şiir gibi yaşayıp şiir gibi gideceğim esas aleme yağmurlar hep beni yağacak, şiirlerim olacak her damlada, dolacağım avuç avuç açılan ellere, en güzel düşleri sunacağım susayan yüreklere; bundan böyle her kim bilinmeyene, her kim özlenen bir yolculuğa çıkarsa: sevginin sıcak anakarasında benim ırmaklarımdan içecek kana kana
suya fısıldayacağım en derin şiirlerimi; serin, berrak ve en temiz yerinde birikeceğim denizin, köpük köpük bütün suları gezeceğim. önce en çalkantılı deryayı dinginleştirecek sözlerim, vurdukça sular karaya, kristal tanecikler savrulacak havaya, ışığımı taşıyacak; yürek vadisinde açılması beklenen kapıya, ferahlık verecek yürek yangınına sevdalı gönüllerin; dindirecek acılarını, merhem olacak yaralarına, bırakmayacağım meydanı, bırakmayacağım, yalancı sevdaların riyakarlığına şiir gibi yaşayıp şiir gibi gideceğim esas aleme; şanına yakışır bir şiir bırakıp yüreğinin kuytusuna
mutluluk olup yağacağım nisan yağmurlarıyla ıslanacaksın, ıslanacaksın tepeden tırnağa sırılsıklam, sevgi ısırıkları saracak bedenini her damlada, gülüşler dolduracağım gözlerine, mutluluk taşkınlarını durduramayacaksın uyanacak yüreğin yüreğimin fısıltısından, avuçlarına damlayacağım her duada, dolup dolup boşalacaksın benim gibi; hüzün silinecek cennet gözlerinden… bütün ateşleri söndüreceğim ruhunda seni öyle seveceğim öyle çok seveceğim ki… kimse bilmeyecek, sen bilmeyeceksin…
nerden bileceksin ki; senli kurduğum düşleri, hayaline elimi uzatıp uzatıp geri çekişlerimi, gözlerinde erimek için binlerce bahane içinden bir tane seçememenin tedirginliğini, yangınım yalnız beni yaksın isterim bir avuç kül değil mi benden geride kalacak yaşa isterim çünkü; yaşa, dolu dolu ve mutlu yaşa, uçursun beni rüzgar bulutların üzerindeki boşluğa…
Ay yüreklim, Can tanem, Dünyam, Ahretim, Duam, güneşinden aldığın ışığı eksiltme yeryüzümden aldanmayasın, etrafında parlayan yıldızların yalancı gülüşünden yeryüzünde beklediğim tek kimsem, artık senden başkasına meyletmem, edemem… silinse de ismim ömrünün her köşesinden…
şiir gibi yaşayıp şiir gibi gideceğim esas aleme yağmurlar hep seni yağacak bende, bütün hücrelerime dokunacak; yanaklarımdan süzülen yağmurun sıcaklığı her yağmur sonrası olduğu gibi; çekileceğim, çekileceğim, toprağının en derinine cennetimi bırakıp tarumar olan gönül bahçene, solmasın bir daha güllerin, susmasın sevda bülbüllerin diye… ve seni öyle seveceğim öyle çok seveceğim ki bilmesen de seni sevmek için ölmeyeceğim…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
AND OLSUN şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
AND OLSUN şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Yüreğine emeğine sağlık
__________________________________Selamlar