zaman istinat duvarı sürgün ülkelerin göğünü deler kuşlar benimse göğsüme yaslanmış gözümün gördüğüne aykırı yokuşlar
bir sehrin ruhunu aralar kar senesi sanki bir bayram havası geçer buralardan
vakit yatsı vaktidir nefesi tüketen sessizlikte başı okşanan çocuklar kıvrımı bol gülüşler güne dair ana dair değişmeyenlere dair biraz badem çiçeği toplar umutlar
ne eksik ne fazla yağmuru bol mevsim bir hüznü kovalıyor adım adım düşler bense Allah’a teslim eşiklerde gölgeler!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
EŞİKTEKİ GÖLGELER şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
EŞİKTEKİ GÖLGELER şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Dizelere ve yüreğe gül sancısı düşer de güzel olmaz mi şiir hele ki; şu dizeye bittim "vakit yatsı vakti" "bense Allah'a teslim eşiklerde gölgeler" ruhumu okşadı bu güzel şiir ne güzel bir teslimiyet sevgili GülRa
not defterin gününe düşmemiş ama benim ömrüme düştü bu şiir geçikmişliğim için affola Sevgilerimle
Emeğinize ve harika kaleminize sağlık Anlam yüklü dizeleri kutları Usta kalemin daim olsun hocam tebrik eder Saygılar selamlar ve sevgilerimle esen kalin
Şiirin adı görseldeki resime yansımış adeta... Çok beğendim şairem ve o eşiklerden kimler gelip geçmedi ki, kimisi evin kalabalığından uzaklaşıp sevgilisine mektuplar yazar, kimisi şiirler yazar ve seni orada gören kuşlar, kediler, köpekler de gelir bir sürü hayvanlar yarenlik eder size, aynen fonda olduğu gibi. Çok güzeldi, şiir beni aldı taa nereler götürdü şiire de, görsele de bayıldım... Tebrikler nahif güzel dizelerinize. Şiir yüreğinizden sevgiyle öpüyorum...
Aminn can şairem, güzel dilekleriniz için de çok teşekkür ediyorum, zaten bitti de bu son kemoterapimdi ve %80 iyileşme kaydetmiş şimdi iki ay sonra yeniden pet çekilecek esas sonuç o zaman belli olacakmış.
Çok geçmiş olsun. Allah şafi ismiyle şifa versin tezelden inşallah. İnsanın insana duası etmesi efdaldir denir. En kısa zamanda iyileşmeniz, eski sağlığınıza kavuşmanız dileklerimle, benden size selamlar, sevgiler.
Aslında bugün kemoterapim vardı hastaneden yeni geldik yoksa bu şiire daha neler yazılmazdı ki ama kemoterpi bana çok unutkanlıklar yaptı gözlerimin ara ara netliğini yitirmesi ve ellerimde titremeler oluştu. Yine de ona rahmen harika bir cevaptı yorumuma, nahifliğiniz için çok teşekkür ediyorum, maviler için de ayrıca teşekkürler. Gül yüreğinize kocaman sevgilerimle...
Güzele munis dokunup gönül gözüyle bakana, sezgilerini hep artıya yönlendirenlere, ortamı germeyenlere gıpta edenlerdenim. Kardelen çiçeği gibi soğuk ortamda bile kış güneşine enerji yükleyensiniz.. Teşekkürler sevgiler.
Rabbim üzgün fikirlerimize çiçek açtırsın...