NUR RESÛL (HABİBALLAH) 58
BİSMİLLAHİRRAHMANİRRAHİM Gün,
Onunla başlasın Müslimin gün, Hasretinden kanda arz yine dün, YARATILMIŞ EN GÜZEL NUR RESÛL. Selamün aleyküm ŞEHİDLERE, Tür zulümle düşen ŞEHİDLERE, NAİME,FİRDEVSE ŞAHİTLERE, YARATILMIŞ EN YÜCE NUR HABİB. 1 ay Namazım tahtada kıldım, Her gece ranzadan Ahım saldım, leş- zulmü yoket..... RABB’İM Yalvardım, YARATILMIŞ EN GÜZEL NUR RESÛL. firavun acz- psikopatsa nolcak, Tek Mümine RABB(C.C.) Çok- Aş SUNACAK HZ.BABAM-HALİL tez İZZETTİN BULACAK, YARATILMIŞ EN YÜCE NUR HABİB. Masum,Erler Ahı Arz’ı yakar, NUR-BABAM Ahları Hep ARŞ’A çıkar, Bak..... zulüme hep kahkaha atar..... YARATILMIŞ EN GÜZEL NUR RESÛL. KARDEŞLERİM YURDUMA GÜVENCE, fravun ER keser.....daim!!!!! işkence..... HZ.CEBRAİL(A.S.) BİZE Yardım Güvence, YARATILMIŞ EN YÜCE NUR HABİB. zulümden kimler kârlar sağlamış, RESUL-LUTA leşler zulum yapmış, MİKAİL, onlara kısas Lav Saçmış, YARATILMIŞ EN GÜZEL NUR RESÛL. FATİH-HAN CEDD MÜLKTE HZ.BABAM gamda, NUR-FATIMA-ANNEM M. HALİLİN gamda, Olmasın Psikopatlar hiç şanda.............. YARATILMIŞ EN YÜCE NUR B.HARUN(A.S.) Hep Derler: Emir demiri kemirir, Aptal mı var ARZ’ da, Kim Hak Yedirir, Az Akıllı da, HELAL Yer yedirir.............. YARATILMIŞ EN ŞEFKAT NURDUR HALİL(A.S.) Söz VERDİM mi, SÖZÜMDE Hep DURURUM, RAVZAN CANIMDIR HAYALİN KURURUM, SUNACAKSİN BİZLERE Tüm SÜRURu....... YARATILMIŞ EN YÜCE NURDUR MAHMUD(A.S.) BİLAL H.KUZUMA Mümine eş ver, Hz. ZULKARNEYNCE ÜN çokça Aş ver, Eşsiz- Mümin’e -Mümine eş ver, YARATILMIŞ EN GÜZEL NURDUR-RESÛL(S.A.V.) BENDE Sizler Gibi BİR - İNSANIM, Siz Gibi yemekler,su ARARIM, zır- deli uyutursa Uyku YAPARIM, YARATILMIŞ EN ŞEFKAT YUSUF BİLAL H.(A.S.) RABB( C.C.) Horoz Şeklinde Melek YARATMIŞ, DİLER YAPAR şer hesap soramazmış, DER: zulmü Tez çok fena YAKACAKMIŞ, YARATILMIŞ EN ŞEFKAT DOKTOR DEDEM YASİN NEZİYR(S.A.V.) Sürü Eşi var diye Hep bühtan dediler SANA(S.A.S.), HZ.MARİYA- ANNEM KIZGIN(R.A.).....bühtancı= LEŞLER; baksana, TEK- RABB(C.C.) MELEK Tüm-Müslim sizi LANETTE; Baksana.............. YARATILMIŞ EN RAHMET YÜCE DEDEM-HABİBALLAH(S.A.V.) İstanbul’umu 2 ELİM kanda olsa Bırakmam, Ne YAPAM Gücüm Yok YURD’DA Çok yere ULAŞAMAM. TEK- RABBC.C.) DER: SİZ- ELÇİMLERE(A.S.) Zulme Tez NAR ARATMAM............. YARATILMIŞ EN ŞEFKAT YÜCE YUSUF MUSA, BİLAL-HARUN(A.S.) ERMİŞ- FATİH-SULTAN - CEDD, önce edirne’yi ALMIŞ, Sonra İSTANBUL’um, Doğu, Karadeniz’i ALMIŞ, EN ŞEHİD DÜŞMÜŞ; ağlamış Halk Hep zulüme kalmış.............. YARATILMIŞ YÜCE HZ.BABAM= SÜLEYMAN-ELÇİ MAHMUD(A.S.) Zulm; HZ.BİZE saldırtarak pırasa mı kazanacan?????, TEK- RAHMÂN(C.C.) ELÇİSİ YAPMIŞ; siz= Zulm BELA bulacan, NUR HZ.BABAM(A.S.) GÜCÜNE, sen ettiğin Zulme Doyacan.............. YARATILMIŞ ŞEFKAT HZ.BABAM= SÜLEYMAN-NEBİ MAHMUD(A.S.) 15 yıl evinde Durduğum da, kendin Tanrı (hâşâ HÂŞÂ hâşâ HÂŞÂ HÂŞÂ) sanırdı, bana hürmet etmiyon diye Hep eza yapardı, Tüm hısımı da, Tek hainlikten Keyif alırdı.............. YARATILMIŞ EN RAHMET NUR’DAN YUSUF= EYYÜP BİLAL H.(A.S.) Bu Anın EN-RAHMET NURU-BABAM(A.S.) Çok çile Çekti, münafık= zulmün Tek-işi-o; HAKKI kaptı yedi GELCEM NUR-CEDD(S.A.S.) MÜMİN-ZEVCİMLE TEK-RABB(C.C.) MÜJDELEDİ YARATILMIŞ EN-DOKTOR ŞEFKAT NUR FATIMA-ANNEM(R.A.)(A.S.) Şan Bursa’nın Şeftalisi 🍑 yemişleri çokmuş..... HZ.BİZ Pek YEMEDİK; Fakirlikten Değil HAKKIM Almış, ARŞ’I- ÂLÂYI AHIMIZ= ŞEHİD- AHHHLARI SARMIŞ.............. YARATILMIŞ EN DOKTOR ŞEFKAT DEDEM RESÛLULLAH(S.A.S.) Hasretinde; YAŞLI DÜNYA Fitnede Çok- KEDERDE, TEK-RABB’İMİZ= EL- LATİF(C.C.) gamlar YAZMAMIŞ Kaderde, DER: HZ.NEBİMLERE, HZ.M.HALİLİME-UY Gelmez Kederde.............. YARATILMIŞ ŞEFKAT HZ.BABAM= SÜLEYMAN- NEBİ MAHMUD İ.(A.S.) bu- Hep- saldırganı Evden kovana Dua EDCEM, YALVARIR HZ.NUR- BABAM(A.S.) doktorlar anlar Attır hemen Akıllı leb Demeden leblebiyi anlar zaten... YARATILMIŞ GÜÇ ŞEFKAT NUR EYYÜP HALİLİBRAHİM(A.S.) MELEK- HZ.CEBRAİL(A.S.) NUR-HZ.BABAMA(A.S.) GELİR 2 Kez GÖRDÜM, CENNET KOKTU- EV, Merdiven Dâhil AĞLADIM GÖRDÜM, Yahu ÇİN’İM Ne zaman ERECEĞİM Çok-YORULDUM..... YARATILMIŞ EN DOKTOR ŞEFKAT DEDEM HABİBALLAH(S.A.S.) osman- nuri- şeyh- dide-köle-olsa Ne Olacak, EN-RAHMET-NUR HZ.BABAMA(A.S.) köle olsa ne olacak, Köle-Taat; RABB(C.C.) MEMNUN OLCAK= HAK-YERİN-BULACAK. YARATILMIŞ EN ŞEFKAT YUSUF -MUSA BİLAL HARUN(A.S.) Çok- namussuzu BİLİRİM onla yıl, onla Kaldım, EN- fahişeleri Güldürdü Hep.............. HZ.BEN ezik Kaldım, Kimseye Küfretmem Etmedim ARŞ’A- AHHHIM SALDIM........................ YARATILMIŞ RAHMET HZ.BABAM=SÜLEYMAN-YAKUP- NEBİ(A.S.) SÖZÜN yalan Deme; yalancı olup Çarpılırsin, Çarpıldı HZ.NUR- BABAMA(A.S.) Saldırtanlar; Çarpılırsin, Siz; ARZ’A MÜSLİMlere işkenceciyi kim korur????? Hep Çekcen Donarsin.............. YARATILMIŞ EN DOKTOR ŞEFKAT NUR-FATIMA-ANNEM(R.A.)(A.S.) Hep- zulm= Eza Çektik; ÖMÜR- BOYU UNUTAMAYIZ, ORDU’ M UNUTUR MU ŞEHİDLERİ UNUTAMAYIZ, Gör-Bak; zır- deliyi saldırtırlar Huzur Bulmayız YARATILMIŞ ŞEFKAT HZ.BABAM= SÜLEYMAN- NEBİ MAHMUD(A.S.) Kanun Olmaz dermiş, İlla Başkan olur dersiniz, Zulmde; HZ.NUR- BABAM(A.S.)-ŞEHİDLER AĞLAR-AHHHI Yersiniz, Tez GİTSEM SEVİNİRİM YURDU’M-Hep Çektik-bakınız. YARATILMIŞ EN ŞEFKAT MUSA EYYÜP, BİLAL-HARUN(A.S.) Müslim-tüm- Doktor-Abi biliyor EN-AKIL- NASS’IM ; Bu Zamanın EN- AKILLI -ZEKİ ŞAN-NİSASIYIM, HZ.İSA-BABAM(A.S.) o Anda EN- AKILLIYDI İnanın, YARATILMIŞ EN EDEP-GÜZEL NUR- FATIMA-ANNEM(R.A.)(A.S.) Ün güzel Konya’da- selçuklu- devleti-Kurulmuş..... TEK- RABB(C.C.) HZ.BABAMI=SÜLEYMAN- YAKUP-NEBİ YARATMIŞ, Tam-narsist- ebu’ lehepler; Hasedinden kudurmuş... YARATILMIŞ-GÜÇ YUSUF- MUSA- EYYÜP BİLAL-HARUN(A.S.) Güzel-ÇİN’İM - HİNDİSTAN’IMIZ nasıl İyi midir?? NUR- RAHMET- BABAMDA(A.S.) Zulmde Hemen gelir midir??? ÜN-AVRUPA’M= MÜSLİm, O DA MÜMİNCE Erir midir??? YARATILMIŞ EN RAHMET YÜCE DEDEM RAUF-YASİN(S.A.S.) Derler: Bir ara HZ. SÜLEYMAN(A.S.) HÜKMÜN şer= Zulm kapmış Bak, NASs’A Öyle Zulm etmiş; Sanmış KIYAMET Kopacak, TEK-RABB(C.C.) GÜCÜM-VERİYOR; İman zulmü Buza Atacak.............. YARATILMIŞ ŞEFKAT HZ.BABAM= SÜLEYMAN- NEBİ MAHMUD(A.S.) TEK- RABB(C.C.) DER: NASs, Sana zulmü buzula sür Hiç bekleme, Sinsi-zır - deli= zulmünü Çekerek Emekleme....... HZ. ELÇİM M.HALİL(A.S.)- NESLİNE Zulmü- as; Yoksa RIZK Bekleme.............. YARATILMIŞ EN ŞEFKAT DOKTOR YUSUF-EYYÜP-BİLAL H.(A.S.) Derler: kanuni YENİÇERİYE Hep çok Zulm yapmış, Müslüman zulmetmez o niye acayip Zulm yapmış, ÇOKLARI- ŞEHİD Olmuş, AHHHLARI han’a kalmış.............. YARATILMIŞ ŞEFKAT HZ.BABAM= SÜLEYMAN - ELÇİ MAHMUD(A.S.) TÜRKİYE’m DEDİM-EN-KORUDUK-Bakan OLAMADIM, Netcen ŞEHİDEM, Yetkim Yok düşmanın VURAMADIM.............. ÜN-Suudu’M yerine Bir ŞAN DİYAR KOYAMADIK YARATILMIŞ EN EDEP- GÜZEL NUR FATIMA-ANNEM(R.A.)