(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
" ö.ç.m " den Unutamadım şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
" ö.ç.m " den Unutamadım şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Hımmmm...İlk işim bu sayfayı yazıcıdan çıktı halinde alarak çok daha sakin bir kafayla sindire sindire okuyacağım zamana saklamak olacak. Okudum bana doğru değil gibi görünen bir nokta olmadı hatta öylesine derininde yer almış ki doğrunun kamçısı mest oldum. Bir daha okuyup tersi bir durum var mı diye bakıp devam edeceğim.
Yukardaki meselelerin çoğuyla akraba sayılırız:))) İhanet sayılsam da özüme, doğrunun yanında ona uymayanla durmak çok da gerek arz etmiyor...
Yüreğinize kuvvet...
**Havin_** tarafından 6/12/2009 4:41:51 PM zamanında düzenlenmiştir.
Lozan'ın hezimet olduğunun gerçekliği artık tartışılmazken hala birilerinin galibiyet pozları takınmasına sadece acıyorum.Ayrıca siyaseti şiirinize karıştırmayın diyenler bu işi yıllardır yalan yanlış fikirlerine şiiri alet eden sosyalist şairlerin yaptığını unutmasınlar.Onlarıın saçmalıklarını alkışlayanların Adnan ÜNAL ağabeyi eleştirmesi tahammül edilemez bir durumdur.
Sevgili ağabey şiiriniz baştan sona doğrularla dolu...Tebrikler...
Sayın Selçuk Yaızıcı; şiir veya değil. Ben böyle yazıyorum. Kitap mı, şiir mi yazacağımı size soracak değilim. Yukardaki şiirde gocunduğunuz bir nokta mı var? Yorumunuzdan ben onu anladım. Ben biraz geç anlarım, kusura bakmayın. Gocunduğunuz noktalar varsa açık açık belirtiniz. Benim unutamadığım şeyleri siz unutmuş olabilirsiniz. Biz unutmasaydık, Demirel şapkasını alıp defalarca gelip gider miydi? Niçin beni siyasi bir görüşüm olmakla itham ediyorsunuz? Lütfen rastgele konuşmayın.Beğenmiyorsanız okumazsınız, olur biter.
bence siz bu düşüncelerinizi içeren kalın bir kitap yazın....başına ve sonuna iki dize yapıştırıp şiiri karıştırmayın siyasi görüşlerinize... sevgilerimle...
Sayın " sinameke54"; Türkiye savaştan galip çıktı mı? _Evet. Yendiği ülkelerden ( ki bu ülkeler ülkemize çok büyük can ve mal kaybı yaşatmışlardı. ) tazminat alma hakkı var mıydı? _Evet. Peki almayı boşverin, talep etti mi? _Hayır. 12 Adalar İnönü'nün hangi düşünceyle attığı bilinmeyen attığı bir imza ile Karaağaç kasabası karşılığında Yunanistan'a bırakılmadı mı? _Evet. Lozan'da İnönü'nün yanında akıl hocalığı yapma gayretinde olan bir Yahudi var mıydı? _Evet. Kıbrıs, İngilizlere bırakılmadı mı? _Evet. Musul niçin hudutlarımız içine alınmadı? _Ben sebebini bilmiyorum. Sizin yorumunuzu nasıl değerlendiriyorum? Gerçeklere karşı gözlerini kapayıp geceyi gündüz sanan bir yorum demek zorundayım. Tarihi gerçekler bunlar.Lozan bir başarı mıdır? Yoksa bir hezimet midir? Lozandaki düşmanlar, kuyruklarını kıstırarak zâten kaçmışlardı. Onlar kim oluyordu bize ülke kurma izni verecek? Biz galip idik ve bizim dediğimiz olmalıydı. Eğer ben yanlış biliyorsam ve siz de doğruları biliyorsanız, buyrun, bir üste de siz doğru iddialarınızı yazınız. Saygılar sunuyorum.
ö.ç.m tarafından 8/21/2008 9:49:14 PM zamanında düzenlenmiştir.
Kıbrıs’ın, Kerkük ve Musul’un Lozan’da satılmasını, unutamadım Bu ne biçim mısra böyle Alalh aşkına? Şiirin diğer bölümlşerini tamamewn değerlendrime dışı bıakarak tekrar ediyorum bu mısralar tarih bilimi ışığında asla kabul edilemeyecek bir değerlendirme içeriyor.Kıbrı kerkük ve musul Lozan da satıldı mı? Bilgilerinizi yeniler misiniz? NE satması ,kim satmış HAngi Kıbrıstan söz ediyor sunuz siz?
Yukardaki meselelerin çoğuyla akraba sayılırız:))) İhanet sayılsam da özüme, doğrunun yanında ona uymayanla durmak çok da gerek arz etmiyor...
Yüreğinize kuvvet...
**Havin_** tarafından 6/12/2009 4:41:51 PM zamanında düzenlenmiştir.