutamadım ben, o sözlerini. Anlayamadın ki, bir türlü beni.
Hayat gibi doğar yaşlanır ve biter aşklar. Bir yaşanılmışlıktır bir anı kalır yaşamın tellerinde, Biz bu yaşamın tellerinde kuruttuğumuz duygularımızın yalan olduğunu yazarız ama hiç öyle değildir yaşanılmışlığımız. Tebrik ederim Saygılarımla.
Toprağımsın tarafından 8/21/2008 2:48:00 PM zamanında düzenlenmiştir.
Aylar var ki dalgın durur gözlerim. Sözleri yutmuş da, suskundur dilim.
Neden, ne zamandır, unuttun beni. Oysa, ne kadar çok, sevmiştim seni.
Vuslat günlerini,ben sayıyorken Hicran fermanını, neden yazdın sen.
Celladı oldun sen, bu sevdamızın. Yalanmış hep sevgin, sen yalancısın.
İdam mahkumunun, son arzusu bu. Onu da çok gördün, insafın yok mu?
Yalanmış meğer ki, bütün sözlerin. Çıkmıyor aklımdan, güzel gözlerin.
Unutamadım ben, o sözlerini. Anlayamadın ki, bir türlü beni.
vay şaire..
beyit ile de şiir yazabiliyormuşuz.. hemde okkalı... emeğinize sağlık.. yazı ile resim rengi biraz karışmış ama olsun.. okumak istedimmi her yol benim için kabildir..
Değerli gönül dostu şair arkadaşım. 6+5 = 11 lik hece ölçüsü ile yazılmış ifade ve anlam bütünküğü tam güzel bir şiir. Yüreğinden taşan duyguları birer inci tanesi gibi dizelere işlemişsin. Çok güzel bir şiir. Ayrıca önceki şiirlerinle kıyaslayınca da oldukça yol katetmiş olduğun belli oluyor. Yüreğine sağlık kalemin daim olsun şair arkadaşım.
Sözleri yutmuş da, suskundur dilim.
Neden, ne zamandır, unuttun beni.
Oysa, ne kadar çok, sevmiştim seni.
Vuslat günlerini,ben sayıyorken
Hicran fermanını, neden yazdın sen.
Celladı oldun sen, bu sevdamızın.
Yalanmış hep sevgin, sen yalancısın.
Çok güzel bir şiirdi değerli Yıldız hanım...
Onbirli heceyle beyitler halinde yazılmış, duygusal yoğunluğu bir hayli yüksek,
güzel anlatımıyla çok güzel bir şiirdi.. Yürekten kutlarım.. Saygılarımla...