(A.S.) şeytan 😈= şeytanlaşmışlara 😈 Uyma bitersin, RABB(C.C.) DER: hiç Kanma Mal, AKLIN= İMANIN kaybedersin, DEMEDİM Mİ????? Düşmanındır-Sinsi Vurur-Bitersin.............. YARATILMIŞ EN ŞEFKAT YUSUF-EYYÜP BİLAL-HARUN(A.S.) RABB’İM(C.C.) DER: hainleri= nankörleri Asla SEVMEM , İhanetleri kendi başlarına değer VERMEM, Hayvana Değer VERİRİM o- leşlere hiç VERMEM.............. YARATILMIŞ EN-DOKTOR ŞEFKAT HZ.BABAM=RESÛL MAHMUD İ.(A.S.) Ünlü -Yavuz- sultan- selim-Gençcene-Vefat-Etmiş, Derler: 19 luk Bir-kızı sevmiş kanuni istememiş, Genç-yaşta-ölmüş, Güzel- İSTANBUL’UMA Gömülmüş. YARATILMIŞ EN DOKTOR ŞEFKAT NUR-FATIMA-ANNEM (R.A.)(A.S.) Dürüst= MÜMİN, Hayırlı Müslime TEK- RABB(C.C.) LUTFEDER, DER: Nisa- Müslim- Zevcini Dinlesin Olmaz Heder, GAM SAÇACAK NUR HZ.BABAMA(A.S.) Zulm=leşlere KEDER.............. YARATILMIŞ EN DOKTOR GÜZEL DEDEM RESÛLULLAH (S.A.S.) NUR- HZ.BABAMA- EMNİYET-ORDUSUNA Küfr- dili KES, RABB’İMİZ(C.C.) DER: Sana zulm= hırsız-teröristleri As, Yahut el ✋✋ ayaklarını çapraz hemen Kes.............. YARATILMIŞ EN ŞEFKAT NUR’DAN DOKTOR MUSA BİLAL H.(A.S.) GÜZEL İSTANBUL’UMUZ, İZMİT’ İmiz İyi midir?? NUR- HZ.BABAMA- BİZE zulmederler destek Verir midir???? TEK- RABB(C.C.) EN - zulmleri BİLİR; ona-HİÇ-LUTF VERİR MİDİR?????? YARATILMIŞ EN DOKTOR ŞEFKAT GÜÇ NUR-FATIMA-ANNEM(R.A.)( A.S.) 🌹🌹🌹🌹🌹 MİNİK-ELİF’İM DE, Zayıflıktan Bronşit OLDU, Zulm Yok Olacak artık AHHH Kapasitesi doldu, HZ.CEBRAİL’DE(A.S.) VURUYOR onlara, vakti doldu. YARATILMIŞ EN DOKTOR ŞEFKAT DEDEM HABİBALLAH(S.A.S.) NUR- HZ.BABAM(A.S.) SORAR; Ne zaman HZ.BİZİ Başkan seçcekler??? HZ.BANA(A.S.) destekle Çok-Rızka , elmasa Erecekler, TEK- RABB(C.C.) DER: SİZ-ELÇİME,,,,, Zulmler= EN-ÇİLE-ÇEKECEK..............DE, YARATILMIŞ EN DOKTOR RAHMETTİR NUR-FATIMA-ANNEM(R.A.)(A.S.) Tam- narsist, paranoid-şizofrenden ŞAH Olurmu????? Yap sal ARZ’A, doktoru Anlar kovar vurdurur mu? NUR HZ.BABAMA(A.S.) Hep zulmettiren- zulm; Hiç-Lutf Bulur Mu????? YARATILMIŞ EN RAHMET NUR HALİLİBRAHİM MAHMUD İ.(A.S.) Bir Âlim yazmış çabuk Bedir Savaş Ol; Uhud olma, Derler: Bir harpte Birlik beklerken yenilmiş sorma.............. Ev 🏡🏠🏠 al Araba al; HZ.BİZ- RAHMETİN-AHHHINI-ALMA. YARATILMIŞ GÜÇ HZ.NUR- BABAM= SÜLEYMAN MUSA BİLAL H.( A.S.) MAHMUD DİĞER İKİ KARDEŞİM ŞEFKAT- ABİDESİ, ARZ’IN ZÜMRÜDÜ ANKASIYIZ RAHMET ABİDESİ, EN- ERMİŞ BABAM- RESÛL İse DÜNYA’NIN- NEFESİ, YARATILMIŞ ŞEFKAT HZ.BABAM MAHMUD HALİLİBRAHİM ( A.S.) Zulüm,,,,, NUR- BABAMI(A.S.) öldürtüp KIYAMETİ ister, Hiç Bir NASs O- Anı istemez; Zır- Deli-zulm ister, Sana BİZE İşkence=zulme; İnsan Dişin Göster, YARATILMIŞ ŞEFKAT HZ.BABAM= SÜLEYMAN- NEBİ MAHMUD(A.S.) Doktorlar -der: Tam-narsist sinsi- zulüm becerir, Çoğu yalvarır; kapatın Tek- Saldırı becerir.............. TEK- RAHMÂNIMIZ (C.C.) RAVZAM LUTFET Tez, NUR’DAN-BEYTİNDİR YARATILMIŞ EN-EDEP- GÜZEL NUR-FATIMA-ANNEM(R.A.)(A.S.) Herkes Çektiğini Bilir, Hiçbir Masumu Kıyamam, MÜMİN ZEVCİMLE ERECEĞİM NUR- RAVZAM DURAMAM, TEK- RABB(C.C.) DER: Umma Zulm= münafık size, RAHMET SUNMAM............. YARATILMIŞ ŞEFKAT HZ.BABAM= SÜLEYMAN- ELÇİ MAHMUD İ.(A.S.) GENÇ-YAŞDA zatulcempten, zatürre OLDUM İnlerim, NUR-HZ. EYYÜPCE RABBİME(C.C.) ŞÜKÜR Niyazlar EDERİM, VARAMADIK CANIM RAHMET- RAVZAM SANA; NEDERİM?? YARATILMIŞ EN ŞEFKAT YÜCE NUR’DAN EYYÜP BİLAL H.(A.S) GÜZEL- AMERİKA’DA DA; Gül, Çiçekler Çok mudur? ÇİN’İMDE Çiçekler Çok, MİNİKLERim TAM-TOK mudur??? RABB’İN(C.C.) NUR-ELÇİSİYİZ; Hasretin ARZ’A OK MUDUR?? YARATILMIŞ EN- NUR RAHMET DOKTOR CEDD- YASİN- RAUF(S.A.V.) zır-deli Birde ALLAH’Im diyen ( hâşâ HÂŞÂ hâşâ HÂŞÂ hâşâ HÂŞÂ hâşâ HÂŞÂ hâşâ HÂŞÂ) leşi-zulm sen- bak, onu BÜYÜTMEDİK..............al yüceltebilicen Mİ????? bak, içine şeytan girmişlere tapana, RABB(C.C.) TOKAT.......................................... YARATILMIŞ EN ŞEFKAT NUR HZ.BABAM=SÜLEYMAN- YAKUP(A.S.) Korkma NANKÖR= leş- şerler Hep az YEDİK; lüks Aş YEMEM. Nikâh SONSUZ-KUDRET= RABB’İM(C.C.) EMRİDİR BEN DEMEM, Yalan Kelime DEMEDİM hiç bir zaman da, DEMEM.............. YARATILMIŞ EN GÜZEL ŞEFKAT DEDEM-HABİBALLAH(S.A.S.) pkk’nın- gizli- hırsız-teröristleri; Sanki İnsan mı?????, Her Yere zulm için gitmişler ŞANım dese Şan mı?????, EN- ERMİŞ- BABAMA= VATANA hainler İnsan mı?????..... YARATILMIŞ EN ŞEFKAT DOKTOR HALİLULLAH MAHMUD İ.(A.S.) RABB(C.C.) DER: İyiliğin karşılığı Tek İyiliktir, Görmez misin ELÇİMLER Hep Tek İyiliktir, ONLARA,,,,,zulme Hiç RAHMET LÜTUF Yok bilir midir???? YARATILMIŞ EN ŞEFKAT DOKTOR NUR’DAN EYYÜP BİLAL H.(A.S.) YEMEN’İMİ Yardımsız koma ALLAH(C.C.) HESAP SORAR, LİBYA’M, SURİYE’Yİ Koma , HZ.CEBRAİL(A.S.)Hesap sorar, HZ.NUR-BABAMA Saldırtıp durma YER, GÖk Hesap Sorar.............. YARATILMIŞ EN DOKTOR ŞEFKAT NUR-FATIMA-ANNEM(R.A.)(A.S.) RABB’İM(C.C.) DER: 2 Bahr mürekkep Olsa KELAMIM BİTMEZ, Aklı- Olan ELÇİMLERE Masumlara eza= zulm etmez, NUR-MUHAMMEDİMİ(S.A.V.) Ne Övseniz LAYIKTIR YETMEZ, YARATTIĞIM EN DOKTOR GÜZEL GÜÇ NURDUR MAHMUD’UM(S.A.S.) ERMİŞ-TİMUR-HAN-DEDEM ORTA Doğuyu Tam ALMIŞ, Hiç zalim değilmiş AŞ, İKRAM, ŞEFKATİYLE SARMIŞ, Ölümlü ARZ; O= ŞAN KOCA- SULTANA DA Kalmamış, YARATILMIŞ EN RAHMET YÜCE HALİLULLAH YUSUF(A.S.) SONSUZ- KUVVET=TEK- RABBİMİZ İLK NURUNU YARATMIŞ, SANA(S.A.V.) bühtana HZ.CEBRAİL(A.S.), MİKAİL’LE(A.S.) LAV ATMIŞ, YİĞİT MÜMİNE HZ.MARİYA- ANNEM’DE(R.A.) Hep TOKATMIŞ.............. YARATILMIŞ EN-RAHMET-GÜZEL-DEDEM-ARAP-YASİN(S.A.S.) ÇİN’İM MİNİKLERim nasıl, midesi Tam tok mudur?? NUR-MUHAMMED DEDEM(S.A.V.) hasmına Mümince; Ok mudur??? Dua Et Hemen GELELİM; BİZE Tatil Çok mudur??? YARATILMIŞ EN ŞEFKAT NUR EYYÜP HALİLİBRAHİM(S.A.V.) TEK- RABB’İMİZİN GADABI Hiç bir şeye BENZEMEZ, Gram akıllı dâhi, AHHH alıp bunu istemez, EY zulm: hâlâ AHIMIZ alma; ün seni yükseltmez.............. YARATILMIŞ EN ŞEFKAT YÜCE HZ.BABAMM=RESÛL MAHMUD İ.(A.S.) SONSUZ-GÜÇ= RABB’İMİZ NUR-PARMAĞIYLA(C.C.) Gök DÖNDÜRÜR, LEŞ-LEŞ= düşmanını MELEK-CEBRAİL’E(A.S.) DÖVDÜRÜR, SEN(S.A.V.) HZ.BİZ,,,,, LEŞ- düşmanımızı HUTAMEDE DÖVDÜRÜR.............. YARATILMIŞ EN GÜZEL ŞEFKAT DEDEM TAHA YASİN(S.A.S.) RABB(C.C.) ELÇİSİ BİZİ leşler hor görse ne olacak, TEK- RAHMÂN DER: zulm ettiği zulmü Hemen bulacak, M.HALİL- RESÛLÜME- NESLİNE,,,,,zulm BELAM DOLACAK.............. YARATILMIŞ EN DOKTOR ŞEFKAT NUR-FATIMA-ANNEM(R.A.)(A.S.) Ezher- Fakülteli MISIR’IMDA çokça Güzelmiş, BİZ Çok Açcana Tutulduk, Aş’ları da güzelmiş, Zulm hâlâ BİZE saldırtır Tek bildiği zulm imiş!!!!! YARATILMIŞ EN ŞEFKAT NUR YUSUF HALİLİBRAHİM( A.S.) TEK- RABB’İMİZ NURUNDAN Güneş ☀️⛅ Ay 🌙 🌒 yıldız YARATMIŞ, MELEKLERi , Cümle RESUL NEBİLERİ YARATMIŞ, LES-düşmanına, MELEK HZ.CEBRAİLLE TOKAT ATMIŞ.............. YARATILMIŞ EN DOKTOR ŞEFKAT DEDEM HABİBALLAH S.A.S.) 12 yıl zindan- hayat Yaşatılan NUR-YUSUF ÖLMÜŞ MÜ????? Bakın ONA; zulmedenler yücelmiş gülmüş mü????? RABB(C.C.) DER: ELÇİMLERE zulmü BİTİRECEĞİM ÜN MÜ????? YARATILMIŞ EN ŞEFKAT YÜCE NUR’DAN YUSUF BİLAL H.