Yokluğun ta şuramda dağ gibi durmuşken Gönül yaylam kışlara teslim Her tarafta kar Kış ayazı çıkartmaz beni mart akşamlarına
Kalbime sıvadığım hasretin Kanadı kırık yanımda tarifsiz sızı Ruhum uçmaz yuvadan Yollar, yollar üstüne Göğsümde ağır yorgunluk Yatıp kaldığı yerde uyanmayan sabahlar Ah, bir de başucumda ıssızlığın var
Bu yürek sana konuştu da Ben hep sustum Nefesi çekilen gecelere esir Kaç rüyadan göçe zorlandım Kaç kez bitirdim yarım kalmış mektupları Ölüm sandığım muratta Kaç kez öldüm dirildim Ve, ben hep sana yenildim
Bu da geçer dediğim Apansız yağmurlara yakalanmaktı susuzluğum Zulamdaki gülüşünle Aynalar parçalandı içimde Bir gözyaşı mendilineydi burun silişim Canımı attığımda peşine Havada karanfil vedası Şehrindi suç ortağı Bir de, yüksekten uçamayan cesaretsizliğime Yılgınlıktı yağan En çok da yokluğundu beni taa şuramdan vuran.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Ben Hep Sana Sustum şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Ben Hep Sana Sustum şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Hayırlı Bayramlar değerli şairim sayfanızda güzel eserinizi beğeniyle okudum yazan kaleminizi tebrik ederim kalemin daim ilhamın bol olsun selamlarımla kalın sağlıcakla
Hayırlı Bayramlar değerli şairim sayfanızda güzel eserinizi beğeniyle okudum yazan kaleminizi tebrik ederim kalemin daim ilhamın bol olsun selamlarımla kalın sağlıcakla
İnsan duygu yüklü olabilir. Derin deryalara dalabilir. Semalarda uçabilir o çekilmez dertlerle. Ama, o muhteşem duygu selini şiirsel dizelerde ifade edemezse neye yarar!
Değerli şaire, GülRa'nın ustalığı işte burada ortaya çıkıyor. Gerçekten tebrikler. Elfi-elfi mebruk!
Kaç kez okudum bilmiyorum Satır aralarında takılı kaldım Sanki beni anlatır bir eksik bir fazla Korkularımdan tutda sessizliğime Yorgunluğumdan sızılarıma değin.
Demişsiniz ya "yürek konuştu ben hep sustum" Korkulası düşlerim var benim. Konuşsam dil yaralar Sussam sessizlik. Bilirim kalbi yaralı. Çünkü şavkı yakar buraları. Şifa diye kelam etsem açep sararmı yaraları. Ah ben ne edeyim. Değil ki dillerim alışık. Kelamım olur dolaşık.
Her gün başka hale evrilir düşler. İçin için yanar iken. Her zerrem ile çare arar iken Tam manasıyla okuyamadım Niyedir bendeki bu düşüşler. Dilimden mi çıkar bu yangın. Yoksa her an kıvılcımlımı bu ateş.
Yüreğinize sağlık cancağızım bilmem sizdeki yaşammıdır düşmüdür. Sen sana küsmüdür. Gönlünüz şen olsun huzur bulsun. Dizeleriniz beni anlatır gibiydi bende içimi dökeyim dedim, belki hafifler harı.
Bu yürek sana konuştu da Ben hep sustum Nefesi çekilen gecelere esir Kaç rüyadan göçe zorlandım Kaç kez bitirdim yarım kalmış mektupları Ölüm sandığım muratta Kaç kez öldüm dirildim Ve, ben hep sana yenildim
Tamam al senin olsun tüm güller Gülra,bunlar ne güzel mısralar Tebrik ederim
Yürek konuşuyorsa dil konuşmasa da olur. Yüreğiyle dinleyene ulaşır zaten. Şiir gibi şiirdi ki hep güzel yazıyorsunuz. Kaleminize sağlık sevgiyle ve şiirle kalın.
"Zulamdaki gülüşünle, Aynalar parçalandı içimde" Çok güzel bir serbest şiir okudum,Mahir kaleminizden.Etkili ve çarpıcı sözcüklerin yüklendiği anlam ve duyguların şiiri. Kutlarım...esenlik dilerim.
Tebrik ederim GülRacım Özlem ve sitem tüm insanları Etkileyen faktörler hele de duygusal bir şairse Etkin kaleminizden yine güzel bir şiir okudum. Yüreğinize sağlık Sevgimle