(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
mesken şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
mesken şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Zamanın birinde hanıma kareli gömleğin cebinde bir not var dedim. Evden çıkarken. Eve döndüğümde ben sormadan o kızdı bana.
--Benimle dalga mı geçiyorsun, kareli gömleğinde cep mi var ki? --Peki dedim baktın mı? --Baktım tabi? --Ee bildiğin halde neden baktım? --Belki yanılmışımdır diye düşündüm! --Yani, merak yine de şüpheye düşürebiliyor bilsen de... Dalga geçmedim hanım gereksiz merakın sonucunu anlattım. Bak gereksiz tartışıyor ve gereksiz zan besliyoruz...
Konu biraz daha sürdü tabi ki; ne ben anlatabildim ne o anlamak istedi :)))
Sırrı sandıkta bırakmak mı gerek bilemedim. V e kafama takılan kelime içinde büyük ''Y'' neden? Sanırım bunu da merak etmemeliyim... :))
Mavi tükenmez tükendiği için yazı siyahda beyaz gözükmüş. Akıl gibi gözde mi bizi kandırmakta?
Yüreğinize sağlık yine hoş bir meskende konaklattınız...
Mavi derinlik diye düşündüm, tükenmez kalem deyince de tükeneceğini, hangi kalem tükenmez ki? Yine de yanlış düşünmüşüm... Açıkçası oraya yazdıklarım az biraz da latifeydi lakin dikkate alacağım öğüdünüzü ''Kadınlar şakaya gelmez''...
Hakkınız var kadınları benden iyi tanırsınız muhakkak... Gömleğin akıbeti iyi oldu.
Bir gün giyeyim dedim kolları kısalmış. Hanım dedim bu ne? --Cepsiz gömlek mi olur. Kollarından aldım cep yaptım. Güldüm.
Neden cep yaptı hala anlamadım :))
Hayırlı geceler. Bu olay sahiden de sahi gerçek :)) Benim hanım bambaşkadır.
Saygı ve selamlar