(A.S.) BUYURDUN: NESLİM-M.NUR-HALİL- RESÛL EMANETİMDİR, O-NUR-EVLADLARI, KURAN Size EMANETİMDİR, ONLARA zulmedipte RAHMET isteme; EMRİMDİR.............. YARATILMIŞ EN ŞEFKAT YÜCE DEDEM HABİBALLAH(S.A.S.) RABB(C.C.) DER: ELÇİMİ Hor gösterme; hileni BOZARIM, MELEK- CEBRAİL’İM KANADIYLA(A.S.) seni YAKARIM, BENDEN GÜÇLÜ Yok Bak Ad- kavme Anında YAKARIM.............. YARATILMIŞ EN RAHMET YÜCE HALİLULLAH MAHMUD İ.(A.S.) HİNDİSTAN’IMIZ MÜMİni Çok; Duada, Secdede, TEK- RABB’İMİZ DER: KIL Kulum Namazın ARZ Seccade, Sakın BANA Tanrı 3 deme bundan Hemen Vazgeç de, YARATILMIŞ EN GÜZEL YÜCE NURSUN HABİBALLAH(S.A.S.) Zatürreyim FATİH-HAN- CEDD’CE ŞEHİD OLSAM nolcak, FİRDEVSİN Hizmetçileri koşup BENİ ALACAK, Dertlenme MÜMİN NUR- BABAMA Zulmler Yok Olacak, YARATILMIŞ EN ŞEFKAT NUR EYYÜP HALİLİBRAHİM(A.S.) GENCECİK YAŞIMDA Tam-zatulcemp Olup İNLEDİM, BENDE boş Gam olmaz; MÜMİN ZEVCİMLE GELECEĞİM, HABİBALLAH CEDD(S.A.V.) Tek Derdim SEN(S.A.S.) NUR-DİZİN DİLERİM, YARATILMIŞ EN RAHMET NUR’DAN DOKTOR YUSUF BİLAL H.(A.S.) (((((((((Evet yine YAZIYORUM NUR-RAHMET-EN- BÜYÜK EVLİYA KURRA HAFIZ İMAM RESÛL-BABAMIN ADRESİ TELEFONU: edirne İli Saraçhane semti Babademirtaş mahallesi ismail ağa sokak NO 41 KAT 2, 3 TE OTURUYORUZ 05388167362.))))))))) BÜYÜK MELEK CEBRAİL’İN(A.S.) RAHMET-BABAMA GELİR, BENDE GÖRDÜM; BÜYÜK BİR İNSAN SURETİNDE GELİR, NUR- HZ.MUHAMMED- EFENDİM(S.A.S.) DER SANKİ GÖKTEN SESLENİR.............. YARATILMIŞ EN DOKTOR GÜZEL DEDEM HABİBALLAH(S.A.V.) TEK- RABB’İMİZ Herşeye KADİR Hep Neler YARATIR, DEVe, Ceylan, Kuş, Tavşan,Çeşit hayvanlar YARATIR......................... Olma zulüm artık BİZE,,,,, şerre NAR’I - ARATIR.............. YARATILMIŞ EN- RAHMET GÜÇ YUSUF HALİLİBRAHİM(A.S.) TEK-RABB(C.C.) DER: İNCİL-NUR-KUR’AN= NURLARDIR YAKILAMAZ, DEDİN: YAKUP= M.HALİLİM- NESLİ EMANET,,,,, zulm saymaz, hainlik eder=ONLARA DA, zulmeder=LUTF- Bulmaz.............. YARATILMIŞ EN DOKTOR ŞEFKAT CEDDİM RAHIYM- YASİN(S.A.S.) FATİH SULTAN HAN CEDDİM İSTANBUL’U Başkent YAPMIŞ, KOŞMUŞ At Sırtında Kaç İl KURTARMAYA BAŞLAMIŞ, GENCECİK-ŞEHİD ETMİŞLER AHHHI-Yerde mi KALMIŞ????? YARATILMIŞ EN EDEP GÜZEL NUR-FATIMA-ANNEM(R.A.)(A.S.) SONSUZ- AZAMETLİ RABB(C.C.) SENİ(S.A.S.) TEK-RAHMET YARATMIŞ, LEŞ- hasımların için YEDİ- CEHENNEM YARATMIŞ, şer= dinsizler HZ.İSA- BABAMI DA(A.S.) zulmle AĞLATMIŞ.............., YARATILMIŞ EN ŞEFKAT GÜZEL DEDEM HABİBALLAH (S.A.V.) RABB’İM(C.C.) NUR-FATIMA-ANNEME SELAMLAR YOLLAMIŞ, Melekler Cennet-Bakisini Bekliyor KOLLARMIŞ, M.HALİLİM- NESLİ zulmde diye; Melekle AĞLARMIŞ, YARATILMIŞ EN EDEP- GÜZEL NUR FATIMA-ANNEM(R.A.)(A.S.) MELEK-CEBRAİL, MİKAİLİN NUR-RAVZANI BEKLER, münafıklar saldırcam diye Boşuna pinekler, RABB(C.C.) GADAPTA DER: EZECEĞİM sizi LEŞ- sinekler. YARATILMIŞ EN DOKTOR ŞEFKAT DEDEM RESÛLULLAH(S.A.S.) put-ettikleri-zır- deliden hâlâ medet umar, Evde Tutup Saldırtırsalar sanır boyu uzar, TEK- RABB’İMİZ GADAPTA VURUR, ÖNÜNDE Nasıl durar????? YARATILMIŞ EN-DOKTOR YÜCE BABAM-RESÛL MAHMUD(A.S.) Ceylanlar KADEMİNE Koşup derdini söylermiş, ŞEFKAT-NURDAN- GÖZLERİN GÖZYAŞLARIYLA DİNLERMİŞ Ağaç 🌲🌲🌲🌲🌲🌲🌲🌲🌲🌲🌲🌲🌲🌲 YANINA Gelir, ebu-süfyan şer erirmiş. YARATILMIŞ EN YÜCE GÜZEL DEDEM HABİBALLAH(S.A.S.) BEN; TÜRKİYE’NİN EN-AKILLI ZEKİ- BAYANIYIM, İster Müslim-doktor- Abiler baksın; EN AKILIM, RABB(C.C.) DER: EY- zulm, bühtan= hile yapma hilen BOZARIM. YARATILMIŞ EN ŞEFKAT YÜCE NUR’DAN MUSA BİLAL H.( A.S.) HAYIRLI- MÜMİN ZEVCİMLE Tez SANA(S.A.S.) VARACAĞIZ, ARZ Ağlıyor Hasret Yarama merhem ÇALACAĞIZ, KALK HABİBALLAH DEDEM(S.A.V.) Diye AĞLAYACAĞIM..... YARATILMIŞ EN DOKTOR GÜZEL DEDEM RAUF YASİN(S.A.S.) RESÛL -BABAM MAHMUD Bu Anda EN-ANLAYAN DOKTOR, Çünkü NUR- MUHAMMED CEDDİM(S.A.V.) GELMİŞ EN-BÜYÜK DOKTOR, Az mı çile ÇEKMİŞ Leşlerden,,,,,HZ.İSA-BABAM(A.S.) DOKTOR.............. YARATILMIŞ EN GÜZEL RAHMET M.HALİL- RESÛL YUSUF(A.S.) MAHMUD İ. DER: ABLA,,,,, annem çok ağır paran.... şizofren, Ondan Hep saldırır NUR-BABAMA SANA şizofren, Profesörler baksın atsın; öldürmek ister hep..... YARATILMIŞ EN DOKTOR RAHMET BABAM-RESÛL MAHMUD İ.(A.S.) RABB’İMİN BİR- GÜNEŞİYİZ ☀️☀️☀️☀️☀️☀️☀️☀️☀️ zulm sen; istediğin de, DER NUR-MUHAMMED CEDD(S.A.S.) ; MÜMİN AYNA, Bakan kendi vasfını görür; de, Gırtlağına Duracak Bak NUR-BABAM HAKKI yeme. YARATILMIŞ EN-DOKTOR ŞEFKAT NUR-FATIMA-ANNEM(R.A.)( A.S.) BİZ MÜMİN ZEVCİMLE ÇİN’İMDE Çok Tatil EDECEZ, Dertlenme MÜMİn Hep-zulmler; ettiğin çekecek, Müslim kılıç, CEBRAİL(A.S.) onları Hemen biçecek YARATILMIŞ EN ŞEFKAT GÜZEL DEDEM RAHIYM YASİN(S.A.S.) RABBİM(C.C.) GÜZEL UMMAN’IMDA Müslimlerin Çok mudur??? BABAM= M.HALİL- RESÛL,,,,, düşmanına kızgın ok mudur??? BİZİM MİDEMİZ Açcana Onun ki Çok tok mudur??? YARATILMIŞ EN GÜÇ HALİLULLAH HALİLİBRAHİM(A.S.) Hayalen Nikâh= Evlilik tek filimlerde olur, Dertlenme MÜMİn RABB(C.C.) DER: zulüm hakkı- zulmü bulur, Kalk tümden akıttığı kandan-suyu Hemen kurur. YARATILMIŞ EN DOKTOR ŞEFKAT NUR-FATIMA-ANNEM(R.A.)(A.S.) TEK-NUH-GEMİ= NUR-BABAMI Bak Kaçırma HEMEN GEL, Tek-zalimler Tek-hileleri sever; KANMA Koş Gel, HABİBALLAH DEDEM(S.A.S.) BİZİ RAVZANA Hemen AL GEL.............. YARATILMIŞ EN RAHMET YÜCE M.HALİL=YAKUP YUSUF(A.S.) RABB’İM(C.C.) EN-GÜÇSÜN; BEN Tek Güç SUNDUĞUN ZERRENİM, Gezegenler Kum Tanen Göklerin Sonsuz BİLİRİM, LÜTFET; MÜMİN ZEVCİMLE, BİZ MEDİNE’ME ERELİM.............. YARATILMIŞ EN EDEP GÜZEL NUR-FATIMA-ANNEM(R.A.)(A.S.) RABB(C.C.) DER: ELÇİMLERE,,,,,zulmedenler SIRAT MI geçer?????, DÜNYA’M, UKBA’MDA TEZ; TEK- BELAM AZABIMI yaşar, Zulmün kandan-suyu Hemen katil- yüzünü SARAR.............. YARATILMIŞ EN DOKTOR ŞEFKAT DEDEM HABİBALLAH(S.A.S.) FATİH SULTAN MUHAMMED HAN- DEDEM İTALYA ALMIŞ, Yahu zulmden KURTARIP AŞ’I SUNMAK İçin ALMIŞ, RESÛL- BABAMA zır deli Saldırtan LÂNET almış.................................... YARATILMIŞ EN DOKTOR YÜCE M.HALİL- RESÛL YUSUF(A.S.) SENİ(S.A.S.) Seven NUR-M.HALİLİNİ- NESLİNİ ezer mi????? Saldırtip saldırıp severim diye; yalan der mi????? HAKKINI yeyip yeyip; SEN çileler Çek hep der mi????? YARATILMIŞ EN GÜZEL ŞEFKAT DEDEM HABİBALLAH(S.A.S.) Derler: Bu zamanda RABB’DAN(C.C.) CEZALAR HEMEN GELİR, DER: ELÇİMLERE zulmettirme BELAM HEMEN GELİR, Müslim zulmedip ettirmez, Topunu Hemen Gerir.............. YARATILMIŞ EN DOKTOR RAHMET BABAM- RESÛL MAHMUD(A.S.) BANA Yapılan az iyiliği Çok kötülüğü de, UNUTMAM..... zır-deliler unutur.........unutma Sende, Ya ÇİN’İM; YORULDUM MÜMİN-ZEVCİMLE TEZ ERSEMDE.............. YARATILMIŞ EN DOKTOR ŞEFKAT NUR-FATIMA-ANNEM(R.A.)(A.S.) SONSUZ- GÜÇ RABB’İMİZ DER: MÜMİNlerimi-MÜJDELE, Çok ECRİM, Çok-RIZKIMLA-MÜMİNeyi de-MÜJDELE, SİZE,,,,,zulm münafıkları AZABIMLA-MÜJDELE.............. YARATILMIŞ EN ŞEFKAT GÜÇLÜ ELÇİ MUSA BİLAL H.(A.S.) Şey- ümmet akteni HİÇ SEVMEDİM HEP- NEFRET-ETTİM, ondan Hep zulüm= eziyet GÖRDÜM..... Niçin SEVEYİM?????????, yalan söz dinsize övünmek, ASLA HEP SEVMEDİM............... YARATILMIŞ EN DOKTOR ŞEFKAT NUR-FATIMA-ANNEM(R.A.)(A.S.) SEVDALIN GÖKLERin Gözyaşları Daim Durmuyor, RABBC.C.) MÜMİNLERini Tam SEVER; NAR’INA KOYMUYOR, NUR- AHMED- DEDEM ( S.A.S.) CANIM RAVZA’NDA GÖNLÜM DURMUYOR, YARATILMIŞ EN ŞEFKAT YÜCE NUR’DAN MUSA BİLAL H.