(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
FERDA,CA şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
FERDA,CA şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
yüzlere tokat gibi çarpsa cevaplar işlenmiş olsa anlaşılan sevaplar gün devran devir, dönse zamanlar bu günün yarını da var, ferdalar
Bu kıtayı yıllar önce hem kendime hem gerçeklere yazmıştım hanım efendi. Size armağanım olsun. Şiiriniz de hoş ve güzeldi. Yazan elinize Yüreğinize sağlık
Ne güzel bi şiir okudum, ne güzeeel. FERDA, CA yazılmış bir şiir. İzlerini nerede bulurum senin eşliğinde iyi geldi bu saatte bu harikulâde eser. Tebrik, takdir ve saygılarımla sayın üstad. Sağlıcakla kalınız, vesselam....
Sitede tarzını sevdiğim kalemlerdensiniz...Hatta dün günüm şiirine aynı şiiri seçmişiz :) Tarkan'ın "Başkası olma kendin ol böyle çok daha güzelsin" şarkısı geçti içimden...Ne güzel bir insanın kendince kalabilmesi...
Hayatın gerçeklerini ne de güzel özetlemişsiniz her bir kıtada...Kaleminize sağlık.
HERFE tarafından 1/19/2022 5:47:48 PM zamanında düzenlenmiştir.
Çok teşekkür ederim evet o da yakışırdı. Şarkılara sorsalar da söylemez beni..:) Ketumum kendime şaka tabi aslında bir şarkı seçtim bir türlü indiremedim. Olanı kullandım. Kendimi kendimle daha çok seviyorum sanırım. Çünkü çocuklarım da dahil zor olduğumu düşünür. Belki yaş aldıkça daha derin bakıyoruz yaşama. Sorgulamala ve güven azlığı daha fazla oluyor. Bu na karşı hep güvende kalmak da güzel tabii..Tecrübeler çoğaldıkça..
yüzlere tokat gibi çarpsa cevaplar
işlenmiş olsa anlaşılan sevaplar
gün devran devir, dönse zamanlar
bu günün yarını da var, ferdalar
Bu kıtayı yıllar önce hem kendime hem gerçeklere yazmıştım hanım efendi. Size armağanım olsun. Şiiriniz de hoş ve güzeldi. Yazan elinize Yüreğinize sağlık
Saygı ve selamlarımla