’’Bizde Seni seviyorum denmez ben de denir ’’ iki gözümüm çiçeği
Ben de..
Ben de..
Çingenem sevda çiçeğim Yüreğimin yorgunluklarına umutlar sarıldıkça boşluklardan daha hoş şimdi bir zamanlar var olduğumu bilip çıkıp bana kim olduğumu hatırlatman erdemin haklı ödülünü sevgiyle sunan başkasının heyecanını yük haline getirenlere karşı yan yana gülümserken olmadığımız boyutun içinde sımsıkı sarılman..
Bak kar yağıyor bugün yıldızlar gibi örtüyor toprak anayı ve ellerimizi ocağın yirmi ikisi Yaktığın ateş ısıtıyor içimizi ışıldıyor sevgiyle bakan gözlerimiz Baştan sona hiç atlamadan okuyoruz kitabımızda yüreğimizde yaşanan aşkın en afilisini sığındıkça sol kanadının altına yaban güvercinleri gibi ..!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SERENAT şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SERENAT şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bak kar yağıyor bugün yıldızlar gibi örtüyor toprak anayı ve ellerimizi ocağın yirmi ikisi Yaktığın ateş ısıtıyor içimizi ışıldıyor sevgiyle bakan gözlerimiz Baştan sona hiç atlamadan okuyoruz kitabımızda yüreğimizde yaşanan aşkın en afilisini sığındıkça sol kanadının altına yaban güvercinleri gibi ..!
Tek kelimeyle muhteşem duygularla yazılmış harikulade güzellikteki yürek sesinizi gönülden kutluyorum tebrikler efendim. Yakılan ateşin hiç sönmemesini diliyorum. En içten selam ve saygılarımla. Esenlikler dileğiyle.
Usta kaleminizden dökülenler harikaydı değerli can dostum Ferda Hanımefendi namı değer sarı papatya.. Harikasınız şiire çok yakışmış bu güzel şarkı. Yabancı dilde (seeevdaaaa)
Kaleminize ve gönlünüze sağlık.
Nice şiirlere.
Esen kalın.
Saygılarımla.