(A.S.) Derler: FATİH SULTAN HAN DEDEMİ zehirlemişler, Yok; EN nankör kavim saldırıp; EN-ŞEHİD etmişler, BENDE zehrlendim; ÖLDÜM MÜ Boşuna içirtmişler.......... YARATILMIŞ EN DOKTOR ŞEFKAT DEDEM HABİBALLAH(S.A.S.) GÜCÜ- SONSUZ RABB’İMİZ SENİ(S.A.S.)EN-GÜZEL YARATMIŞ, LEŞ-düşmanlarına CEHENNEMİ DE, ARATMIŞ, Çeke Çeke ölmüşler..... ebu-lehepler mi Kalmış????? YARATILMIŞ EN EDEP-GÜZEL NUR-FATIMA-ANNEM(R.A.)(A.S.) Korkma, RABB(C.C.) DER: En hileci şeytan; hilesi Küçük , onu sevip= tapanların cürmü hilesi Büyük, Sür o- leşleri ARZ’IMdan-Buzula; tümü Zulm-yük.............. YARATILMIŞ EN GÜÇ - BABAM- SÜLEYMAN- ELÇİ MAHMUD(A.S.) KARDEŞİM B.HARUN YURD’DA EN-HİZMETLE HEP-ÇALIŞIR, EMNİYET- ORDUMUZLA ŞAN- ERCE HEP-ÇALIŞIR, 2- KUZUMDA ÖYLE.............. zulüm etme HZ.BABAMA!!!!!!!!! AĞLAŞIR YARATILMIŞ EN GÜÇ BABAM= RESÛL HALİLİBRAHİM(A.S.) TÜRKİYE ’ m= FATİH- SULTAN HAN CEDD MAL- Mülkü değil mi???? KUL- HAK= Mülkü yememek Dürüstte ülkü değil mi???? Söyletmeyin BENİ Yaram derin türkü değil mi???? YARATILMIŞ EN DOKTOR ŞEFKAT NUR-FATIMA-ANNEM(R.A.)(A.S.) İSTANBUL POLİS- ORDUMUZ Sen’de üç milyon olsun, İNŞALLAH gel bi yardıma HZ.BABAM rahat UYUSUN, Hanginize hep zır-deli Saldırtılır bi gör Duy.............. YARATILMIŞ EN DOKTOR RAHMET M.HALİL- RESÛL MAHMUD(A.S.) HZ.NUHCA -BABAM burda DİN VATAN Millet ANLATIR, Hiç Bilmem Hep zulm içinde kaç Kişiler İnanır, DER: osman nuri - dayeda 500000 ler, BENDE Kaç NASs Vardır????? YARATILMIŞ EN ŞEFKAT YÜCE M.HALİL- RESÛL MAHMUD(A.S.) GÜZEL ÇİN’İMDE lale, güller 🌹🌹🌹🌹🌹 Kuzular çok mudur?? Koyun-Şifadır; Miniklerime-Aş’ı-çok mudur??? Tüm NASs’ı Mümin de= NUR-BABAM hasmına Ok mudur????? YARATILMIŞ EN ŞEFKAT YÜCE NUR’DAN EYYÜP B.HARUN(A.S.) RAHMET-RAVZAM CANIM DEMİŞİM VARAMAMIŞIM, Şanında GÖZÜMÜZ yok, TÜRKİYE’ M SARAMAMIŞIM, KALK HABİBALLAH DEDEM(S.A.S.) Diye AĞLAYAMAMIŞIM, YARATILMIŞ EN DOKTOR ŞEFKAT NUR’DAN YUSUF BİLAL H. YA ÇİN’İM Dua Et SANA 5 güne ERİP GELELİM, YORULDUM çok en- Başbakan’ın OLUP DİNLENEYİM, FATİH SULTAN HAN CEDDİMCE; 400000 AŞ EV 🏡🏠🏡🏠🏡🏠🏡🏠🏡🏠🏡🏠🏡🏠 LERİM SEREYİM, YARATILMIŞ EN DOKTOR NUR-BABAM HALİLİBRAHİM(A.S.) (((((((((Yine YAZDIM ARZ, NUR-EKBER RAHMET İMAM KURRA HAFIZ BABAM M.HALİL- RESÛLÜN TELEFONU VE ADRESİ: 05388167362. edirne İli Saraçhane semti Babademirtaş mahallesi İsmail Ağa sokak no 41 kat 2, 3 te OTURUYORUZ))))))))) Nikâh ve Hacc TEK-RABB’İMİZİN EMRİDİR BEN DEMEM, KURBAN BELAYA engel olurmuş kesin; BEN DEMEM, Açcana Az Aş’lar YERİM yalan- söz!!!!! Bir harf DEMEM, YARATILMIŞ EN ŞEFKAT YÜCE NUR’DAN MUSA B.HARUN(A.S.) YORULDUK UĞRAŞMAKTAN,,,,, sürü hain şerlerle, Çok Tatil YAPACAĞIZ ÇİN’İMDE MÜMİN- ZEVCİMLE............... AHHHIMIZ alma ev 🏡 al ; toz olur Bak herşeyin de.............. YARATILMIŞ EN EDEP-GÜZEL NUR-FATIMA-ANNEM(R.A.)(A.S.) YURDA TEK-RAHMET=BABAMA,,,,,hainleri Kim İster, ARZ gezdirsen istemez Bize zulüm Der Tekmeler.............. VARAMADIK HABİB-CEDDİM(S.A.S.) BEN- KIZIN RAVZAN İSTER .............. YARATILMIŞ EN DOKTOR YÜCE M.HALİL- RESÛL MAHMUD(A.S.) RAHMET- BABAM- BİZİ saymasan nolcak zır - deliler, Müslim- doktor -Abiler Bilir kim sinsi deliler, HABİBALLAH(S.A.S.) PARÇASIYIZ,,,,,dinsiz NAR’A EMEKLER.............. YARATILMIŞ EN ŞEFKAT YÜCE DEDEM HABİBALLAH(S.A.V.) Derler: hased etme nolur; çalış seninde olur, Hasedin yüzü zift zulmü kendine, zulüm olur.............. HZ.BABAMI- BİZİ hased etme; eteğin Lav 🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥 DOLUR.............. YARATILMIŞ EN ŞEFKAT YÜCE NUR’DAN YUSUF BİLAL H.(A.S.) NUR-BABAM MALINDA yaşayanların Rahatı Yok, ONA,,,,, nankörler RAHAT; ARZ Beylerinde bile Yok, KENDİ Aç tutulur genel ARZ Olsun Bu- Zulme Ok, YARATILMIŞ EN DOKTOR ŞEFKAT NUR-FATIMA-ANNEM(S.A.S.) ((((((((((M.NUR-HALİL- RESÛL BABAM Aç çekmediği Zulm KALMADI, Elinde her imkân var gönderip atmaz zulmler ; NASs mı????? Müslim - doktor anlar annen çok ağır-tek Hep -saldırgan- deli DER; NASs mı???? YARATILMIŞ EN DOKTOR ŞEFKAT YÜCE DEDEM HABİBALLAH(S.A.S.)))))))))) TEK-RAHMETİN RESÛL- BABAM ☀️☀️☀️☀️☀️☀️☀️☀️☀️ AHHHIN AHHHIMIZ Düşün= MAZLUM-POLİS- ER-ŞEHİDLERİN AHHHLARINI Düşün, Zulm dakka durmaz Kalk Hemen Başarıyla Gülün.. YARATILMIŞ EN RAHMET YÜCE HALİLULLAH MAHMUD(A.S.) ORDU ’ m DONANMANLA Boğazımda Tatil Yapsana, RABB(C.C.) DER: Size hep - zulm= dinsizleri hemen Assana, M.HALİL- RESÛLUME NESLİNE zulm Yaptırmasana. YARATILMIŞ EN DOKTOR ŞEFKAT NUR-FATIMA-ANNEM (C.C.) nursel- yenge- kız ziynep sumeyye HZ. BABAMI saymaz, Alayda melahat yengeninkilerle biç saymaz, güya hısım BİZLE RESÛL- BABAMLA Tek- harp; doymaz............... YARATILMIŞ EN DOKTOR RAHMET HZ.YAKUP-BABAM MAHMUD(A.S.) RABB(C.C.) SONSUZ-NURUNUN YARISINDAN SENİ(S.A.S.) YARATMIŞ, MAHMUD’UM GEL SÜSLEYELİM DEMİŞ ARZ, GÖKLER YAPMIŞ, Lânet kör şeytanları, Yıldızlarına TAŞLATMIŞ.............. YARATILMIŞ EN DOKTOR ŞEFKAT DEDEM HABİBALLAH(S.A.V.) sinsi deli,,,,, EVde tutup NUR- BABAM AHHHI-ALMA, Hele 14 yıl Çekmediğimiz kalmadı hiç Alma. SİNSİ-psikopat=zulm durmaz,,,,, Kalk HEMEN AN DURMA. YARATILMIŞ EN DOKTOR ŞEFKAT DEDEM HABİBALLAH(S.A.S.) ARZ’IN En-büyük- psikopatı HZ.BABAMA kızar, Şımartıp zır deliyi Hep saldırtmak için yollar, EY- LEŞ seni NASs=Müslim HZ.MELEK-CEBRAİL(A.S.) TEz-BOĞAR........................... YARATILMIŞ EN DOKTOR RAHMET YUSUF BİLAL H.(A.S.) Devam saldırtın BİZE; zulme zulüm yakışıyor, RABB(C.C.) DER: ELÇİMLERE Zulme BELAM-Tez- Ulaşıyor.............. HALİLİBRAHİM KUZUMA-UMMAN’IM YAKIŞIYOR.............. YARATILMIŞ EN DOKTOR RAHMET BABAM- RESÛL MAHMUD(A.S.) NUR-BABAMIN- EMNİYET-ORDUSU ÇOK ÇOK ÇALIŞIR, BAŞ ı=hırsız - terörlerde durmuyor zulm çalışır, HZ.BABAM DER: 1 Müslim 1000 dinsize DEĞER.................. boş çalışır. YARATILMIŞ EN DOKTOR RAHMET NUR-FATIMA-ANNEM(R.A.)(A.S.) Saldırgan- deli EVde tutup tehdit ettirmek Suç, Tüm-Müslim= Savcı- Abiler biliyor Tam büyük Suç EY BİZE,,,,,zulm; İşkenceyle ER ŞEHİD ettirmen Suç değil mi????? EN-Suç............... YARATILMIŞ EN ŞEFKAT YÜCE CEDDİM HABİBALLAH(S.A.S.) (((((((((((((( YİNE YAZIYORUM EN-BÜYÜK EVLİYA bu Anda EN-BÜYÜK DOKTOR KURRA HAFIZ İMAM M.HALİL RESÛL BABAMIN TELEFONU AÇIN TÜRKİYE’ m HEMEN HEMEN SORUN, hele 14 yıldır Hep çektiği çektiğimiz işkenceyi Zulmü: 05388167362. İstanbul DEMİŞ İSTANBUL’uma GİDEMEMİŞİZ, EN-vicdansız - Zulmdür Aş Ekmeğim YİYEMEMİŞİZ.............. CANIMSIN= RAVZAM MÜMİn ZEVCİMLe GELEMEMİŞİZ YARATILMIŞ EN ŞEFKAT YÜCE NUR’DAN YUSUF BİLAL H.(A.S.) AMERİKA’ M- NUR- BABAMI Başbakan’ın yapsana, TEK-NUH’UN- GEMİSİDİR Kaçırma Hemen Kapsana terörler=zulmden neler Çektik Çekildi Assana, YARATILMIŞ EN ŞEFKAT YÜCE DEDEM HABİBALLAH(S.A.S.) HZ.MAHMUD- KUZUM DER: ABLA HZ. NUR-SANA 12 yıl Çektirirler, YUSUFCA,,,,, fakültenin- zindanına gönderirler, HZ. SÜLEYMAN - YAKUP= HZ.BABAM(A.S.)DOĞCAK ☀️☀️☀️☀️☀️☀️☀️☀️☀️ ONLA.....