Her sabah yolunu bekliyorum. Okuluna giderken, Bugün yine buradayım. Bekliyorum senin gelmeni. Gözüm evinizin yolunda, sen yoksun. Belki çok erken. Ayrılamıyorum buradan. Yapamıyorum görmeden seni.
**** Mahzun mahzun bakıyorum yüzüne; anla beni diye. Ben diyemiyorum ‘sevdim seni.’ Sen, anlamadın beni. Belki anlıyorsun ama diyemiyorsun -sevmez- diye. Haydi korkma söyle sevdiğini, seviyorum ben seni.
**** Bak sabahın erken saatlerinde yine bekliyorum. Kahrımdan ölüyorum, eğer orda göremezsem seni. Ne olur anla halimden. Seviyorum, diyemiyorum. Haydi cananım sen bari söyle; de! Seviyorum seni.
**** Seher vakti yine buradayım. Ama bugün çok farklı. Masmavi değil sema, kaplamış kopkoyu sevda rengi, Göründü sevda kuşu sizin taraftan, hem çift kanatlı. Bıraktı bir tüy gelip yanıma; muştular dolu içi.
**** Açtım elimi semaya, Ya Rabbi bu an hiç bitmesin! Diye dua edip Mevla’ya, bir bir döktüm içimi. Kavuşmadan sana ömrümün baharı gazel dökmesin. Dökmesin ki, baharımda güller ile bezeyim seni.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
HER SABAH şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
HER SABAH şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Merhaba değerli dost Her zamanki tat ve deminde vede güzelliğinde eser Bizde okuyor ve kutluyoruz yürekten Gönlün abat olsun, huzurla dolsun, tüm şiirlerin benzersiz olsun Şiirle kal, dostça kal, hoşça kal