(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
?..... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
?..... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Gök gürültüsünden,korkan masum çocuk gibi, Sana sıgınsaydım,şevkatle beni sarsaydın. Yağmurlardan seni koruyan,şemsiyen gibi, Ne olurdu sende beni,hiç ıslatmasaydın. Güzel ve anlamlı dizeler. Tebrikler..
Yüreği güzelliklerle dolu şaireden güzel dizelerle dolu dolu bir şiir kutluyorum ve her şeyin gönlünüzün güzelliğinde olmasını diliyorum. Sevgiler saygılar Ahmet YARDIMCI
Bir tütün tanesine,verdiğin deger gibi, Benide cebinin,kenarında taşısaydın. Süzülüpte lacivert,bir gecenin koynundan, Ne olurdu,tebessümle bana gelseydin. ******** akıcı güzel ve azda olsa sitem vardı seven gönülden sevdiğine.. kutladım.. sevgiler yüreğinize..
Gülşenimde hazan soldu tüm güllerim. Hiç fayda etmiyor, bütün o ah çekişlerim. Zaman geri gelmiyor, faydasız keşkelerim. Düşünmekten kanlı yaş akıtıyor gözlerim.
Keşkeyle, sitem ile geçmiş geri gelmiyor. Düşündükçe hep yaralı gönüller kanıyor. Gözde yaş kalmıyor, gözpınarları kuruyor. Fakat herşeye rağmen hayat devam ediyor.
Değerli gönül dostu şairem. 14 lük hece ölçüsü ile yazılmış derin anlam içeren duygu yüklü bie şiir. Her mısrasında pişmanlık ve sitem vurgulayan bir şiir. Duyguların dizelere işlenişi son derece mükemmel olmuş. Sevgi dolu yüreğine sağlık, kalemin daim, ilhamın bol olsun.
Hangi çıkmaz sokaklarda,hangi yollardasın. Hangi pusula,harita gösteriyor seni. Ey sevdiğim aşkının çıkmaz sokağındayım. Ne olurdu,beni adressiz bırakmasaydın.
İçtenlikle işlenmiş,duyguların açığa vurduğu;içli güzel bi şiir.Yüreğinize sağlık!
Bu son sözlerim sana, kulağını aç dinle Benim gibi sende yan, inim inim boş inle Bulamazsın ben gibi, kalasın değerinle Duyda! yanıldın işte, gel gör ki sen yanıldın.
Keşkelerde bıraktın, sanki sürecekmiydi Başka gönüller seni, böyle sevecekmiydi Koşa koşa her türlü kabul edecekmiydi Bunda yanıldın işte, gördün işte yanıldın.
Ben sana saf bir sevgi, sadakatle bağlandım Ne acı! ettiğin yalan, sözlerinle yağlandım Ümitsiz aşkın ile, dağlandıkça dağlandım Dünde yanıldın işte, yine böyle yanıldın.
Sen bu gülen yüzümü, bak! nasıl ki soldurdun Gözde akan yaşları, çağlayanlar oldurdun Vuslat gecelerimi, hasretinle doldurdun Sende yanıldın işte, işte hep sen yanıldın.
Ne kadar seslensemde, duymaz sağır yüreğin Sen beni devirdin ya! yıkılsın her direğin Senin kahrolduğunu, gözlerimle göreğin Günde yanıldın işte, şimdi bak! sen yanıldın.
Sevgimle çiçeklerim, başka bahara açtı Tarumar olan aşkım, dört bir yana ulaştı Sana gör! bütünüyle, sevgi hevesim kaçtı Onda yanıldın işte, yine, yine yanıldın.
Keşke ellere değilde,beni sevdiğini, Gözlerime dalıpta,sen söyleseydin. Bir kuş yuvası,sıcaklıgında ellerini, Ne olurdu,keşke benden hiç sakınmasaydın.
Hangi çıkmaz sokaklarda,hangi yollardasın. Hangi pusula,harita gösteriyor seni. Ey sevdiğim aşkının çıkmaz sokağındayım. Ne olurdu,beni adressiz bırakmasaydın.
Kutluyorum güzel dizelerinizi. Saygı ve selamlarımla.
Bir tütün tanesine,verdiğin deger gibi, Benide cebinin,kenarında taşısaydın. Süzülüpte lacivert,bir gecenin koynundan, Ne olurdu,tebessümle bana gelseydin. ÇOK GÜZELDİ TEBRİKLER KALEMİNİZ DAİM OLSUN SEVGİLERİMLE ZARALICAN
Bir tütün tanesine,verdiğin deger gibi, Benide cebinin,kenarında taşısaydın. Süzülüpte lacivert,bir gecenin koynundan, Ne olurdu,tebessümle bana gelseydin. ÇOK GÜZELDİ TEBRİKLER KALEMİNİZ DAİM OLSUN SEVGİLERİMLE ZARALICAN
Hangi çıkmaz sokaklarda,hangi yollardasın. Hangi pusula,harita gösteriyor seni. Ey sevdiğim aşkının çıkmaz sokağındayım. Ne olurdu,beni adressiz bırakmasaydın.
güzel bir şiir meydana gelmiş tebrikler selamlarımla
Hangi çıkmaz sokaklarda,hangi yollardasın. Hangi pusula,harita gösteriyor seni. Ey sevdiğim aşkının çıkmaz sokağındayım. Ne olurdu,beni adressiz bırakmasaydın.
oldukça güzel ve akıcı bir şiir olmuş anlamı ve içeriği bir hayli etkileyici bir şiirdi , hissettirdi kendini dizeler ...eksik olmayın yıldız hanım var olun