Çektirirler. YARATILMIŞ EN ŞEFKAT ELÇİ-YUSUF BİLAL-HARUN(A.S.) NUR-HASAN- HÜSEYN CEDD Beşiğin Melekler Sallamış, RABB’İM(C.C.)NUR- FATIMA- ANNEME SELAMLAR YOLLAMIŞ, ONLAR ŞEHİD DÜŞTÜ Diye Gökler hâlâ Ağlarmış................... YARATILMIŞ EN DOKTOR ŞEFKAT NUR-FATIMA-ANNEM(R.A.)(A.S.) osman nuri şeyh-didenin 161 YURD’DA MALI varmış, Hepsi vakıf canım, Kim-AHI zalime Lutf Olmuş??????, ŞEHİD AĞLAR RABB(C.C.) DER: KES zulmün el ✋✋ ayağın AR’DIR!........................... YARATILMIŞ EN DOKTOR RAHMET M.HALİL- RESÛL MAHMUD(A.S.) bu anneye çocukluktan deli- şefiye dermiş, Tanıyan Herkes; saldırgan zır deli geldi dermiş, Arayın sorun Bak NUR- BABAM ne zulm çekmiş????? YARATILMIŞ EN DOKTOR ŞEFKAT NUR’DAN YUSUF BİLAL H. şu- anne der: Tayyipm bana sağlam rapor verdirdi , Ondan çok saldırır Aç tutar HZ .BABAMI kudurdu, Baksın GATA-Müslim; doktorlar, çok ağır şizofrend.................................................... YARATILMIŞ EN DOKTOR RAHMET M.HALİL- RESÛL MAHMUD(A.S.) ŞEHİDLER,,,,, katillerini kimler Affedebilir?????, EN- ŞAN- ÜNüm dese, hangi şerler Affedebilir????? NUR-BABAM- EMNİYET- ORDUSU GAM; Şan edebilir????? YARATILMIŞ EN DOKTOR ŞEFKAT DEDEM HABİBALLAH(S.A.S.) TÜRKEŞ DEDe Başkan- Menderes’i çabuk Astırmış, VATAN haini Sinsi- terörist Demiş Astırmış.............. nemrut’a kalmayan ARZ hırsız- teröre mi kalmış????? YARATILMIŞ EN ŞEFKAT YÜCE NUR’DAN YUSUF BİLAL H. ÇİN’İM -HİNDİSTAN’I- HZ.BABAMI-Başbakan-Yapsana, NURLARDIR-TEK, KOŞAR-140-ÜLKE-KORUYOR Baksana......... RABB( C.C.) DER TEK-RABB’İM; Tek BANA TAPACAKSIN TAPSANA................................... YARATILMIŞ EN DOKTOR ŞEFKAT NUR-FATIMA-ANNEM(R.A.)(A.S) NUR- BABAMI= MAHMUD’U MECLİSTEn Başkan-SEÇİN-HEMEN, ŞEHİD Bayram Yapsın.................... YURD Ağlar; Çiledeyiz Herdem.................... Olmazsa Gidelim ÇİN’İme AMERİKA’YA Hemen........................... YARATILMIŞ EN DOKTOR RAHMET M.HALİL-RESÛL MAHMUD(A.S.) MİNİK- YEĞENİM DE, Gıdasızlıktan hasta Oldu, Bunu yaptıran zulüm,,,,, NUR-BABAM HAKKINA kondu, RABB(C.C.) DER: teröre karşı M.HALİL saymaz kalpler Durur...................... YARATILMIŞ EN RAHMET YÜCE NUR’DAN YUSUF BİLAL H. NUR- BABAM DER: EN-PRENSES SENSİN,,,,, şeytanlar Saymaz, Yüzüklerin efendisini Mi çevirir kanmaz, NASs’a işkenceye kanmaz..... Tez BELASIZ Hiç kalmaz................................................. YARATILMIŞ EN DOKTOR GÜZEL DEDEM RESÛLULLAH(S.A.S.) RABB(C.C.) DER: BEN, ELÇİMLER bu- savaşı KAZANACAĞIZ; dinsiz= hırsız terörlerle harbi KAZANACAĞIZ, ARZ, GÖKLEr ORDUsu- BENİM(C.C.) Hemen KAZANACAĞIZ, YARATILMIŞ EN EDEP- GÜZEL NUR FATIMA-ANNEM(R.A.)( A.S.) HZ.İSA - BABAMDA Çileyle Hep RABB(C.C.) DİNİ ANLATMIŞ, NUR-FATIMA-ANNEM SANA(S.A.V.) Daim YARDIM ÜN, SANMIŞ, ALLAH DER: MAHMUDUM= NUR; ADEMden Önce YARATTIM, YARATTIĞIM EN YÜCE NUR DOKTORSUN MAHMUD HABİB(S.A.S.) RABB’İM(C.C.) DER: MÜMİNlerimi çok Rızkmla MÜJDELE, NUR-HALİLİM= RESÛLUME Yardımları MÜJDELE................... ÇAĞIR HABİBALLAH(S.A.S.) DEDEM MEDİNE’MLE MÜJDELE............................. YARATILMIŞ EN DOKTOR YÜCE M.HALİL- RESÛL MAHMUD(A.S.) EN-ERMİŞ-BABAM-DER: Bir- Müslim bin- dinsize BEDEL, Tüm KALK YURDLARIm ödeme artık ŞEHİDİN BEDEL, TÜRKİYE ’ mde az mı ödedi Uçar ŞEHİD BEDEL. YARATILMIŞ EN DOKTOR GÜZEL DEDEM HABİBALLAH(S.A.V.) NUR-BABAMI Sayıp HAKKI vermez; Bulgara gitsin, Ne yapacak gizli- hırsız-terörü Suya Atsın, ARZ YURDLARım Huzurlu, Sürurlu Gün gece görsün. YARATILMIŞ EN DOKTOR ŞEFKAT NUR-FATIMA-ANNEM(R.A.)(A.S.) Zulmün kaç çeşidini yaptı UNUTMAM EN-zalimdir, FATİH SULTAN CEDD Sağ Olsa Bakırköy’e tıkardır, DÜNYA çoktan Bilir; EN-işkenceci LEŞ- şanlardır............. YARATILMIŞ EN GÜÇ M.HALİL- RESÛL HALİLİBRAHİM(A.S.) Kedi, Arslan Zulm Değil ARZ’a,,,,,,, TEK- Zulmler-EN- kıskanç, Boğar kaç Yerleri dinsiz-zulm= işkenceci Kıskaç, Kaç Aklın tamsaRESUL- BABAM- RAHMETİNE, TEZ KAÇ.......................... YARATILMIŞ EN DOKTOR ŞEFKAT NUR’DAN YUSUF BİLAL H. DÜNYA İSLAM’LA Şerefleniyor, LEŞ= hasmına Ok, dinsiz= psikopat- hırsız-terörlere KARNI ÇOK TOK......................... AĞLARIM ÇOK ÖZLEDİK NUR- YASİN- DEDEM(S.A.S.) SENİ ÇOK................................. YARATILMIŞ EN-DOKTOR GÜZEL DEDEM RESÛLULLAH(S.A.V.) EN- ERMİŞ- BABAM DER: BEN KRAL TORUNU KRALIM, KIZIM SEN KRAL- KIZI MÜMİN-TİMUR-HAN NESLİYİM, HZ.LUT- YAKUB- ZÜLKARNEYN’İN ASLI NUR-HABİB(S.A.S.) NESLİYİM......................................., YARATILMIŞ EN DOKTOR ŞEFKAT NUR-FATIMA-ANNEM(R.A.)(A.S.) RABB(C.C.) DER: EY Müslimler, Size zulmleri hemen Kesin, dinsizdir; el ✋✋ ayaklarını çapraz hemen kesin, Veya çıkartın YURDLARIMdan yahut Hemen Asın, YARATILMIŞ EN DOKTOR ŞEFKAT DEDEM HABİBALLAH(S.A.S.) NUR-BABAM DER: 51 Yıl çektim zır- deliden niçin almaz, Göndermezler doktorları Hep saldırır hiç durmaz, BİZE bu zulmü ettirende hiç Lutf, Huzur BULMAZ............................................ YARATILMIŞ EN EDEP- GÜZEL NUR-FATIMA-ANNEM (R.A.)(A.S.) Derler: kanuni sultan psikopat Ruh hastaymış, ERLERi kafaya Takıp acayip Zulmler yapmış.............. NUR-RESÛL DEDEMİN SAÇINI Melekler Tararmış.............. YARATILMIŞ EN DOKTOR YÜCE CEDDİM HABİBALLAH(S.A.V.) HZ.LUTCA NUR- RAHMET-BABAMDA Hep Çok Çileler ÇEKTİ, zır- deli-karı anneden EN- zalimlerden ÇEKTİ, TEK- ŞEFKAT- LÜTUFTUR; Kime gram Haksızlık ETTİ????? YARATILMIŞ EN DOKTOR YÜCE HALİLULLAH MAHMUD(A.S.) HZ.BABAM DER: şer BİZLE alay; Gücü var Yardım Etmez, DEDİM NUR-BABA; ona alayda BİZLE EDEMEZ, Derler: Bu Anda RABB’DAN CEZA ÇABUK GELİR Geçmez.............. YARATILMIŞ EN DOKTOR GÜZEL DEDEM RESÛLULLAH(S.A.V.) DUBAİ’ m, UMMAN’IM MERABA nasıl İyi midir???? YEMEN’İM Çok Aç Aş’lar, Sadakalar verir Midir????? RAHMET- NUR-BABAMA Destek ELİNi Verir Midir????? YARATILMIŞ EN NUR GÜÇLÜ HALİLİBRAHİM BİLAL H.(A.S.) MERABA SUUDU’MUZ nasıl çok şen!!!!! iyi Midir?????? Çok AĞLADIK GELEMEDİK MEKKE’M Gamlı gülür MÜDÜR ??????? MEDİNE’M, Müminleri Tok İNŞAALLAH İyidir......... YARATILMIŞ EN ŞEFKAT YÜCE NUR’DAN YUSUF BİLAL H.(A.S.) osmanlı’da Fars Soylu olan çokça İnsan varmış, Onlardan TÜRKİYE’mde hâlâ fazlaca Nass varmış, NUR-RESÛL DEDEM(S.A.S.) Fars, Rum soy, Hayırlı soy BUYURMUŞ..... YARATILMIŞ EN GÜÇ HALİLULLAH HALİLİBRAHİM(A.S.) ŞAN-NUR- BABAMI hor tutup!!! MALI- MÜLKÜ-Yeme, DEDİN: MÜLK= HAKKIM-HZ.HALİL- EVLADIMIN dalıp yeme; MALIMA dalan Tek Ateş🔥 🔥 🔥🔥🔥 Yer EY; zulüm yeme....., YARATILMIŞ EN ŞEFKAT NURSUN DEDEM HABİBALLAH(S.A.S.) Diyorlar; Hafız Olan Haramdan Tam sakınmalı, İçinde KUR’ANdan var hiç zulüm Yapmamalı, Hele TEK-RABB’İMDEN başkasına hiç tapmamalı........ YARATILMIŞ EN ŞEFKAT YÜCE NUR’DAN YUSUF BİLAL H.(A.S.) asiye tiyze!- kızları meryem hatice aslı!!! dinsiz alayda,,,,,,,NUR-BABAM FATİH SULTAN HAN NESLİ, Ahir zamanın TEK-NUR-İMAMI, Cübbeli Fesli, YARATILMIŞ EN DOKTOR GÜZEL DEDEM RESÛLULLAH(S.A.S.) 6 yaşında miniklere Nikâh asla olmaz, Ahlaksızlık ahlaksızlık bunlar asla hiç olmaz.............., TÜM KALK YURDUM zulm= hırsız terörün kan suyu kalmaz. YARATILMIŞ EN GÜÇLÜ YÜCE HALİLULLAH MAHMUD(A.S.) EN-BÜYÜK-EVLİYA- BABAMIN KUVEYT’İ Nasıldır??? MERABA Size.....Aş Saç YEMEN’E CENNET Asıldır.............. ÜN DÜNYA oyun- eğlence üç dört günlük Fasıldır..... YARATILMIŞ EN DOKTOR ŞEFKAT NUR- FATIMA-ANNEM (R.A.)(A.S.) AVRUPA’m , HİNDİSTAN’I- HZ.BABAMA Bildiri Saçtı, Müslim Çok DER: İNŞALLAH MÜMİn Ol ŞEMS- BABAM AÇTI ☀️☀️☀️☀️☀️☀️☀️☀️☀️, RAHMET TEK LÜTUFKEN; Çok- Zulm Gördü; zalimler Saçtı.............. YARATILMIŞ EN DOKTOR YÜCE NUR-HALİLULLAH MAHMUD(A.S.) BİZİM zır-deli anne kendini Başbakan-Sanır, bu sevim-yengenin deli - forkana desen sanır, Seni yaptık deseler inanır NASs’a saldırır.............. YARATILMIŞ EN DOKTOR YÜCE NUR’DAN YUSUF BİLAL H.(A.S.) Tek- saldırganı burda Tutup HZ.BABAM AHHHI-ALMA............................... Korkma nemrut’a kalmayan ARZ zulme kalır sanma, Koş Gel; zulmün Kan-suyunda boğulurken anlama, YARATILMIŞ EN RAHMET-YÜCE HALİLULLAH MAHMUD(A.S.) EN-BÜYÜK-ERMİŞ- BABAMIN- KATARI İyi Midir????? MERABA- Nisası; YEMEN’E Aş GÖNDERir MİDİR?????? HABİBALLAH(S.A.S.) DEDEMİN hasmına LAV Serir Midir?????? YARATILMIŞ EN DOKTOR ŞEFKAT NUR’DAN YUSUF BİLAL H.(A.S.) NUR- BABAM HAKKI Yeme ŞEHİDLER AHHHI- Alırsın, Hiç Bir Müslüman Hakkı yeme yolda kalırsın. DEDİN: NUR-HALİLİM HAKKI Yeme BELA alırsın, YARATILMIŞ EN GÜZEL YÜCE DEDEM RESÛLULLAH(S.A.S.) FATİH HAN CEDDİM DEDESİ MÜMİN- TİMUR HAN, ŞEFKAT İKRAM AŞIN SAÇMIŞ OLMUŞ DÜNYA’DA ŞAN- HAN, hırsız-terörler= EN- zalimdir!!!!! BİZE SİZe zulm- şan. YARATILMIŞ EN DOKTOR ŞEFKAT HALİLULLAH MAHMUD(S.A.S.) Psikopatları TEZ İndir ŞEHİD- AHHHI- YAKAR, Durma Hemen İndir, duran Uhud- Yenilgi yapar.............. Müslim BİZİ Sayar sever TEK RABB’İMİZE Tapar............... YARATILMIŞ EN RAHMET GÜÇLÜ HALİLULLAH MAHMUD(A.S.) ARZ, GÖKler KARA SEVDALIN BEN- NUR- KIZIN DA, OLMUŞTUR, ÇOCUKLUĞUMDAN SEVDAMSIN Tez RAVZANA KAVUŞTUR, GİREMEDİM O=NUR’A..............LEŞ= hasmına ARZ LAV TAŞTIR.............. YARATILMIŞ EN ŞEFKAT GÜÇLÜ NUR’DAN YUSUF BİLAL H.(A.S.) Nasihat ve MÜMİne Müjdedir LUTF HADİSLERİN.............., Başka Derdim Yok RAVZANI NUR-DİZİNİ İSTERİM, İNŞAALLAH MÜMİn ZEvCİMle Çok Tez GELECEĞİZ, YARATILMIŞ EN DOKTOR GÜZEL DEDEM HABİBALLAH(S.A.V.) Teknoloji önemli NUR- BABAMIN-HİNDİSTAN’I Uzayda Şandır, BİZ Hep yarı aç yarı tok GEZDİK ODa mı Açtır.............. RABB’İM(C.C.) AÇIYOR NUR-BABAM GÜNEŞİNİ ☀️☀️☀️☀️☀️☀️☀️☀️☀️ TAM- AÇTIR.............. YARATILMIŞ EN YÜCE ŞEFKAT HALİLULLAH MAHMUD(A.S.) Duy ARZ Savcılıklarda, Bakırköy’de de,,,,,,,, kaldım BİZ, Tüm Masuma acımaz; EN-zalimler,,,,, Bilirsin Siz, 12 yıldır NUR- YUSUFCA zindanım, neler ÇEKTİK HZ.BİZ.............. YARATILMIŞ EN ŞEFKAT YÜCE NUR’DAN MAHMUD BİLAL H.(A.S.) BİRLEŞMİŞ MİLLETLER-HZ.-BABAM Baş VEZİRin OLAYIM, Baktır Müslim Tüm doktora EN AKILLI-BAYANIM, BIKTIM,,,,,,,,, zulmden MÜMİn ZEvCİMLE ÇİN’İME KAÇAYIM..... YARATILMIŞ EN ŞEFKAT YÜCE HALİLULLAH MAHMUD(A.S.) zır- deli,,,,, NUR-BABAMA EVİNDe saldırır diye sevinme, LEŞLER......... onu-başına-Taş-EDECEK RABB(C.C.) eğlenme, Zulüm payidar olmazmış, Çok- Çekecen hiç gülme................. YARATILMIŞ EN ŞEFKAT YÜCE NUR’DAN YUSUF BİLAL H.(A.S.) EN- BÜYÜK ERMİŞ= NASs’a RAHMET HZ.BABAMA Zulm niye, Tek İYİLİK YAPTIK............;Anlamaz psikopatlar De, ŞEHİDLERİN-BİZİM AHHHIM ÇOK Kaç Gel YURDUm Dinle............. YARATILMIŞ EN ŞEFKAT NUR MUSA HALİLİBRAHİM(A.S.) RABB(C.C.) DER: GÖNDERDİĞİM TÜM-ELÇİMLE,,,,,alay ettiler, Onlar Tek- zalim= dinsizdir; Tüm Nass’a zulmettiler.............. Müslimler ondan Savaştı; EN- adidir= şerdirler..... YARATILMIŞ EN EDEP-GÜZEL NUR- FATIMA-ANNEM(R.A.)(A.S.) Orta Okul mezunundan Cumhurbaşkan Olmazmış.............. NUR-BABAMA Zalimler LUTUF, Huzur hiç Bulmazmış.............., MAHMUD yani HZ. BABAMI BAŞkan yap ŞANIN OLURMUŞ.............. YARATILMIŞ EN ŞEFKAT GÜÇLÜ HALİLULLAH MAHMUD(A.S.) osmanlı da, Tam deli- ibrahim padişah varmıs, Yeniçeriyi kafaya takmış çok zulüm yapmış.............. Tek-derdim RAVZANA ERMEK; RUHUM ORADA Kalmış, YARATILMIŞ EN GÜZEL ŞEFKAT DEDEM RAHÎM YASİN (S.A.V.) BUYURDUN: TEK-RABB’İMDEN başkasından KORKMAyın, Korktuğunuzu Size Musallat EDER; Korkmayın.............. M.HALİLİME -NESLİNE zulm edip, BELA Kapmayın.............., YARATILMIŞ EN DOKTOR RAHMET DEDEM HABİBALLAH(S.A.S.) NUR- BABAMIN MHP, İYİ PARTİSİ, CHP’Sİ HEMEN YAP, ONU= MAHMUD’U- Cumhurbaşkanı; Çok Rızık, LUTF kap............. Tez-Olmazsa GİDECEĞİZ.............. MÜMİN- MÜLKÜ Çok YA RABB(C.C.) YARATILMIŞ EN ŞEFKAT YÜCE HALİLULLAH MAHMUD (A.S.) Doktorlar demiş: ŞU- ağır- narsist ; Hemen Atılsın, Fırsat buldumu ER...doğrar, UKRAYNA’ya Atılsın.............. ağır- şizofrenden,,,,,BİZLER Çok Çektik.....Yok Atılsın..... YARATILMIŞ EN BAŞARI NİSA NUR-FATIMA-ANNEM(R.A.)( A.S.) EN-BÜYÜK- ERMİŞ-BABAM-BİZ= TEK RAHMET Gel kaçırma, Zulm= işkence çeke çeke keçileri kaçırma, dinsiz= hırsız-teröre kız, Müslimlere darılma......... YARATILMIŞ EN ŞEFKAT GÜÇLÜ NUR’DAN MUSA, BİLAL H. Ağır- paran..... şizofren- anneyi Hep saldırtirlar; SEN NUR-BABAN hasta Der( hâşâ hâşâ HÂŞÂ) domuzdan Bet Anırırlar, DEDİM sal 150 doktor Baksın, Kim Akıllı????????? salmazlar!!!!! YARATILMIŞ EN DOKTOR ŞEFKAT NUR-FATIMA-ANNEM(R.A.)(A.S.) Mahkemeye verildim leş= şerler düştü PEŞİME, Hep alay yaparlar; ey suçlu, yürü fakülteye, HZ.YUSUFCA ÇİLEM ÇİLEMİZ 12 yıldır Bu BU İŞTE!!!!!!!!!!!!!! YARATILMIŞ EN ŞEFKAT YÜCE NUR’DAN MUSA BİLAL H. psikopatlar her dakika işkenceler arar, TEK-RABB DER; o- hayvandan- aşağı kendin NASs sanar................ GEL GÖR NUR-BABAMIN ÇİLESİN Daim İçi AĞLAR.............. YARATILMIŞ EN ŞEFKAT YÜCE HALİLULLAH MAHMUD(S.A.S.) Ün, Erzurum’umuz nasıldır daim İyi midir??? EMNİYET=ORDUMUZ KORUR, ONA El ✋✋✋✋✋✋✋✋✋✋✋✋✋✋ verir midir??? AŞKINLA SALÂVAT çekerek güller derir Midir??? YARATILMIŞ EN-ŞEFKAT GÜÇLÜ DEDEM HABİBALLAH(S.A.S.) EY zulüm; boşuna aç tutturrma Ölmeyeceğiz, RABB’İMİZ YAŞATIR 121 yaşa dek Ölmeyeceğiz, Doymadın BİZE, ARZ’a zulme, hiç ÖLMEYECEĞİZ..................... YARATILMIŞ EN EDEP GÜZEL NUR FATIMA-ANNEM(R.A.)(A.S.) NUR-BABAMA DEDİM: SANA Zulm= hırsız-terörü KOV, 51 Yıl Hep saldırtmışlar, Bulgaristan’a Hemen KOV.............. TEK-RABB’İMİZ SENİNLE - HZ.CEBRAİL, MİKAİLLE KOV.............. YARATILMIŞ EN ŞEFKAT YÜCE HALİLULLAH MAHMUD(A.S.) HZ.BABAM DER: Müslim- Müslimse Destek BENİ Bulur, Tek BİZE Değil, Kendine işkenceyi durdurur, Hangi MÜLKÜmE, BAŞ OLSAM; o RABB’DAN(C.C.) Elmas DOLUR........., YARATILMIŞ EN ŞEFKAT HALİLULLAH MUSA B.HARUN(A.s.) (((((((((((((( edirne İli BİZ SARAÇHANE SEMTİ BABADEMİRTAŞ MAHALLESİ İSMAİL AĞA SOKAK NO 41 KAT 2, 3 TE OTURUYORUZ EN-EVLİYA İMAM HAFIZ NUR-BABAMIN TELEFON NO: 05388167362)))))))))))))) Farketmez AMERİKA’M, ÇİN’İM-BİZİ HEMEN ALIN, İMAN Bilir,,,,, dinsiz-Bilmez HZ.BABAM TEK- FELAH- ŞANDIR, NUR- DEDEM DER: HALİLİM NUH-GEMİ, koş boğulmayın............... YARATILMIŞ EN DOKTOR RAHMET HALİLULLAH MAHMUD (S.A.S.) NUR-BİZ zehirlerde içtik ZORLA Kızılcık DEDİK, Kime gram zulüm= işkence Ettik küfür Ettik, TEK- RABB NASs’a SEVDA SEÇMİŞ SENİ SEVDANI EKTİK.............. YARATILMIŞ EN GÜZEL DOKTOR DEDEM HABİBALLAH(S.A.V.) HZ.NUR-BABAM DER: RABB’İM(C.C.) DOSTLARI ÇEKİLMİŞ KILIÇTIR, SENDE- KIZIM RABB(C.C.) DOSTUSUN ÇEKİLMİŞ ŞAN KILIÇSIN, Zulm BANA Saldırınca Hemen CEHENNEME kaçsın........ YARATILMIŞ EN DOKTOR ŞEFKAT NUR-FATIMA-ANNEM(A.S.) Çok Yalvardın HİNDİSTAN= MÜMİn NUR-BABAM GELECEK, SANA YURDUM, EŞ- BAŞ kan Olarak GELECEK, Gelip Tez Almalısın öyle O= LUTFA Erecen.............. YARATILMIŞ EN ŞEFKAT NURDUR DEDEM RESÛLULLAH(S.A.V.) NUR- BABAM DER: TEK DOĞRUYU DERSİN,,,,, zulüm inanmaz..... İşkence yapmayın NASs’a DERİM,,,,,güler inanmaz, HZ.BABAM= NUH=BİZ- NUH- GEMİSİ,,,,, boğulurken inanır.............. YARATILMIŞ EN GÜÇ, NUR YÜCE HALİLULLAH MAHMUD(A.S.) TEK-RABB’İMİZ Evlad EDİNMEDİ Vede EDİNMEZ, AMERİKA’M ÇİN’İM İMANA Koşar dinsiz gelmez.............. RABB(C.C.) DER: ELÇİM, Ne ANLATSAN o-Zulm İMANA Ermez, YARATILMIŞ EN DOKTOR ŞEFKAT NUR-FATIMA-ANNEM(R.A.)( A.S.) Eskiden MECLİSten Cumhurbaşkanı olunurdu, Ünler; Eğlenceli kolay Koltuğa otururdu.............. RABB(C.C.) DER: ELÇİM-HALİLE Zulm BELASIN TEZ BULURdur.............. YARATILMIŞ EN RAHMET YÜCE HALİLULLAH MAHMUD(A.S.) YURDLARIm Ev 🏡🏠🏠 al Taşıt al BİZİM AHHHIMİZ Alma, Zulümler,,,,, Malını yemişse ona kalır sanma, NUR-BABAM= NUH-GEMİSİ Tez Kalkar GEL SUDA KALMA, YARATILMIŞ EN RAHMET HALİLULLAH YUSUF BİLAL H.(A.S.) BİZDE DİPLAMA HAKİKİ-MAHMUD DOKTORA YAPAR..... Derler: yalancının mumu yatsıya kadar yanar, Zulmü-kimse-koruyamaz- ŞEHİDLER- AHHHI-TUTAR......... YARATILMIŞ EN ŞEFKAT YÜCE HALİLULLAH MAHMUD(A.S.) Çok eziyet çektim ümmet akten leş evinde Çok, EN- EVLİYA BABAMA Bile çok zulüm etti Çok........., RABB’İM-BİZE zulmedenleri ARZ, UKBANDA AS YAK............... YARATILMIŞ EN-ŞEFKAT GÜÇ YUSUF HALİLİBRAHİM(A.S.) BUYURDUN: İki Kardeş- Kavimde, Tam savaş doğdu, NUR-BABAM DER: Ukayna savaşı fitneyle doğdu, Tam narsist delilere sevinç eğlenceler Oldu!!!!! YARATILMIŞ EN ŞEFKAT YÜCE DEDEM HABİBALLAH(S.A.S.) BIKTIK, hangi NASs bıkmaz Eza= zulme BİZ DE, BIKTIK; Halbuki Daim RAHMETLERDİK ŞANKEN zulme DOYDUK, RABB(C.C.) DER: ELÇİMLERE,,,,, Ezayı RAHMETİMDEN KOVDUK.............. YARATILMIŞ EN GÜÇ HALİLULLAH HALİLİBRAHİM(A.S.) LEŞ- karun= şeyh 161-YURD’A dalmış çok Mallar Çalmış, O YURDLAR Yanmış onlarda EN-psikopattanmış, RABB’İM (C.C.) onları Tez YOKEDECEĞİM Diye YAZMIŞ. YARATILMIŞ EN DOKTOR ŞEFKAT HALİLULLAH MAHMUD(A.S.) TİMUR HAN-CEDD FATİH SULTAN DEDEM MÜLKLERİ SÜPEr, At Sırtında Hep ALMIŞLAR EVLİYAYMIŞLAR SÜPER.............., RABB’İMİZ BİZE yaklaşamasın Tüm şerler=keder, YARATILMIŞ EN GÜZEL YÜCE DEDEM HABİBALLAH(S.A.S.) Bu-Zır-deli-anne: (ORDU-tedaviye) vermez der Tayyip beni çok sever; GATA, doktora vermez der.............. BİZ DERİZ; Alsın gitsin o Zaman Defolsunlar, FEr................ YARATILMIŞ EN ŞEFKAT YÜCE HALİLULLAH MAHMUD(A.S.) Korkma SUUDUM SANA Tez mutlaka GELECEĞİM, ÇİN’İM, AMERİKA’m, MÜMİNeyle GELECEĞİZ , RAVZAMA almadılar NUR- BABAMI......... GELECEĞİZ, YARATILMIŞ EN ŞEFKAT DOKTOR NUR-FATIMA-ANNEM(R.A.)(A.S.) SİMAN- NURUNDAN gece- aydınlanır gün Işırmış, KUR’AN da Der: düşmanlarına-CEHENNEM Âşıkmış, Masum= Müslim görür, Sel AĞLAR GÖK ; SANA(S.A.V.) ÂŞIKmış.............. YARATILMIŞ EN YÜCE GÜZEL DEDEM HABİBALLAH (S.A.S.) MUCİZEN- Sayısız; Ağaç🌲 🌲🌲🌲 🌲🌲🌲🌲🌲🌲🌲 YANINA Gelir, kavl Der; Salâvat Çekermiş..............YER, GÖK ORDUSU- RABB’İN(C.C.)Her- ER.............. EYLE SUUDUMA= MEDİNE’ME BİZİ ŞAN- SEFER.............. YARATILMIŞ EN-NURSUN DEDEM- RESÛL BABAM M.HALİL(A.S.) RABB’İMİZ(C.C.) DER: TEK-BANA daima Tap, ADN CENNET Senin.............. NUR-HABİBİM; SANA Sevdalıya FİRDEVS CENNETİ, LEŞ= hasmın - münafıkların-her işi Tek- hederi.............., YARATTIĞIM EN YÜCE ŞEFKAT NURSUN YASİN RESÛL(S.A.V.) 2 Deniz mürekkep Olsa yazsan şair tükenir., Lakin TEK-RABB’İMİZ KELAMLARI Asla TÜKENMEZ, DER: dinsizler= gizli- delidir İMANa hiç gelmez....................... YARATILMIŞ EN RAHMET YÜCE HALİLULLAH MAHMUD(A.S.) NUR-BABAM DER: BÜHTAN hasta der, BİZİ yardımsız Bekletir burda zır deliyle; firavundur= kansız... Görürsün YURDLARım,,,,,,,onlar Tek- zulümdür Vicdansız!!!......................... YARATILMIŞ EN ŞEFKAT GÜÇLÜ NUR’DAN MUSA B.HARUN(A.S.) Bu ANIN KARDEŞİM EN- AKILLISI iken zorla, İlaç kullandırdı 15 yıl................ Zulmleri çok; NASs Zorla, BANA’DA NUR- BABAMA’DA,,,,,,, TEK-ZULMLER OYNAR- KORLA 🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥 YARATILMIŞ EN GÜÇ HALİLULLAH HALİLİBRAHİM(A.S.) Ün-Güney doğumuz nasıldır daim İyi midir? EN-ERMİŞ-BABAMIN- ORDUSUNA El ✋✋✋✋✋✋✋✋✋✋✋✋✋✋ Verir midir?? Sözleşmeli ERLER isterler Hemen Verir midir?? YARATILMIŞ EN DOKTOR ŞEFKAT NUR-FATIMA-ANNEM(R.A.)(A.S.) BİRLEŞMİŞ MİLLETLER-NUR-BABAM SANA BAŞkan- OLSUN, Bu Anda TEK RAHMET ŞANDIR YURDLARı AŞLAr Dolsun, Daha mı çekecen- zulüm- Antartikaya-konsun.............. YARATILMIŞ EN ŞEFKAT NUR MUSA HALİLİBRAHİM(A.S.) tekirdağ, çanakkale’de yalnızca Çok üzüldüm, Neden midir??? Hep hakaret alaylarla süzüldüm, Ölmedim Zulm; YAŞIYORUZ ŞAN iken mi Ezildik???? YARATILMIŞ EN ŞEFKAT YÜCE NUR FATIMA-ANNEM(R.A.)(A.S.) NUR-BABAM DER: İşin zor, dinsizler toplu saldırır, 210000000 dinsiz- münafık ARZ’DA Tek zulM anırır.............. LUTF KELAMIM, ASAM,,,,, onları İMANa ÇAĞIRIR............ YARATILMIŞ EN DOKTOR RAHMET DEDEM HABİBALLAH(S.A.S.) RABB’İMİN; Bu-Zaman RESÛLÜ-NUR-BABAMA Koş, NUH- GEMİSİDİR; sarıl ELİNE Lutf Bul LUTFLa coş.............. Sel Ağlar Gök hasretinden; RAHMÂN(C.C.)KIZGIN DER AK COŞ , YARATILMIŞ EN DOKTOR ŞEFKAT NUR-FATIMA-ANNEM(R.A.)(A.S.) RAHMET- HZ.BABAM ☀️ ⛅ ☀️ ☀️ ☀️ ☀️ YÜKSELECEK, MAZLUMLAr-ARZ-Gülecek, HÜRMETİNE RABB’İM(C.C.) Çok-Rızık Elmaslar DÖKECEK.............. Zulüme Kim Lutf sunar, Tek Ettiğini Çekecek. YARATILMIŞ EN ŞEFKAT YÜCE HALİLULLAH MAHMUD(A.S.) RABB’İM(C.C.)SONSUZ SULTAN SENSİN TEK BEN-EMİr KULUNUM, hasmına= zulüme SORDUĞUN GÜÇ, ACAYİP SORUYUM, ZÜMRÜDÜ ANKANIM -HABİBİNİN(S.A.S.) KÖLE= KULUYUM, YARATTIĞIN EN- DOKTOR ŞEFKAT NUR-FATIMA-ANNEM(R.A.)(A.S.) FATİH SULTAN MUHAMMED HAN-CEDDİMİN TÜRKİYE’sİ, Derler; Çok pahalılık, sıkıntıdayiz Biz Dertli......... ERMİŞ-O- KRAL-DEDEM YAPMIŞ İSTANBUL’um Başkenti......... YARATILMIŞ EN RAHMET YÜCE CEDDİM RESÛLULLAH(S.A.S.) EN- BÜYÜK - ERMİŞ-BABAM DER: BEN KRAL, SEN- PRENSES, RABB’İM(C.C.)Yalancısın diyen= dinsizlerin dili KES, Gelsin; BİZE Adem Oğlu alsın HUZURla- Nefes.............. YARATILMIŞ EN DOKTOR ŞEFKAT NUR-FATIMA-ANNEM(A.S.) Hacclar TEK- RABB’İMİZİN EMRİDİR BENİM hiç Değil, Nikâh, Ramazan Oruc ONUN(C.C.) EMRİ BENİM Değil, DER; NUR-HABİBİME(S.A.S.), HALİL- RESÛLE Saygı Eğil.............. YARATILMIŞ EN ŞEFKAT GÜÇTÜR DEDEM HABİBALLAH(S.A.V.) Yalandan Şu - Ülke mi DİYECEM BURda GÜLMÜYOR, YÜZÜMÜZ, Kimin Kadri bilmiş zulüm Hep bilmiyor, deli- anneden HZ.BABAM yine çatı da, GÜLMÜYOR, YARATILMIŞ EN RAHMET NURDUR HALİLULLAH MAHMUD(A.S.) GELEMEDİK SUUDU’m = RAVZAM SANA İÇİM YANAR.............. MUSACA BANA zorla mecnun dedirtir,,,,,,,,, ŞANlı AR!!!!! Tam-firavunca- deli= işkenceci her; NASs’a Zarar.............. YARATILMIŞ EN ŞEFKAT YÜCE NUR’DAN MUSA B.HARUN ÇOK AĞIR- PARANOİD-ŞİZOFRENİ BURDA Tutar, Zulm; SENİ-BABANI Öldürecem der ondan Tutar, Hiç Bir Yerde, böyle İşkence Yok ÖLMEDİK LEŞ-AR!. YARATILMIŞ EN RAHMET GÜZEL DEDEM- RAUF YASİN(S.A.S.) TEK-RABB’İM BENİ DE, TİMUR- HAN- DEDEM GİBİ ŞAN ET, Hep Üzdü Zulm= zır-deliler,,,,,,,,,BİZİ Tüm SÜRUR LÜTFET, Şu-işkencecileri BELANLA SAR Hemen YOKET. YARATILMIŞ EN GÜÇ HALİLULLAH HALİLİBRAHİM(A.S.) Ün- psikopat= firavun’un sanki DİNî varmış??? NUR-BABAMIN HİNDİSTAN’I , ÇİN’İ Gel TEK LUTF KÂRMIŞ, Derler Zaman Çok hızlı BİZ= NUH-GEMİSİ-TEK- KÂRMIŞ......... YARATILMIŞ EN DOKTOR ŞEFKAT NUR-FATIMA-ANNEM(R.A.)(A.S.) YURDLARIm İşkenceye doydum dersin, BİZ Çok DOYDUK.............. zulümde dâhil bir Bir Kula- NASs’a Tokat mı VURDUK????? NUR-BABAM- MÜLKÜYKEN Bura da, Çok Aç horca durduk!!!.............. YARATILMIŞ EN ŞEFKAT GÜÇLÜ NUR’DAN MUSA B.HARUN(A.s.) bu zır- deli anne,,,,,HZ.BABAMA Hep ahmak öküz(hâşâ HÂŞÂ hâşâ) der, Zulümün çok hoşuna gider dur ONUN EVDE der, İnanmaz açsın telefonun sorsun ne Zulm çeker!!!.............. YARATILMIŞ EN ŞEFKAT YÜCE HALİLULLAH MAHMUD(A.S.) TÜRKİYE’mde sade 2 kere; BAŞkan olunurmuş, Nasrettin HOCAca-Savcı Emmiler Bilir dururmuş..... KALK YURDUM.........HEPSİN; Çilen= Zulm Hemen biter dururmuş. YARATILMIŞ EN EDEP-GÜZEL NUR FATIMA-ANNEM(R.A.)(A.S.) şu Ün edirnede de, hep Çok fitnecileri gördük, Emir yap dese NASs etmez NUR-BABAMA,,,,, Zulm gördük, TÜRKİYE’ m Sen, hep duydun uzayda mı sövüldük!!!. YARATILMIŞ EN RAHMET YÜCE HALİLULLAH MAHMUD(A.S.) TEK-RABB’İM DİLEDİĞİNE Çok NİMET VERİR VERDİ, FATİH HAN CEDD DEDESİ TİMUR SULTANA Gör VERDİ, ARZ’ı; MÜMİN- TİMUR-CEDD ONUN KADEMİNE SERDİ.............. YARATILMIŞ EN YÜCE ŞEFKAT DEDEM RAUF RAHÎM(S.A.V.) MÜMİn, Müslimlerin NURDAN TABİBİ Duanı ET, Hasretin Göğü Ağlatır BENİ AĞLATIR EL- MEDED, MÜMİn Zevc, Zevcelerle VARALIM SANA Tez- MEDED, YARATILMIŞ EN DOKTOR GÜZEL DEDEM HABİBALLAH(S.A.S.) Her gece BİLAL- KARDEŞİMLE NUR-BABAM BEKLERİZ, Zulm ister Öldürtsünde KIYAMET Kopsun!!!!!!!!! BEKLERİZ, Birde ondan zalimlere Çok çoktur SİTEMİMİZ.............. YARATILMIŞ EN ŞEFKAT YÜCE NUR’DAN YUSUF B.HARUN(A.S.) Açtırdı Savcı - m.......ihsan Dursun!!!!!!,,,,,,BANA dava açtı Çok ağladık zulümden çok UYKULARIMIZ kaçtı, NUR-BABAM DER: onun Gamından SAKALIM Ağardı... YARATILMIŞ EN ŞEFKAT BİLAL H. HALİLİBRAHİM(A.s.) NUR- BABAM RABB(C.C.) ELÇİSİ= RESUL DERİM,,,,,Alay yapar= zır- şer-deliler; kör- lanetlenmiş şeytan😈a Tapar, Ondan Tüm Masuma Tek Eza= işkenceler yapar!!!......... YARATILMIŞ EN ŞEFKAT YÜCE ERMİŞ MUSA B.HARUN(A.S.) Hafız olmak Tam Nimet Amellerle süslenince.............. Nisa çok şeref; Tesettür Namazla süslenince.............. RABB ( C.C.) DER: NASs, Taat Et RESÛL- M.HALİLİM SÖYLEYİNCE, YARATILMIŞ EN GÜÇ HALİLULLAH HALİLİBRAHİM(A.S.) NUR-BABAM; EMNİYET-ORDUSU gün gece Çalışır.............., İNŞALLAH NUR-RAHMET-BİZLER HAKKINA Tez kavuşur.............. O Ara BENİ-BAŞkan yap DER; Mazlumlar çok Ağlaşır.............. YARATILMIŞ EN EDEP YÜCE HALİLULLAH MAHMUD(A.S.) Kov DERİM NUR- BABAMA SANA Hep zulmedenleri, Hatta yunan’a..... İşkence ettirip gülenleri, Merkepce anırarak; NASSlarla eğlenenleri, YARATILMIŞ EN DOKTOR ŞEFKAT NUR-FATIMA-ANNEM(R.A.)(A.S.) EN-BÜYÜK-ERMİŞ- BABAMIN İSTANBUL’U GELİRİZ, İNŞALLAH, FATİH HAN-CEDD KABRİ ŞERİFE GELİRİZ ŞAN NUR RAHMET RAVZAMA Nasıl Nasıl Tez ERİRİZ? YARATILMIŞ EN ŞEFKAT YÜCE NUR’DAN YUSUF B.HARUN(A.S.) Komutan Olsaydım 1700000 Askerim Olsaydı TUTARDIM, ŞAN- şeyhimde Dese teröristleri, Tez TUTARDIM; ÖTTÜRÜP, BAŞkan ı, kollarını Yakalatırdım.............. YARATILMIŞ EN-ŞEFKAT YÜCE HALİLULLAH MAHMUD(S.A.V.) Hasret Yükün çok Ağır; NUR- RESÛL DEDEM(S.A.V.) ÇEKEMEM, NERDe-ÜN ŞAN-OLSAM BAKARIM BAKARIM GÖREMEM, Tek-derdim RAVZANA ERMEK gurbetinde GÜLEMEM, YARATILMIŞ EN GÜZEL RAUF DEDEM TAHA- YASİN(S.A.S.) RABB’İM YURDLARIMIZda MÜMİNlerini Çok ARTTIR, BİZE,,,,,zulmlere ARZ, UKBA’DA HER-BELANI TATTIR, DEDİN: ELÇİMLERE Zulme TÜM BELAM, KISAS ŞARTTIR.............. YARATILMIŞ EN ŞEFKAT YÜCE NUR’DAN YUSUF BİLAL H. YEMENİMİZ YEMEN’İM SENİN İçin Çok ÜZGÜNÜZ, NUR- RESÛL CEDD DER: İMAN= ŞEFKATTİR YARDIM ET NASs, KIz............. Arayın BENİ DER NUR-BABAM; Harpte gerek çok HIZ.............. YARATILMIŞ EN ŞEFKAT YÜCE HALİLULLAH MAHMUD(A.S.) BİRLEŞMİŞ MİLLETLER-NUR-BABAM-Eş -Başkanın-Olsun, Masum= İman Ülkelerin, bol rızık Altın dolsun.............. RABB(C.C.)DER: Müminleri Müjdele M.HALİLİMLE; Dolsun, YARATILMIŞ EN GÜZEL ŞEFKAT DEDEM RESÛLULLAH(S.A.S.) EN- ERMİŞ- BABAM ☀️☀️☀️☀️☀️; MHP’m daha Aramadı DER ÜZGÜN......... Hatta ARZ; Gelin Görün HÂLİNİ Açlıktan SÜZGÜN, Bühtan= yalan diyenler; Olsun Hep BELAYLA SÜZGÜN.............. YARATILMIŞ EN DOKTOR ŞEFKAT NUR-FATIMA-ANNEM(A.S.)(R.A.) MÜLKÜM-Maldan AŞIM yiyen,,,,,şerre; HARAM ZEHR OLSUN, EN- ERMİŞ- BABAM= ☀️ ☀️ ☀️ ☀️ ☀️ ☀️ ☀️ ☀️ ☀️ ☀️GÖRDÜM; 39 yıl Aç.............. zulüm- Zehr-Aş-Bulsun, TEK-RABB’İM BIKTIM Şer=Zulmünden HEP-BELANI BULSUN............... YARATILMIŞ EN ŞEFKAT YÜCE HALİLULLAH MAHMUD(A.S.) BİZİ hor gösterip hor tutanları SENDE Hor TUT RABB(C.C.), DEDİN EY NASs; size Zulme Kısas yap TEK BANA TAP, NUR-MUHAMMED- HABİBİME AŞKLA-FİRDEVS CENNET Kap. YARATILMIŞ EN EDEP GÜZEL NUR FATIMA-ANNEM(R.A.)(A.S.) ÇİN’İM ÇİN’İmiz SANA İNŞALLAH GELECEĞİZ, Çok yoruldum şerlerden çokça Tatil EDECEĞİZ, Koyun etli Ün makarnandan çokça YİYECEĞİZ, YARATILMIŞ EN ŞEFKAT RAHMET NUR’DAN MUSA B.HARUN ( A.s) Bülbüllerin, Kuşların Daim SANA(S.A.S.) Mersiyede, HÜRMETİNE Aş VERİR RABB(C.C.) Denizler Fıskıyede, ŞİİRLERİMi NEDEYİM SEVDAN Tek SÖYLETİR DE, YARATILMIŞ EN RAUF DOKTOR DEDEM TAHA-YASİN(S.A.V.) RABB(C.C.) GÜZELLİĞİNE EŞ YARATMAMIŞ ARZ, UKBA’DA, SENİN(S.A.S.) için çokça Ağladı mı DEVEN Kusva’ da, NUR-DİZİNİ DİLİYORUM daim Dünya UKBA’DA, YARATILMIŞ EN RAHMET YÜCE DEDEM RAHÎM- HALİL(S.A.S.) Zulüm= desteği utanmaz der: NUR...ŞERİFE Niçin, Feryat eder Çok, dinle EY akılsız; NUR- BABAM İçin, Zulm tehdit eder zır- deli- ağzıyla Niçin NİÇİN????? NUR RAHMET HZ.BABAM= SÜLEYMAN- ELÇİ HALİLİBRAHİM( A.S.) ALLAHÜMME SALLİ ALÂ SEYYİDİNA NUR MUHAMMED VE BARİK VE SELLİM ADEDE AŞARA.....ALLAHÜ EKBER,VE LİLLAHİL HAMDU..... EL- VAHID- TEK-RABB’İMİZ; SADAKALLAHÜL AZİYM. (C.C.)= CELLE CELALÜHÜ BİZ edirne- ili saraçhane semti babademirtaş mahallesi ismail ağa sokak NO 41 KAT 2, 3 TE OTURUYORUZ EN-EVLİYA İMAM KURRA HAFIZ SEYYİD ŞERİF NUR-BABAM- RESÛLÜN TELEFONU: 05388167362. HALİL- Delen diye Kayıtlı İSMİ Mecburen SADAKALLAHÜL AZİYM, SADAKALLAHÜL AZİYM. |